بشقاب میناکاری اصفهان هدیه ای بی نظیر

منبع: همگردی

84

1400/2/15

14:44


بشقاب میناکاری محبوب ترین و پرفروش ترین محصول صنایع دستی ایران

بشقاب میناکاری زیباترین و پرفروش ترین محصولات صنایع دستی ایران است که علاوه بر جنبه تزئیناتی و دکوراتیو برای محیط داخلی منزل یا محل کار، جنبه کاربردی نیز دارد. بشقاب میناکاری شده را می توان با پایه پلاستیکی محکم به شکل رومیزی در دکور منزل قرار داد و یا به صورت دیوارکوب به دیوار منزل، ستون یا دیوار راه پله نصب کرد و از دیدن آن لذت برد. سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور نیز با خرید عمده بشقاب میناکاری تلاش کرده اند تا از قابلیت های آن برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنند. امروزه بشقاب میناکاری بر روی مس و سفال ساخته می شود که زمینه مسی کیفیت بالاتری دارد و در صورت نگهداری صحیح می توان از آن برای پذیرایی هم استفاده کرد اما زمینه سفالی فقط جنبه تزئیناتی دارد. بشقاب میناکاری نسبت به کالاهای تبلیغاتی خارجی ارزش هنری بسیار بالاتر ولی قیمت پایینتری دارد و با قرارگیری در قاب های چوبی مشبک، پی وی سی، روکش ترمه با تودوزی مخمل و غیره زیبایی زایدالوصفی پیدا می کنند. بشقاب میناکاری شده مسی یا سفالی در سایزهای مختلف تولید می شوند که منظور از سایز همان قطر بشقاب می باشد. سایز بشقاب مسی میناکاری از 9 سانتیمتر (برای تندیس ها) شروع می شود و در ابعاد دیگری مثل 16، 20، 25، 30، 35، 40 و حتی به شکل سفارشی 60 سانتیمتر تولید می گردند.

بشقاب میناکاری محبوب ترین و پرفروش ترین محصول صنایع دستی ایران

بشقاب میناکاری از محبوب ترین صنایع دستی اصفهان بشمار می رود. انواع بشقاب میناکاری شده را می توانید در فروشگاه صنایع دستی بازار مینا مشاهده و خرید نمائید. قاب بشقاب میناکاری شده در سایزهای مختلف نیاز مشتریان را برطرف می کند. خرید میناکاری اصفهان به منظور تهیه هدایای تبلیغاتی سازمانی گزینه بسیار خوبی بشمار می رود. تابلو میناکاری اصفهان تنوع قیمت و طرح داشته تا سلیقه های مختلف از آن بهره ببرند.

شما می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و از میزان تخفیف های فروش عمده بشقاب میناکاری مطلع شوید.

تماس با واحد فروش : 09019277512 - 03134651271 بازار مینا bazaremina.ir

تابلو میناکاری تمامی محصولات میناکاری را در بر می گیرد. به عنوان مثال قاب میناکاری، قاب گلدان میناکاری، قاب سه تکه میناکاری در رنگ های مختلف، تابلو میناکاری طرح جاکلیدی، تابلو مشبک میناکاری و غیره از نمونه های آن هستند. قاب میناکاری در سایزهای مختلف و با جعبه چوبی، جعبه مخمل یا پی وی سی تولید می گردد و از آن می توان استفاده های گوناگونی برد. یکی از کاربردهای قاب میناکاری استفاده از آن به عنوان هدیه ای نفیس و لوکس به عزیزان در مناسبت های مختلف می باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه می توان به عنوان وسیله دکوری یا تزئیناتی منزل استفاده نمود. سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور از این دسته محصولات صنایع دستی نیز غافل نمانده اند و برای جلو زدن از رقبای خود اقدام به خرید عمده قاب میناکاری در طرح و مدل های گوناگون کرده اند. ارتفاع پایه تمامی این بشقاب ها 3 سانتیمتر است. در خرید عمده بشقاب مسی یا سفالی میناکاری می توان طرح و نقش آنها را یکسان یا متفاوت انتخاب نمود. طرح و نقش های اصیل و بسیار معروفی که توسط اساتید و هنرمندان بر روی بشقاب های میناکاری کار می شوند عبارتند از اسلیمی و بته جقه، ختایی، گل و مرغ، ابنیه، نیمه ختایی و غیره.

قاب میناکاری

خرید عمده قاب میناکاری در فروشگاه بازار مینا با تخفیف های ویژه همراه است. علاوه بر تخفیف های باورنکردنی سفارشی سازی تابلو میناکاری نیز امکان پذیر باشد. سفارشی سازی تابلو میناکاری به معنای درج پلاک یا نشان تجاری بر روی بدنه چوبی محصول می باشد تا سازمان و ارگان های مختلف بتوانند از آن به شکل هدایای تبلیغاتی استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی برای تجلیل از کارمندان نمونه، افراد برگزیده و منتخب جشنواره و همایش ها و همچنین تهیه هدیه به عنوان اسپانسر یک برنامه کاربرد دارند. هدایای تبلیغاتی صنایع دستی قیمت بسیار مناسبتر، زیبایی ظاهری عالی و ماندگاری بالایی دارند.

خرید اینترنتی میناکاری

خرید اینترنتی میناکاری در فروشگاه بازار مینا یعنی روبرو شدن با گزینه های بسیار زیاد برای خرید میناکاری و تنوع بی نظیر و مرغوبیت و کیفیتی که تاکنون نظیر آن را ندیده اید. خرید میناکاری با کاربرد تزئینی، هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی امکان پذیر است که هر کدام تنوع مخصوص خود را دارند. سه دسته بندی نامبرده شده به صورت تکی و عمده به فروش می رسند. خرید میناکاری عمده برای فروشندگان صنایع دستی کشور، سازمان ها، ارگان ها و ادارت خصوصی و دولتی کشور امکان پذیر است که قصد دارند از این محصولات به عنوان هدایای تبلیغاتی یا تندیس های مناسبی استفاده کنند. اما چرا هدایای تبلیغاتی و تندیس های میناکاری شده ارزش خرید بالایی دارند؟ خرید میناکاری هدایای تبلیغاتی و تندیس ها به دلیل برخورداری از قابلیت سفارشی سازی یعنی درج نشان تجاری یا متن تبلیغاتی ارزش خرید بسیار بالاتری نسبت به کالاهای خارجی دارند. امروزه اکثر سازمان و ارگان هایی که مسئولیت اسپانسری یک برنامه، رویداد، همایش و غیره را بر عهده می گیرند، به دنبال خرید صنایع دستی هستند که هم تناسب فرهنگی بالایی دارند، هم ماندگاری و دوام آنها بسیار زیاد است و مهمتر از همه اینکه می توانند نشان تجاری خود را بر روی آن ثبت کنند. به همین دلیل خرید میناکاری برای سازمان های مختلف جنبه بازاریابی هوشمندانه هم دارد. خانم های خانه دار نیز که همیشه به زیبایی منزل و محیط زندگی خود اهمیت می دهند با خرید ظروف و محصولات میناکاری سعی می کنند با صرف هزینه معقول، زیبایی چشمگیری ایجاد کنند. فروشگاه بازار مینا در تمامی روزهای هفته آماده ارائه مشاوره رایگان و ارسال محصولات با بسته بندی شیک می باشد. بشقاب میناکاری و قاب میناکاری از محصولات پرفروش و محبوب در بین خانم های خانه دار و هم شرکت ها و ادارات خصوصی و دولتی کشور می باشد. از این محصولات می توان برای زیبایی دکوراسیون داخلی یا هدایای تبلیغاتی استفاده نمود که به خاطر زیبایی چشمگیر و قیمت بسیار مناسب خود، محبوبیت و فروش فوق العاده ای پیدا کرده اند.

بازار مینا BazareMina.ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو