راهنمای خرید لوازم تحریر دخترانه برای دانش‌آموزان

راهنمای خرید لوازم تحریر دخترانه برای دانش‌آموزان


منبع: دلگرم

113

1400/2/15

12:20


راهنمای خرید لوازم تحریر دخترانه برای دانش‌آموزان

لوازم تحریر دخترانه با طرح‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف و رنگ‌‌‌‌‌‌‌‌های شاد مورد علاقه دانش‌آموزان دختر است. با این وجود برخی از والدین هنگام خرید لوازم تحریر به تفکیک برای دختر یا پسر بودن آن دقت زیادی نمی‌کنند و همین امر موجب نارضایتی فرزندانشان می‌شود. ما در این مقاله می‌خواهیم راهنمای خرید لوازم تحریر دخترانه برای دانش‌آموزان را تشریح کنیم تا بتوانید با شناخت چندین نکته کلیدی بهترین‌‌‌‌‌‌‌‌ها را برای فرزندان خود خریداری نمایید.

لیست لوازم التحریر دخترانه:

شابلون‌ فانتزی
قمقمه
پوشه کاغذ و پرگار
جا‌مدادی پارچه ای
کاغذ‌ و کاغذ رنگی
ماژیک‌ علامت گذار
مداد تراش و پاک کن
قیچی و نشانگر کتاب
کوله پشتی فانتزی دخترانه
دفتر مشق، نقاشی، زبان و...
چسب مایع و چسب ماتیکی
مداد - مداد رنگی فابر کاستل و پیکاسو
خط کش، خط کش شابلون دار
ماژیک وایت برد
لیوان آب خوری
ظرف میوه خوری و میان وعده

برای خرید تمامی محصولات بالا و دیگر لوازم تحریر دخترانه اینجا کلیک کنید.

چه لوازم تحریری برای دانش‌آموزان دختر مورد نیاز است؟

کوله پشتی فانتزی دخترانه

پیش از خرید لوازم تحریر، انتخاب یک کوله پشتی فانتزی طرح دار و باکیفیت برای دانش‌آموزان دختر لازم و ضروری است. اصولا دختر‌‌‌‌‌‌ها به کوله پشتی‌‌‌‌‌‌های فانتزی و رنگ روشن از قبیل صورتی، قرمز با عروسک‌‌‌‌‌‌های دخترانه علاقه بسیار زیادی دارند. اما هنگام خرید باید علاوه بر طرح و رنگ مورد نظر به جنس و کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. همچنین کوله پشتی‌‌‌‌‌‌ها نسبت به سایر کیف‌‌‌‌‌‌ها ارجحیت بیشتری به دلیل حمل و نقل راحت‌تر دارند. از آن جایی که کیف یا کوله پشتی مدت زمان باید استفاده شود، هنگام خرید علاوه بر جنس مناسب به قابلیت شستشو، تعداد جیب‌های کیف و .... توجه داشته باشید. دانش‌آموزان دختر ممکن است بعد از دیدن کیف‌‌‌‌‌‌های دوستان خود که دارای طرح یا مدل بهتری (از نظر دانش‌آموزان دختر ) است، آزرده خاطر شوند، بنابراین سعی کنید کوله پشتی انتخاب شده مورد تایید و به انتخاب فرزندتان باشد.

راهنمای خرید لوازم تحریر دخترانه برای دانش‌آموزان

دفتر مشق، نقاشی و زبان

برای دانش‌آموزان دبستانی دفتر‌‌‌‌های یک رنگ و دارای طرح یکسان خریداری نکنید، اول به این دلیل که طرح‌‌‌‌‌های متفاوت می‌تواند برای روحیه آن‌‌ها مفید باشد، از سوی دیگر هنگام استفاده از آن به اشتباه نمی‌افتند. برگه‌‌‌‌‌های دفتر را متناسب با هر درس انتخاب کنید. برای اینکه حجم کتاب و دفتر‌‌‌‌‌های قابل حمل دانش‌آموزان سنگین نشود، سعی کنید دفتر‌ی کم حجم خریداری کنید. هر درس به دفتر مخصوص به خود نیاز دارد، به عنوان مثال برای دفتر نقاشی از دفتر‌‌‌‌های بزرگ استفاده شود. شکل و صحافی‌‌‌‌‌های متنوعی وجود دارد که براساس سلیقه خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. توجه داشته باشید دفتر‌‌‌‌‌های سیمی و فنری دوام بیشتری دارند.

مداد شمعی - مداد رنگی فابر کاستل و پیکاسو

مداد‌‌‌‌‌های شبیه اتود که کار با آن‌‌ها ساده ر و راحت‌تر است را مداد شمعی گویند، برای دانش‌آموزان مناسب هستند. مداد شمعی‌‌‌‌‌ها باتوجه به اینکه ساختار نرم دارند برای در دست گرفتن دانش‌آموزان مناسب هستند، چرا که خطری برای سلامتی ندارند. دانش‌آموزان دختر به لوازم تحریر فانتزی علاقه دو چندانی دارند، از همین رو این نوع لوازم آن‌‌ها را به تحصیل تشویق می‌کند. مداد شمعی‌‌‌‌‌ها با رنگ‌‌‌‌‌های مختلف جز لوازم فانتزی محسوب می‌شوند که می‌توان آن‌‌ها را در لوازم تحریر دختر بچه‌‌‌‌‌ها قرار داد. به درپوش و جنس مداد شمعی هنگام خرید دقت داشته باشید، زیرا برخی از آن‌‌ها از مواد سمی و حساسیت‌زا ساخته می‌شوند که برای بدن مضر است.

مداد تراش و پاک کن

مداد تراش و پاکن اصلی‌ترین لوازم تحریر دانش‌آموزان به شمار می‌رود، سعی کنید مداد تراش و پاکن‌‌‌‌‌های فانتزی خریداری کنید. به این منظور می‌توانید سراغ اجناس پلاستیکی و سبک بروید که بی‌خطر هستند. انتخاب مداد تراش‌‌‌‌‌های رومیزی و محفظه دار ار ریخت و پاش و بهم ریختگی لوازم دختر بچه‌‌‌‌‌ها نیز جلوگیری می‌کند. می‌توانید برای گم نشدن مداد تراش‌‌‌‌‌های دبستانی‌‌‌‌‌ها از نوع مداد تراش بنددار استفاده کنید. بهتر است مداد پاک‌کنی را انتخاب کنید که نه زیاد نرم و نه زیاد سفت باشد.

کلیه لوازم التحریر موردنیاز دانش آموزان مدرسه را میتوان اینترنتی نیز تهیه کرد.


جامدادی پارچه ای

جامدادی یکی از لوازم مورد نیازی است که برای منظم بودن و جلوگیری از شلختگی، گم شدن لوازم تحریر دانش‌آموزان لازم و ضروری است. انواع جنس‌‌‌‌‌های جامدادی وجود دارد که براساس سلیقه خود می‌توانید بهترین جنس را انتخاب کنید. برای دختر بچه‌‌‌‌‌ها استفاده از جامدادی‌‌‌‌‌های پارچه‌ای، سبک مناسب به نظر می‌رسد که در طرح‌‌‌‌‌ها و رنگ‌‌‌‌‌های مختلف عرضه می‌شوند.

ماژیک فانتزی و علامت گذار

ماژیک‌‌‌‌‌ها یکی از لوازم تحریر مورد علاقه دختر بچه‌‌‌‌‌ها است. عموما دختر‌‌‌‌‌ها رنگ رنگی کردن را دوست دارند و می‌توانند با استفاده از ماژیک‌‌‌‌‌ها نکات مهم درسی خود را علامت گذاری کنند. هنگام خرید ماژیک دقت داشته باشید که برخی مدل‌‌‌‌‌ها سمی و حساسیت‌زا هستند، به این ترتیب انواعی وجود دارد که کلمه غیر سمی روی آن حک شده است. این نوع ماژیک‌‌‌‌‌ها در تنوع بسیار زیادی وجود دارند. بهتر است این نوع ماژیک را خریداری کنید.

شابلون فانتزی

شابلون‌‌‌‌ها با مدل‌‌‌‌ها و رنگ‌‌‌‌های مختلف جز لوازم فانتزی مورد علاقه دانش‌آموزان دختر است که در یادگیری و نقاشی کشیدن آن‌‌ها تاثیر موثری دارد از این رو هنگام انتخاب شابلون در میان انواع متنوع آن سعی مورد علاقه فرزندتان باشد. بعضی از لوازم تحریر را باید سبک انتخاب کرد، وسایلی مانند پرگار که نوک تیز است و امکان آسیب به فرزندتان و یا لوازم تحریر آن را دارد از نوع درپوش دار انتخاب کنید. معمولا وسایل پلاستیکی مقاوم‌تر هستند و خطر کمتری دارند.
برچسب برای درج نام و نام خانوادگی دانش‌آموزی روی کلیه وسایل و نوشت‌افزار
دانش‌آموزان در دوران دبستان اکثر لوازم خود را گم کرده و یا با دوستانشان قاطی می‌کنند، از این رو بر روی تمام لوازم تحریر، حتی مداد که در طول هفته یا ماه تعویض می‌شود، برچسب نام و نام خانوادگی بچسبانید تا لوازم خود را گم نکند.

لیوان آب یا قمقمه

داشتن لیوان آب و قمقمه بسیار حائز اهمیت است، دانش‌آموزان آگاهی کاملی از نحوه رعایت بهداشت یا استفاده از آب‌های نوشیدنی عمومی ندارند به همین دلیل حتما یک لیوان برای نوشیدن آب و یا یک قمقمه آب جهت سهولت فرزندتان در کیف مدرسه او قرار دهید.

چسب ماتیکی، مایع و نواری

در مقطع دبستان خصوصا پایه اول تا ششم جهت پرورش استعداد و خلاقیت دانش‌آموزان از کار دستی استفاده می‌شود. به این منظور برای درست کردن کاردستی از کاغذ استفاده می‌شود که برای به هم چسباندن کاغذ باید چسب ماتیکی به کار رود. کار با چسب‌های ماتیکی ساده‌تر و به صرفه‌تر است. در عین حالی که انواع چسب نواری و مایع هم نیز وجود دارد که برای به هم چسباندن چوب و کاغذ استفاده می‌شود.

نکاتی برای خرید دفتر

اندازه و سایز دفتر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، دفتر‌‌‌های A5 و A6 سایز استاندارد و مناسبی هستند.
براساس نوع استفاده به ورقه‌‌‌های دفتر دقت کنید، ورقه‌‌‌های نازک ارزان هستند، در حالی که ورقه‌‌‌های سفید و ضخیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
حتما به نوع خط کشی دفتر توجه کنید، زیرا برای نمونه دفتر‌‌‌های دو یک خط برای کلاس زبان مناسب نیستند. دفتر‌‌ها در انواع بی‌خط، خط ممتد، شطرنجی، نقطه‌چین و موارد دیگر وجود دارند.
عموما دفتر‌‌های چسبی کیفیت و دوام کمتری نسبت به دفتر‌‌های فلزی و سیمی دارند. برای بچه‌‌‌های کوچک از دفتر سیمی و گیره‌ای استفاده کنید که دوام بیشتری دارند.
دفتر‌‌هایی که دارای صحافی افقی هستند، برای طراحی و نقاشی مناسب هستند. دفتر‌‌های دارای صحافی عمودی هم برای سایر درس‌‌‌ها مناسب است.

دفتر مهمترین قطعه از لوازم تحریر محسوب میشود و باید در سایز و مدل آن دقت کرد.

لوازم تحریر دخترانه را از کجا تهیه کنیم؟

در صورتی که به دنبال بیشترین تنوع هستید، پیشنهاد ما خرید آنلاین لوازم تحریر است. عموماً فروشگاه های اینترنتی از گوناگونی محصول برخورداند و فرزند شما می تواند برا بررسی مدل های مختلف لوازم تحریر، با آسودگی خاطر و بدون عجله محصولات محبوب خود را انتخاب کند.

منبع: فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر بادپرک (http://bia2safa.net/goto/web/url/2466588)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو