دانلود فیلم آموزش Learn HTML Tables

منبع: دانلود ها

52

1400/2/14

15:18


Udemy – Learn HTML Tables

یادگیری جداول HTML

فیلم-آموزش-Learn-HTML-Tables

با فیلم آموزش Learn HTML Tables می‌تواند مهارت خود را در برنامه نویسی HTML بالا برده و با جداول آن آشنا شوید. جداول نقش مهمی در این زبان پویا دارند و می‌توانید صفحات وب خود را با ابزارهای عالی تزئین کنید. این دوره به شما کمک می‌کند که از ابزارهای عالی برای نمایش اطلاعات استفاده کرده و به سادگی آن‌ها را در صفحات وب خود جای دهید. این دوره مفاهیم را به خوبی به شما آموزش خواهد داد و چیزی کم و کسر نخواهید داشت. برای نوشتن کدهای HTML5 می‌توانید با این دوره همراه شده و تمام ترفندها و تکنیک‌های مربوط به تولید جداول را در این زبان فرا بگیرید. این دوره آموزشی دارای المان‌ها و افزونه‌های مهمی است که رفته رفته با آن‌ها آشنا خواهید شد.

در فیلم آموزش Learn HTML Tables با یکسری نمونه‌های عملی آشنا شده و می‌توانید مهارت‌های خود را گسترش دهید. رابط کاربری ساده‌ای معرفی شده و در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانید جداول خود را در برنامه ایجاد کنید. فراموش نکنید که برای یادگیری بهتر، همواره باید پروژه‌ها را همراه با دوره انجام داده و آن‌ها را به زمان دیگری موکول نکنید. این روند به شما کمک می‌کند که پیشروی بهتری داشته و همه چیز را در ذهن خود داشته باشید. جداول در صفحات وی نقش مهمی دارند و حتی در سئو مطالب نیز بسیار کمک کننده خواهند بود.

فیلم-آموزش-Learn-HTML-Tables

info

Hi everyone,
My name is Clyde D’Souza and in this class, I’ll teach you how to create tables using HTML5. Tables are used in so many places around the internet and are a great tool to display information in two dimensions. However, when many people start out to learn tables, it often gets quite confusing.
So, in this class, I’ll try and demystify these concepts for you. You’ll learn:
To write code that produces a table using HTML5.
Concepts like rowspan and colspan.
HTML elements like thead, tbody and why they’re useful.
And (you’ll learn) how to format a table using CSS.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو