دانلود مجله The MagPi – می ۲۰۲۱

دانلود مجله The MagPi – می ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

97

1400/2/14

15:49


مجله The MagPi – رزبری پای

| شماره می ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-The-MagPi

مجله The MagPi به‌صورت رسمی برای رزبری پای ارائه می‌شود و می‌توانید به‌صورت ماهیانه آن را دنبال کنید. این مجله برای کاربرانی است که از کامپیوتر رزبری پای استفاده می‌کنند و می‌توانند اطلاعات کاملی از آن دریافت کنند. این مجله از ماه می ۲۰۱۲ منتشر می‌شود و شامل اخبار، پروژه‌ها و آموزش‌هایی است که برای این کامپیوتر ارائه می‌شود. بنیان گذار این مجله، آن را به منظور ارائه محتوای ارزنده و آموزنده ارائه کرده است و می‌توانید از آموزش‌های ارزشمند آن استفاده کنید. این مجله دارای یک حس نوستالژیک بوده می‌توانید به تمام سوالات خود در آن پاسخ دهید. این مجله برای نسل جدیدی از برنامه نویسان است که با رزبری پای کار می‌کنند.

ژانویه ۲۰۲۱

در این شماره به سراغ لیبرا آفیس رفته و آن را تحلیل خواهیم کرد. پروژه‌ها و راهنمای بسیار خوبی در این شماره داشته و سعی خواهد شد که کدنویسی با این کامپیوتر همه کاره را به شما آموزش دهیم. در ادامه به سراغ کامپیوترهای رترو رفته و برخی از کرفت‌های جدید را نیز بررسی خواهیم کرد. رزبری پای در این شماره به‌صورت کامل تحلیل شده و آموزش‌های سریع و آسانی در آن خواهیم داشت.

مجله-The-MagPi

فوریه ۲۰۲۱

این شماره از مجله، شامل ۴۰ صفحه آموزش و پروژه است که یقینا از آن‌ها استقبال خواهید کرد. در ادامه به سراغ بازی‌ها، فیلم‌ها و موزیک‌ها خواهیم رفت که در این کامپیوتر می‌توانید همه را به‌صورت یکجا داشته باشید. از راهنمای‌های PICO برای شما خواهیم گفت که در ۱۴ صفحه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید بخش Media Center خود را در این کامپیوتر ساخته و نحوه آن را فرا بگیرید.

مجله-The-MagPi

مارس ۲۰۲۱

این شماره، برخی از پروژه‌های ساده پیکو را در رزبری پای بررسی خواهد کرد. به سراع هاردهای SSD رفته و اجرای آن‌ها را در رزبری پای تحلیل خواهیم کرد. از روش‌های جدیدی خواهیم گفت که می‌توانید با رزبری پای دنبال کنید. می‌توانید یک نور میتینگ در این کامپیوتر ایجاد کرده و با انواع آن نیز آشنا شوید.

مجله-The-MagPi

آوریل ۲۰۲۱

این شماره به نحوه هوشمندسازی خانه با رزبری پای خواهیم پرداخت. تمام المان‌ها در این رابطه تحلیل شده و می‌توانید آموزش کاملی در این زمینه داشته باشید. بازهم با پروژه‌های جدید با شما همراه خواهیم بود و می‌توانید آموزش‌های دیگری را نیز بخوانید. به سراغ ساخت یک ماشین آرکید با رزبری نیز خواهیم رفت.

مجله-The-MagPi

می ۲۰۲۱

این شماره از مجله، به ۵۰ روش هک رزبری پای می‌پردازد. کدنویسی با پیکو و همچنین کشف پروژه‌های پرتابل، بخش دیگری از مجله هستند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. این شماره شامل رازهای بسیار جذابی از این جهان است که با رزبری پای می‌توانید آن‌ها را کشف کنید.

مجله-The-MagPi

info

The MagPi is the official Raspberry Pi magazine. It started off life as a free fanzine for users of the Raspberry Pi computer.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله The MagPi

دانلود شماره می ۲۰۲۱ – حجم ۴۰ مگابایت (جدید)

دانلود شماره آوریل ۲۰۲۱ – حجم ۱۴ مگابایت

دانلود شماره مارس ۲۰۲۱ – حجم ۲۷ مگابایت

دانلود شماره فوریه ۲۰۲۱ – حجم ۲۱ مگابایت

دانلود شماره ژانویه ۲۰۲۱ – حجم ۲۹ مگابایت


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو