بیوگرافی رضا شاهرودی فوتبالیست خوشتیپ و محبوب دهه هفتاد و هشتاد

بیوگرافی رضا شاهرودی فوتبالیست خوشتیپ و محبوب دهه هفتاد و هشتاد


منبع: آرگا

112

1400/2/16

11:29


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس و مربی فوتبال ایرانی همراه با تصاویر جدید و زیبا وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

رضا شاهرودی فوتبالیست قدیمی دفاع چپ تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران و مربی فوتبال می باشد. ایشان در تیم های کشاورز تهران، پرسپولیس تهران، آلتای اسپور، دالیان هایچانگ، پاسارگاد و پیکان سابقه بازی را دارد. همچنین در باشگاه های داماش ایرانیان، استیل آذین، کوثر، راه‌آهن، سنگ آهن بافق، سیاه جامگان و تیم ملی امید ایران به عنوان دستیار مربی ملحق شده است. رضا شاهرودی بخاطر شباهت و پست بازی یکسان با پائولو مالدینی به «رضا مالدینی» معروف شده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی رضا شاهرودی همراه با تصاویر شخصی و جالب وی آشنا شوید.

بیوگرافی رضا شاهرودی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

رضا شاهرودی مربی فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی با استعداد و محبوب ایران متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۱ که هم اکنون ۴۹ سال سن دارد و در محله امامزاده حسنقلی خان شهر تهران چشم به جهان گشوده است. با ۱۷۹ سانتی متر قد در پست دفاع چپ بازی می کرد و حالا مربی فوتبال می باشد.

زندگینامه جذاب و دیدنی رضا شاهرودی

این ورزشکار در یک خانواده ۶ نفره متولد شده است و دارای ۴ فرزند می باشند. جالب است بدانید که در سال ۱۳۵۷ زمانی که رضا ۶ سال داشت، پدرش برای خرید اجناس مغازه اش به بازار رفته ولی تا کنون به خانه بازنگشته و خبری از او نیست. می گویند: همیشه سراغش را از پزشک قانونی می گیریم اما هیچ خبری نیست، تا اینکه خرج و مخارج این خانواده به دوش فرزند بزرگ شان علی افتاد که او مجبور به ترک تحصیل شد.

زندگینامه جامع رضا شاهرودی

سرگذشت جالب رضا شاهرودی

شروع فوتبال

آقای شاهروی در سال ۱۳۶۶ در سن ۱۵ سالگی از طریق معلم ورزش خود به خسرو فلاح مربی فوتبال معرفی شد و سرانجام به باشگاه صنعت و معدن تهران محلق شد. بعد از بازی در این باشگاه به تیم کشاورز تهران رفت تا اینکه ۱۳۷۰ به دعوت علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس با قرارداد سالانه ۴۵۰ هزار تومان به این تیم پیوست و تا سال ۷۶ در این بازی کرد.

در سال ۱۳۷۷ در سن ۲۰ سالگی به مدت ۲ سال به باشگاه آلتای اسپور ترکیه رفت و سپس دو سال نیز در باشگاه دالیان چین حضور داشت.

بیوگرافی رضا شاهرودی + عکس جذاب

عکس صمیمانه رضا شاهرودی و پژمان جمشیدی

زندگینامه رضا شاهرودی

بدین ترتیب بعد از ۴ سال دوری از وطن در سال ۱۳۸۰ با امضا قراردادی به مبلغ ۲۵ میلیون تومان به تیم پرپسولیس برگشت و تا ۸۳ در این تیم حضور درخشانی داشت. سپس دو سال هم در تیم پاسارگاد بازی کرد.

این بازیکن از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ در باشگاه پیکان حضور  داشت و در نتیجه در سن ۳۵ سالگی از فوتبال کناره گیری کرد.

بیوگرافی رضا شاهرودی فوتبالیست ایرانی

شروع مربیگری شاهرودی

رضا شاهرودی به عنوان دستیار از باشگاه داماش ایرانیان شروع کرد و در تیم های مختلف به عنوان کمک مربی از جمله کوثر لرستان، استیل‌آذین و سنگ آهن بافق، راه آهن و سیاه جامگان حضور داشت. در نهایت در سال ۱۳۹۷ به عنوان دستیار در تیم ملی امید شروع به کار کرد.

بیوگرافی رضا شاهرودی کامل و خواندنی

عکس دونفره رضا شاهرودی و مادرش

زندگینامکه کامل رضا شاهرودی

زندگینامه کامل و خواندنی رضا شاهرودی

جالب است بدانید که شاهرودی در بازی ایران و استرالیا چندین دفه ضربه اوت را به علی دایی پاس داد اما دایی توپ را به او برنگرداند و سپس توپ را لو داد. این مسئله موجب اعتراض شاهرودی به علی دایی شد.

زندگینامه خواندنی رضا شاهرودی

ازدواج و همسر رضا شاهرودی

ایشان در سال ۱۳۸۶ ازدواج کرده و بعد از یک سال صاحب دو دختر دوقلو به نام های دینا و یسنا شد.

زندگینامه جالب رضا شاهرودی

بیوگرافی رضا شاهرودی+ گالری جذاب

عکس جدید از دختران رضا شاهرودی

بیوگرافی رضا شاهرودی + عکس

تاریخچه زیبا و جذاب رضا شاهرودی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی رضا شاهرودی فوتبالیست سابق و دستیار مربی بااستعداد و موفق ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبا وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو