دانلود نسخه هک‌شده بازی Super Cane Magic ZERO برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Super Cane Magic ZERO برای PS4


منبع: دانلود ها

90

1400/2/16

21:59


Super Cane Magic ZERO از آن دست بازی های لوکال کو-آپ است که می تواند روزها شما را به همراه دوستانتان سرگرم کند. این بازی در سبک اکشن، نقش آفرینی و خنده دار است که استودیو Studio Evil آن را توسعه داده و با نمرات مثبتی از سمت گیمرها مواجه شده است. خود را تجهیز کنید، فشنگ های خود را آماده کرده و با استفاده از موزهای بومرنگی به مبارزه با “سیب زمینی بزرگ” عازم شوید. گیم پلی بازی بسیار گسترده می باشد و دنیایی عظیم پیش روی شماست که بیش از ۱۵کاراکتر متعدد در آن در طی مراحل برای شما آنلاک می شوند و صدها آیتم جذاب برای جمع آوری شما قرار گرفته است. این بازی را می توانید با دوستان خود به صورت ۱ الی ۴نفره در ۸محیط جذاب نیز تجربه کنید. دقت کنید که حالت لوکال به صورت اسپلیت اسکرین است و خبری از حالت مالتی پلیر آنلاین نیست!

Super Cane Magic ZERO v1.05 PS4-CUSA14968

دانلود-بازی-Super-Cane-Magic-ZERO

شما باید در تپه های خطرناک Minestronya به عنوان کاراکتر Dude حضور یابید! نانوایی که قدرتش را از بیکن می گیرد و مبارزه می کند. دشمنان شما انسان های آتشینی به نام Dudette هستند که لوله کش های توقف ناپذیر می باشند. شما می توانید جنگجویی تمام عیار باشید، یا فقط خرابی ها را اصلاح کنید و یا یک اینفلوئنسر در رهبری افراد باشید. بخش داستانی بازی Super Cane Magic ZERO حدود ۲۰ساعت است که کاراکترهای آن توسط گرافیست معروف یعنی Simone Albrigi طراحی شده است. هریک از کاراکترها دارای ذائقه ی غذایی منحصر به فرد خود می باشد که می تواند چهار گونه ی متعدد را بخورد و شما باید تناسبی درست برای آن ها پیدا کنید. درخت های باور در گیم پلی بازی قرار دارند که تعداد آن ها ۷عدد است و شما باید چیزی که کاراکترهایتان به آن ها اعتقاد دارند را انتخاب کنید.

info

ake the Wizard is dead, and his Magic Dog is out of control! Can you save the world? Can you save the Dog?
Venture the dangerous hills of Minestronya as Dude, a Baker with the power of bacon! Confront angry fire-people as Dudette, the unstoppable Plumber! Defrost the laser volcano as Dudward, the Candy-Healer-Wizard, or just be awesome as Dudorah the Influencer!
Super Cane Magic ZERO is a local co-op Action RPG for 1 to 4 players.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.55 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————

دانلود آپدیت بازی Update v1.05 PS4-P2P با لینک مستقیم

——————

دانلود بازی Super Cane Magic ZERO PS4-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو