اسپری تاخیری چیست و از کجا بخریم ؟

منبع: زیبامون

155

1400/2/15

10:30


در ادامه به معرفی ، نحوه استفاده ، عوارض، فواید و نحوه خرید اسپری تاخیری خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

اسپری تاخیری چیست و از کجا بخریم ؟

بسیاری از مردان با مشکل زود انزالی یا انزال زودرس رو به  رو هستند که از مسائل جدی در رابطه جنسی و زناشویی محسوب می شود. زود انزالی به معنای رسیدن به ارگاسم زودتر از حد معمول است که این موضوع باعث کوتاه تر شدن رابطه جنسی  و لذت کمتری در رابطه و‌ معاشقه می شود. بنابراین برای حل این موضوع استفاده از محصولاتی مانند اسپری تاخیری از فوایدی برخوردار است که تا حدی می تواند این مشکل را برطرف سازد.

در ادامه به معرفی ، نحوه استفاده ، عوارض، فواید و نحوه خرید اسپری تاخیری خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 

اسپری تاخیری چیست ؟

اسپرهای تاخیری عموما حاوی ماده بی حس کننده لیدوکائین بوده و برای حل مشکل زود انزالی که از مشکلات رایج در مردان است تولید شده اند. این محصول با اسپری شدن روی آلت تناسلی می تواند با بی حس کردن آن، رابطه جنسی شما را با لذت بیشتر و زمان طولانی تر همراه کند. هنگام معاشقه شما بیشترین لذت را از پارتنر خود دریافت می کنید که در صورت زود انزالی دیگر قادر به ادامه این معاشقه در زمان طولانی تر نخواهید بود. لذا استفاده از این اسپری ها می تواند این لذت طولانی را به ارمغان بیاورد.

 

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

نحوه استفاده از آن به گونه ای است که باید حدود ۴-۶ ثانیه آنرا زیر کلاهک آلت تناسلی خود اسپری کنید تا بعد از ۵ ثانیه اثر آن حس شود. البته میزان جذب پوستی افراد با دیگری متفاوت است و‌ شما باید این مقدار معمول را طی چند بار استفاده متوجه شوید. به یاد داشته باشید که بعد از اسپری کردن آن بر روی آلت  سریعا از کاندوم استفاده نکنید و حتما پیش از اسپری کردن آلت خود را پاکسازی نموده و به طور کامل بشویید.
 ماندگاری این اثر حدودا ۲۰ دقیقه بوده اما با توجه به برخی موارد ممکن است این مدت زمان کمی تغییر کند.

 

اسپری تاخیری

 

عوارض

البته باید توجه کنید که استفاده از اسپری های تاخیری ، درمانی قطعی برای رفع زود انزالی نیستند بلکه فقط در همان مدت زمان اثر گذاری دارند. از طرفی هم نباید از آنها به صورت دائمی استفاده کرد زیرا استفاده دراز مدت از آنها موجب پیش آمدن تاثیرات بدی در سلامتی خواهند بود.

از دیگر عوارض این محصول مشکل نعوظ است. در صورتی که میزان استفاده از اسپری زیاد باشد می تواند باعث اختلال در نعوظ شود.

همچنین برای درمان کامل زود انزالی باید حتما به پزشکان متخصص مراجعه کنید تا هر چه زودتر از این خلل جلوگیری شود زیرا اکثر زوج ها از مشکل زود انزالی رنج‌ می برند. این مسئله به قدری تاثیر عمیق و‌ بدی بر زندگی شخصی شما می گذارد که در صورت بروز چنین مسایلی در رابطه جنسی در خصوص داشتن احساسات به همسر خود نیز دچار مشکل خواهید شد. از طرفی هم این مسئله باعث ایجاد انواع افسردگی ها و بی میلی ها نیز می شود که زندگی مشترک را دچار اختلالاتی می کند. زود انزالی از مشکلات غیر قابل حل نیست و‌ می توان آن را درمان کرد که پیش از آن استفاده از اسپری های تاخیری می تواند کمک بسیار شایانی در ایجاد تاخیر موقت حین رابطه جنسی کند.

 

فواید استفاده از اسپری تاخیری

زمانی که شما انزال خود را به تعویق بیاندازید در اصل از لذت هرچه بیشتر معاشقه نیز بهره مند خواهید شد زیرا طبق نکات گفته شده رابطه جنسی تنها به دخول منتهی نمی شود بلکه عمل اصلی به طور کل همان معاشقه ای است که تمامی احساسات خود را به شریک جنسی خود منتقل می کنید.

پس اگر از در صورت زود انزالی از اسپری تاخیری استفاده نکنید رابطه شما از مدت زمان معمول بسیار کمتر خواهد بود. همچنین شاید زمانی که شما به ارگاسم رسیده اید طرف مقابلتان هنوز به لذتی نرسیده باشد. در نتیجه شما در مقابل او نیز نا توان خواهید بود و این مسئله میان شما مشکل ساز می شود.

 

نکاتی در مورد خرید اسپری های تاخیری

انتخاب نوع برند (ویگا، ویاگرا، کاپوت، کدکس و ...) اسپری های تاخیری از شروط مهمی است که باید حتما در هنگام خرید به آنها توجه نمایید. البته لازم به ذکر است که مسئله زود انزالی تنها بر رابطه زناشویی و مشترک تاثیر نداشته و در کنار این مورد تاثیر مخربی بر روان خود فرد نیز دارد.

 

خرید اسپری تاخیری

 

در صورت استفاده از اجناس غیر استاندارد با مشکلات متعددی رو به رو‌ خواهید شد که شاید مسئله زود انزالی شما را با مشکلات بیشتری همراه کند. لذا حتما در هنگام خرید  اسپری تاخیری از فروشگاه های معتبرمانند آی بساط آنها را تهیه کرده تا در جهت حل این مشکل بتوان به خوبی از آن بهره مند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو