مدل لباس ساتن بچه گانه با طرح های شیک و جذاب برای دختر بچه ها

مدل لباس ساتن بچه گانه با طرح های شیک و جذاب برای دختر بچه ها


منبع: آرگا

477

1400/2/16

12:09


تصاویری از انواع مدل لباس ساتن بچه گانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال مخصوص کودکان در رده سنی مختلف را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس ساتن بچه گانه از انواع طرح های شیک و خاص می باشد و این طرح لباس به دلیل ایست زیبا می تواند باعث جذابیت ظاهری کودکان دختر شود و بهتر است شما از مدل پیراهن های ساتن به عنوان لباس مجلسی بچگانه استفاده نمایید.

مدل لباس ساتن بچه گانه شیک و زیبا

همانطور که طرح و رنگ لباس روی استایل بزرگسالان تاثیر زیادی دارد روی ظاهر کودکان نیز در رده سنی مختلف تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب لباس برای فرزند خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل لباس ساتن بچه گانه

طرح های لباس ساتن مخصوص کودکان

لباس ساتن مخصوص کودک دارای مدل های متنوع ساده و طرح دار و گلدار می باشد و در برخی از طرح ها قسمت بالا تنه لباس به صورت طرح دار دوخته شده است و قسمت پایین تنه لباس نیز ساده می باشد و این موضوع به صورت بالعکس نیز می تواند وجود داشته باشد و همین تنوع زیاد کار انتخاب طرحی مناسب برای لباس کودک را سخت کرده است.

توجه داشته باشید که اغلب لباس های ساتن به صورت مجلسی دوخته می شوند و این طرح لباس ها دارای اندازه های کوتاه و بلند می باشند و شما می توانید از آن ها در پوشش فرزندتان استفاده نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر او ایجاد نمایید.

لباس ساتن طرح دار زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر کودک شما به پوشیدن لباس های طرح دار و گلدار علاقه مند می باشد بهتر است این لباس ها را برای او انتخاب نمایید همچنین لباس های ساده ساتن نیز به دلیل براق بودن در جنس پارچه از جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

 

طرح لباس ساتن بچه گانه

مدل لباس ساتن بچه گانه

لباس ساتن بچه گانه

لباس ساتن کودک قرمز

لباس ساتن شیک و زیبا

لباس آبی ساتن

طرح لباس ساتن مخصوص برای کودک

لباس ساتن طرح دار

پیراهن مجلسی ساتن

برای تزیین پیراهن بچگانه ساتن از پارچه های توری و پاپیون و سنگ های تزیین و … استفاده می شود که هر یک از این وسایل تزیینی باعث جذابیت بیشتر طرح لباس می شوند.

توجه داشته باشید که بهتر است لباس دخترانه بچگانه ساتن را در پوشش فرزند خود با اکسسوری هایی جذاب و کاربردی ست نمایید تا استایل فرزندتان بی نظیر و متفاوت تر به نظر برسد همچنین اگر فرزند شما به سنی رسیده است که می تواند در انتخاب لباس هایش بدرستی تصمیم گیری نماید بهتر است از نظر و سلیقه شخصی او نیز استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس ساتن کودک نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و لباس های مجلسی کودک در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی موجود می باشند و با توجه به اینکه لباس های رنگ روشن روی روحیه کودکان دارای تاثیری مثبت می باشند از این رو بهتر است رنگ لباس فرزند خود را از بین رنگ های روشن انتخاب کنید.

در برخی از طرح های لباس ساتن کودک از دو جنس پارچه مختلف در دوخت لباس استفاده شده است که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

لباس ساتن مخصوص کودک

 

پیراهن مجلسی ساتن

لباس سبز ساتن

لباس ساتن شیک

لباس کودکانه ساتن

لباس آبی ساتن

مدل لباس قرمز ساتن

طرح لباس بچه گانه ساتن

لباس ساتن رنگی

لباس زرشکی ساتن

لباس دو رنگ ساتن

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های لباس ساتن کودکان دختر جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی شیک و مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو