همه چیز درباره عمل جراحی زیبایی بینی

منبع: تالاب

127

1400/2/16

21:16


همه چیز درباره عمل جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی چیست ؟

برخی از افراد دارای بینی های بزرگ، دارای انحراف و قوز هستند که این مسئله باعث کاهش اعتماد بنفس آن ها نسبت به زیبایی صورتشان خواهد شد، اما راه درمانی که برای آن ها وجود خواهد داشت جراحی زیبایی بینی همان رینوپلاستی خواهد بود. پزشکی که این جراحی توسط او انجام خواهد شد با توجه به اجزای صورت بیمار جراحی را به بهترین روش ممکن برای او انجام خواهد داد تا ظاهر بینی بدون نقص و زیبا شود. در سایت پی جو ( بانک مشاغل شیراز ) ما پزشکان متخصص جراحی بینی معتبر را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

جراحی پلاستیک بینی توسط چه پزشکانی انجام خواهد شد؟

جراحی پلاستیک بینی توسط پزشکان متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یا پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی که دوره های مرتبط به جراحی های زیبایی را دیده اند انجام می شود.

 

بهترین سن برای انجام عمل زیبایی بینی

دختران و پسرانی که در سن نوجوانی قرار دارند معمولا نسبت به ظاهر خود حساسیت بیشتری دارند و علاقه دارند که ظاهری بی نقص در بدن و صورت خود داشته باشند، بنابراین تمایل به جراحی زیبایی بینی در این سن بیشتر خواهد بود. اما از آنجایی که نوجوانان درحال رشد هستند ممکن است اگر صفحات رشد آن ها بسته نشده باشد بینی آن ها بعد از جراحی زیبایی باز رشد کند و دفرمه شود. صفحات رشد در دختران معمولا در سن 16 و در پسران در سن 17 سالگی بسته خواهد شد، و در این زمان نوجوانان می توانند عمل بینی انجام دهند اما باید در نظر داشت که هرچه فرد به سن جوانی نزدیکتر باشد تا صورت او از حالات نوجوانی بیرون بیاید یا به اصطلاح پخته شود تا بتواند این جراحی را انجام دهد بهتر است.

 

انواع جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی دارای انحراف

جراحی بینی گوشتی و استخوانی

روش ها و تکنیک های انجام جراحی پلاستیک بینی

 

جراحی زیبایی بینی به روش بسته:

در این روش پزشک تمامی برش های جراحی را از درون بینی انجام خواهد داد و تمامی زخم ها در داخل بینی خواهد بود. در این روش پزشک دسترسی کمتری به غضروف و استخوان بینی نسبت به روش باز خواهد داشد.در سایت پی جو ما جراح زیبایی بینی در شهرهای مختلف از جمله جراح زیبایی بینی در شیراز را معرفی میکنیم.

 

جراحی زیبایی بینی به روش باز:

در این روش پزشک دسترسی کامل تری به غضروف سر بینی و استخوان بینی خواهد داشت و خیلی راحت تر می تواند آن را شکل دهد اما از آنجایی که این جراحی باز می باشد و پوست بینی به طور کامل برداشته می شود جای زخم جراحی در اطراف پره های بینی به صورت خیلی کم باقی خواهد ماند.

اینکه جراحی شما به کدام روش انجام شود بسته به تشخیص پزشک شما خواهد داشت که کدام روش برای بینی شما مناسبتر خواهد بود.

 

همه چیز درباره عمل جراحی زیبایی بینی

چگونه بهترین متخصص جراحی زیبایی بینی در شهر خود را پیدا کنیم؟

روش های مختلفی برای پیدا کردن پزشکی مناسب و دارای مهارت و تجربه وجود دارد برخی از آن ها عبارت اند از:

پرس و جو از دوستان و خویشاوندان

پرس و جو از افرادی که تجربه جراحی زیبایی بینی را داشته اند.

جستجو و مشاهده نمونه کارهای پزشکان مختلف برای بینی های متفاوت مانند ( گوشتی، استخوانی، گوشتی استخوانی ) در فضای مجازی

مراجعه به مطب دکتر مورد نظر و مشاهده نمونه کار او از نزدیک بر روی بینی بیمارانی که برای معاینه به مطب می آیند.

 

معرفی متخصص جراحی زیبایی بینی در سایت پی جو

شهر شیراز جز شهر های بسیار قوی از نظر جراحی های زیبایی در کل کشور می باشد بنابراین ما به شما لیست پزشکان متخصص جراحی بینی در شیراز را در سایت پی جو معرفی خواهیم کرد، شما از طریق این سایت می توانید نمونه کارهای برخی پزشکان معروف در شیراز را با کلیک بر روی نام آن ها نیز مشاهده کنید.

 

آیا بیمه هزینه ای بابت جراحی زیبایی بینی به بیمار پرداخت می کند؟

معمولا بیمه های مختلف هزینه ای را بابت جراحی های زیبایی به بیمر پرداخت نمی کنند اما با توجه به وضعیت بیمه بیمار گاهی اوقات اگر بینی بیمار دچار انحراف و یا پلیپ باشد هزینه کمی را بابت آن به بیمار پرداخت می کنند.

 

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی بسته به نوع تکنیک جراحی، نوع بینی بیمار، هزینه بیمارستان (خصوصی – دولتی – نیمه خصوصی )، مهارت و تجربه پزشک متفاوت می باشد، برای اطلاع از هزینه دقیق جراحی بهتر است به مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه کرده و بعد از مشاوره و معاینه هزینه جراحی زیبایی بینی برای شما مشخص خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو