دانلود بازی Subnautica v1.10 برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Subnautica v1.10 برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

123

1400/2/16

21:59


بازی Subnautica در سبک تلاش برای بقا، جهان آزاد و کاوشگرانه است که استودیو Unknown Worlds Entertainment آن را توسعه داده و منتشر کرده است. این بازی به طور کامل از واقعیت مجازی و دو هدست HTC Vive و Oculus Rift پشتیبانی می کند. هم چنین قابلیت اجرای بازی به صورت نشسته و ایستاده نیز در واقعیت مجازی قرار گرفته است. امکان اجرای بازی به صورت گیم پد یا استفاده از کیبورد/موس نیز فراهم شده است. شخصیت اصلی بازی بعد از سقوط مرموز سفینه اش در سیاره ای بیگانه و پوشیده شده با یک اقیانوس یکپارچه فرود میاید. تنها راه برای بقا رفتن به سمت پایین است. بخش های مختلف و بسیار وسیع و عمیقی در جهان مرموز بازی Subnautica وجود دارد. جنگل های زیر آب صخره ها، غارها و صدها منطقه دیگر که هر یک نام مخصوص به خود را دارد و هنوز برای بسیاری پنهان و کشف نشده است.

Subnautica v1.10 (CUSA13893) PS4-DUPLEX

آپدیت جدید v1.10 اضافه شد

دانلود-بازی-Subnautica-ps4

شخیصت اصلی بازی Subnautica باید با مدیریت منابع مانند اکسیژن و غلبه بر گرسنگی و تشنگی به کشف این جهان زیر آب برای اکتشاف این سیاره و جمع آوری منابع برای ساخت وسایل و لوازم بسیار بسیار وسیع این بازی برای نجات خود و حتی ساخت یک یا چند پایگاه زیر آبی در بخشهای مختلف بپردازد. جهانی که هم بسیار زیبا و دلفریب و زندگی بخش است و هم بسیار مرموز و خطرناک و تاریک. شما در وسیله ای به نام Life Pod که مخصوص خارج شدن در مواقع اضطراری از سفینه است به هوش می آیید. مهمترین و حیاتی ترین کار در ابتدا پیدا کردن آب آشامیدنی و غذا در این لحظات برای زنده ماندن است که اصلا کار ساده ای نیست. اما شما در Life Pod وسیله ای به نام Fabricator دارید که مانند یک پرینتر سه بعدی عمل می کند. مواد اولیه را جمع می کنید، در اختیارش می گذارید و این وسیله یک کپی از وسایل مورد نیار را برای شما می سازد. مثلا از گیاهان دریایی آب شیرین برای شما درست می کند یا ماهی هایی که می گیرید گریل یا نمک سود می کند.

info

You have crash-landed on an alien ocean world, and the only way to go is down. Subnautica’s oceans range from sun drenched shallow coral reefs to treacherous deep-sea trenches, lava fields, and bio-luminescent underwater rivers. Manage your oxygen supply as you explore kelp forests, plateaus, reefs, and winding cave systems. The water teems with life: Some of it helpful, much of it harmful.

After crash landing in your Life Pod, the clock is ticking to find water, food, and to develop the equipment you need to explore. Collect resources from the ocean around you. Craft knives, lights, diving gear, and personal water craft. Venture deeper and further form to find rarer resources, allowing you to craft more advanced items.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.10 PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

—————-

دانلود بازی Subnautica PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو