دانلود نسخه هک‌شده بازی Creaks v1.01 برای PS4

دانلود نسخه هک‌شده بازی Creaks v1.01 برای PS4


منبع: دانلود ها

177

1400/2/16

22:23


داستان بازی Creaks با پسری در حال درس خواندن شروع می‌شود که احتمالاً از تعویق چندین و چند بارۀ کنکور کلافه شده است. در این میان لامپ اتاق او شروع به اتصالی می‌کند و چند تلاش برای مرتفع کردن این مشکل به خلاصی از دست این لامپ دردسرساز، باعث پیدا شدن حفره‌ای در دیوار اتاق می‌شود که با کمی بررسی منجر به یافتن امارتی بزرگ زیر خانۀ قهرمان داستان می‌شود. کنجکاوی، سکانِ هدایت این شخص را به دست می‌گیرد و وارد شدن به این امارت، او را وارد دنیایی از هیولاها و پرندگان سخنگو می‌کند.

با وجود روایت داستان بدون استفاده از دیالوگ یا میان‌پرده‌های سینمایی، با داستان نسبتاً پر از نکته‌ای طرف هستیم که در مدت کوتاه آن، آرام آرام جنبه‌های مختلف خودش را به مخاطب نشان می‌دهد. در کنار روایت اصلی که به طور مستقیم در حال تجربۀ آن هستیم، تعدادی تابلوی نقاشی تعاملی هم در گوشه و کنار این امارت جا داده شده که پس‌زمینۀ داستان را بیش از پیش روشن می‌کنند. چهار شخصیت فرعی هم در طول داستان بازی Creaks سر راه مخاطب قرار می‌گیرند که اولین نفر در برخوردهای ابتدایی تا حدودی یادآور اسکروجِ داستان «سرود کریسمس» است اما بعد از رو به رو شدن با همراهان او و موقعیت‌های بامزه‌ای که خلق می‌کنند، شخصیت‌های محبوب سری لاکپشت‌های نینجا را در ذهن تداعی می‌کنند.

Creaks PS4-OPOISSO893

Update v1.01; ID: CUSA18643; BACKPORT

دانلود-بازی-Creaks

از منظر گیم‌پلی با یک اثر معمایی دو بعدی طرف هستیم، که در ابتدا معماهای بسیار ساده‌ای را پیش روی مخاطب می‌گذارد و احساس راحتی خیال غیرواقعی در او ایجاد می‌کند اما با گذشت مدتی نه چندان طولانی، معماها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند تا بازیکن به نقطه‌ای می‌رسد که خودش را مشغول حل کردن پازلی چند تکه می‌بیند که تک تک قطعات آن در حال حرکت هستند و تضاد حرکتی برخی از آن‌ها با یکدیگر ممکن است او را به جنون بکشاند!

info

The ground starts shaking, light bulbs are breaking – and something rather unusual is happening right behind the walls of your very room. Equipped with nothing but wit and courage, you slowly descend into a world inhabited by avian folk and seemingly deadly furniture monsters.

From the creators of indie classics Machinarium and Samorost comes Creaks, a new puzzle adventure game that delights the senses with its hand-painted visuals, precise animation, eerie sounds, and an eclectic original score from Hidden Orchestra. Proceed at your own pace at figuring out the solutions to dozens of carefully designed puzzles, explore the mansion for hidden paintings and uncover the great secret.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.02 (or at least 5.05 for backport)

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.55

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

——————–

دانلود آپدیت + بک پورت BACKPORT v1.01 FW5.05-OPOISSO893 با لینک مستقیم

——————–

دانلود آپدیت بازی Update v1.01 FW7.02 PS4-OPOISSO893 با لینک مستقیم

——————–

دانلود بازی Creaks PS4-OPOISSO893:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو