دانلود بازی PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay برای کامپیوتر

دانلود بازی PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

112

1400/2/14

18:21


بازی PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay ماجراجویی‌های بسیار جذابی را دنبال خواهد کرد و می‌توانید در خلیجی که در نابسمانی بزرگی قرار گرفته است، یک ماجراجویی بزرگ را دنبال کنید. این بازی شما و توله سگی را در یک جزیره نشان می‌دهد که از قدرت‌های مختلفی برخوردار هستند و می‌توانند از ابزارهای دیگر برای ساخت دوباره محل زندگی در این مکان استفاده کنند. شما درواقع بعد از سقوط شهاب سنگی که به شهر برخورد کرده است، وظیفه بازسازی آن را برعهده دارید و می‌توانید پیشروی بهتری در بازی داشته باشید. این بازی شما را با تیم قدرتمندی همراه می‌کند و می‌توانید ماموریت‌های جذابی را سپری کنید. تیم شما پیرامون PAW Patrol شکل گرفته است و می‌توانید ماموریت‌های ابرقهرمانانه انجام دهید.

PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay PC-SKIDROW

دانلود-بازی-PAW-Patrol-Mighty-Pups-Save-Adventure-Bay

در بازی PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay باید برای نجات دیگر دوستان خود همکاری به راه انداخته و بتوانید در شهر به کاوش بپردازید. استراحت‌گاه‌های بسیاری در بازی وجود دارد که به عنوان پایگاه عمل کرده و می‌توانید در جنگل تراکر و فراتر از آن نیز حرکت کنید. شما باید برای یک عملکرد قهرمانانه آماده شده و به فعالیت‌های سرگرم کننده بپردازید. می‌توانید از دوست خود دعوت کرده و با دوستان خود کار را ادامه دهید.

بازی مینی گیم‌های بسیاری دارد و می‌توانید ساعت‌های بسیاری را با آن‌ها سرگرم شوید. در ادامه، موجودات غول پیکر هم به بازی اضافه می‌شوند و کار را برای شما سخت‌تر می‌کنند. بازی شخصیت‌های متنوعی دارد که طراحی جذابی روی آن‌ها صورت گرفته است. سازندگان تلاش کرده‌اند که بازی از نظر گرافیکی مشکلی نداشته باشد و بتواند حس و حال پویا و زنده را به بازیکنان انتقال دهد. ترکیب رنگی بسیار خوبی در این گرافیک استفاده شده است و در کنار موسیقی متن زنده، تجربه آن را زیباتر می‌کند.

info

A fallen meteor has given the pups mighty powers – and left Adventure Bay in a mighty mess. Now it’s up to you and the Pups to use their powers, rescue skills and gadgets to make the town PAWsome again

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) or AMD equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GT 430 (1024 MB)/ Radeon HD 6850 (1024 MB)

DirectX: Version 9.0

Storage: 3 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay-SKIDROW با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو