روحانی: از نظر من تحریم‌ها شکسته شده است

منبع: برترین ها

31

1400/2/15

10:55


رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم باشیم تحریم به زودی برداشته می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور صبح امروز در جلسه هیات دولت گفت: من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم باشیم تحریم به زودی برداشته می‌شود.

روحانی: به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شد

روحانی: 

سال ۱۳۹۹ سال بسیار سختی بوده است. آن‌هایی که دولت را مورد نقد قرار می‌دهند به این نکات هم توجه کنند که اتکای دولت به نفت در بودجه فقط ۲ درصد بوده است. در سخت‌ترین سال دولت، ۸۸ هزار میلیارد بودجه عمرانی بوده است اما آنچه که عمل کردیم بیش از ۹۲ میلیارد ما در عمران، عمل کردیم.

نزدیک ۳۰ هزار میلیارد برای کرونا پرداخت شده است. اقدامات دولت در سال ۹۹ در تاریخ کشورمان بی نظیر است. قولی که به مردم عزیز دادیم این است که در ماه‌های پایانی دولت، همچنان اهدافمان را دنبال می‌کنیم. هدف ما این است کرونا را مهار، تحریم‌ها را برداریم، معیشت مردم بهتر شود و طرح‌هایی که باقی مانده را تمام کنیم.

معنی این که قیمت دلار دارد کاهش پیدا می‌کند این است که ارزش پول ما بیشتر و تورم کاهش می‌یابد. مردم دارند ثمره ایستادگی و مقاومت را در وین می‌بینند.

من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم باشیم تحریم به زودی برداشته می‌شود.

به راحتی ‌می‌توانیم در ماه‌های آینده میلیون‌ها واکسن به مردم تزریق کنیم. تا پایان تیرماه همه آن‌هایی که در گروه‌های پر خطر هستند واکسن زده می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو