خسارت ۱۵۰میلیارد تومانی سیل در فیروزکوه

منبع: برترین ها

72

1400/2/16

19:12


فرماندار شهرستان فیروزکوه تهران با اشاره به وقوع سیل در چنین روستای بخش مرکزی این شهرستان اعلام کرد: این سیل ۱۵۰ میلیارد تومان به مسیرها، باغات، خطوط ریلی و سایر تاسیسات خسارت زد.

ایرنا: فرماندار شهرستان فیروزکوه تهران با اشاره به وقوع سیل در چنین روستای بخش مرکزی این شهرستان اعلام کرد: این سیل ۱۵۰ میلیارد تومان به مسیرها، باغات، خطوط ریلی و سایر تاسیسات خسارت زد.

"ابوالقاسم مهری" گفت: طی بارندگی‌های شدیدی که اخیرا در شهرستان داشتیم به اتفاق مسئولان به مناطق سیل زده حصاربُن و دره چمن و کبوتر دره بازدید کردیم.

وی گفت: مناطق حصار بُن و دره چمن همچنان به دلیل سرریز سیلاب به بستر جاده به ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متر همچنان مسدود شد که تا پایان امروز بازگشایی می شود و مسیر کبوتردره هم همچنان مسدود می‌باشد و ماشین‌های راهداری در محور مشغول بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: این بحران باعث شد تا در توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۰ نگاه ویژه‌ای به طرح‌های آبخیزداری شهرستان داشته باشیم و اعتبارات بیشتری در این حوزه تخصیص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد در اولین جلسه شورای تأمین و ستاد مدیریت بحران مشترک با استان در خصوص تحویل کانال سیمین دشت به عروس پران با مسافت بیش از ۲۵ کیلومتر از تولیت شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان به استان تهران تصمیمات و تمهیدات لازم اتخاذ شود.

مهری افزود: همچنین در خصوص راه آهن نیز به دنبال ایجاد تغییر تولیت آن از راه آهن شمال به راه آهن استان تهران هستیم، تا در ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مناسب بخصوص در مواقع بحرانی مدیریت یکپارچه ای داشته باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو