دانلود مجله Rugby World – می ۲۰۲۱

دانلود مجله Rugby World – می ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

84

1400/2/14

15:49


Rugby World – مجله جهان راگبی

| شماره می ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-Rugby-World

مجله Rugby World یک نشریه ماهیانه از اتحادیه راگبی است که از اکتبر سال ۱۹۶۰ منتشر می‌شود. این مجله توسط کمپانی Future plc تهیه شده و توسط Owain Jones نیز ویراستاری می‌شود. علاقه‌مندان به جهان راگبی می‌توانند هر ماه آن را دریافت کرده و با آخرین اخبار و اطلاعات این ورزش آشنا شوند. راگبی ورزشی هیجان انگیز است که در اروپا دنبال شده و خواهان بسیاری نیز دارد. ورزشکاران این عرصه برای اکثر دنبال کنندگان آن آشنا هستند و می‌توانید با دنبال کردن آن، از مقاله‌های جذاب و تصاویر دیدنی مجله نیز استفاده کنید.

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله به سراغ کشورهای مختلف شرکت کننده در رقابت‌های جهانی خواهیم رفت. خواهیم دید که چه کشورهای شانس بالایی برای برنده شدن جام قهرمانی دارند و می‌توانند عملکرد خوب خودشان را در این جام نیز نشان دهند. از بازیکنان برتر جام گفته و سعی خواهیم کرد که تحلیلی روی رقابت‌ها داشته باشیم.

مجله-Rugby-World

آوریل ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ داستان‌هایی خواهیم رفت که در مورد این فصل از رقابت‌ها گفته می‌شود. در مورد جانی هیل و آنتونی دوپونت نیز صحبت خواهیم کرد. از مسابقات راگبی بانوان گفته و به سراغ بهترین بازیکنان خواهیم رفت. بار دیگر به مسابقات قهرمانی جهان پرداخته و از تیم‌های خواهیم گفت که بیشترین شانس را برای برنده شدن در رقابت دارا هستند.

مجله-Rugby-World

می ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، از رکوردهای ورزش راگبی خواهیم گفت. رکوردهایی که همواره ماندگار هستند و آن‌ها را به خاطر می‌آوریم. دان کارتر، مهم‌ترین شخصی است که در این شماره به آن پرداخته و در مورد بازی‌های وی سخن خواهیم گفت. بازیکنان دیگری هم در این شماره حضور دارند که از رکوردهای آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

مجله-Rugby-World

info

Rugby World is a monthly rugby union magazine running since October 1960. It is published monthly by Future plc and edited by Owain Jones who took over from long-standing editor Paul Morgan in January 2012.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله Rugby World

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۴۹ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۴۸ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۹۱ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو