دانلود انیمیشن آرلو پسر تمساحی Arlo the Alligator Boy 2021

منبع: دانلود ها

108

1400/2/14

23:52


دانلود-انیمیشن-Arlo-the-Alligator-Boy

نام انیمیشن: Arlo the Alligator Boy – آرلو پسر تمساحی

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن آرلو پسر تمساحی (به انگلیسی: Arlo the Alligator Boy 2021) در مورد تمساح جوان انسان نمایی است که به امید دیدار مجدد با پدر بیگانه‌ خود و دیدار با گروهی از شخصیت‌های رنگارنگ که در مسیر مشاهده می‌کند، به سفر بزرگی در مسیر بهشت رهسپار می‌شود. این تمساح ماجراهای بسیار هیجان انگیزی را در طول مسیر خود تجربه خواهد کرد و دوستان زیادی را هم پیدا می‌کند. برخی از افرادی که با آن‌ها روبرو می‌شود، عجیب و غریب هستند و قد و نیم قد همراه با آرلو سفر می‌کنند. آرلو دل بزرگی دارد و در طول این سفر بزرگ خود، قصد دارد که پدر بیگانه‌ای که او را نمی‌شناسد را پیدا کند. این انیمیشن در سبک موزیکال ارائه شده است و از تماشای آن نهایت لذت را خواهید برد. این انیمیشن پر از ماجراهای بسیار هیجان انگیز است و همواره از تماشای آن لذت خواهید برد.

آرولو در انیمیشن Arlo the Alligator Boy مفاهیمی را کشف می‌کند که ارزشمند بوده و به ارزشمندی دوستی و عشق پی می‌برد. نتفلیکس این انیمیشن را در سرویس Netflix Future خود منتشر کرده است و تجربه متفاوتی نسبت به دیگر آثار این شبکه خواهد بود. آرلو قصد دارد که حقایق را درک کرده و به همین دلیل، کم کم با نزدیک شدن به پدر خود، عجایب بیشتری را کشف می‌کند که قبلا نسبت به آن‌ها آگاهی نداشته است. او باید از جان دوستان خود محافظت کرده و ارزش آن‌ها را درک کند. انیمیشن موزیک‌های بسیار زیادی در طول رسیدن به مقصد خواهد داشت و هرکدام از آن‌ها به‌صورت منحصربه‌فرد برای این انیمیشن طراحی شده‌اند. شهر بزرگی که آرلو به سمت آن می‌رود، بزرگ بوده و سرشار از ماجراجویی‌های جدید خواهد بود.

info

A young humanoid alligator travels to the big city in hopes of reuniting with his estranged father, meeting a colorful cast of characters along the way.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو