دانلود فیلم آموزش Make your own designs on Photoshop

منبع: دانلود ها

77

1400/2/14

15:18


Skillshare – Make your own designs on Photoshop

طراحی شخصی در فتوشاپ

فیلم-آموزش-Make-your-own-designs-on-Photoshop

در فیلم آموزش Make your own designs on Photoshop یاد خواهید گرفت که چگونه می‌توانید طراحی شخصی خود را در برنامه محبوب فتوشاپ انجام دهید. دوره به اصول کار با فتوشاپ پرداخته و کاملا مبتدیانه پیش خواهد رفت. اگر تاکنون با این برنامه کار نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که با این دوره همراه شده و اصول اولیه را فرا بگیرید. دوره تمرکز زیادی روی طراحی داشته و ساخت می‌کند که شما را با نحوه شروع و ادامه آن آشنا کند. این دوره واسطه‌ای است که از طریق یک طراحی، اطلاعات مفیدی را به کاربر انتقال داده و وی را برای درک مفاهیم پیشرفته‌تر آماده کنید.

فیلم آموزش Make your own designs on Photoshop روال بسیار ساده‌ای دارد و با هر نسخه آن می‌توانید دوره را ادامه دهید. شاید برای شما جای تعجب باشد که طراحی چقدر می‌تواند در این برنامه روال ساده‌ای داشته باشد. در دوره با بسیاری از ابزارهای فتوشاپ آشنا شده و می‌توانید با کلید میانبر از آن‌ها استفاده کنید. دوره شامل یکسری تکنیک‌ها و اصول جذابی هم خواهد بود که فرا گرفتن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. بنابراین کافی است که برنامه را باز کرده و یک طرح ساده با آن کار کنید. حتی می‌توانید همگام با دوره پیش رفته و یادگیری خود را سریع‌تر کنید.

فیلم-آموزش-Make-your-own-designs-on-Photoshop

info

In this class I will teach you the basics of Photoshop and how to make your own designs.
Beginners to intermediate will find useful information.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو