معرفی شماری از رویایی ترین مناطق دیدنی آلپ

معرفی شماری از رویایی ترین مناطق دیدنی آلپ


منبع: همگردی

177

1400/2/17

10:01


بی شک، یکی از بی مثال ترین رشته کوه های جهان که چشم اندازهای شگفت انگیزی دارد، رشته کوه های آلپ هست. برای آن دسته از افرادی که عاشق مناظر طبیعی هستند، کوه های آلپ می توانند بهترین مقصد برای سفر باشند. در دیدنی ترین مناطق آلپ شما می توانید به فعالیت هایی مانند اسکی و پیاده روی بپردازید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. رویایی ترین مناطق دیدنی آلپ بقدری زیبا هستند که توجه هر کسی را به خود جلب می کنند و کمتر جایی در دنیا وجود دارد که از نظر زیبایی بتواند با این مکانها برابری کند. با ما در مقاله زیباترین مناطق آلپ همراه باشید تا شما را با تعدادی از رویایی ترین مناطق دیدنی آلپ آشنا کنیم.

لاتربرونن در سوئیس

لاتربرونن نام دره ای در رشته کوه آلپ بوده که بسیار زیبا و چشم نواز است و در دلش 72 آبشار و چمنزارهای رنگارنگ بچشم می خورند. این دره زیبا بین قله های کوهستانی و صخره ها قرار گرفته و در آن پیست های اسکی زیادی نظیر مورن شیلثورن و ونگن کلاین شایدگ وجود دارند. شما می توانید از طریق راه آهن کوهستانی خود را به این بخش از زیباترین مناطق آلپ برسانید و به ورزش های زمستانی یا گردش و تفریح مشغول شوید. این مورد از دیدنی ترین مناطق آلپ در نزدیکی یک دهکده کوهستانی قرار گرفته که مناظر سرسبز و دیدنی بی نظیری دارد با نام دهکده ایسنفلو.

لاتربرونن

سیکت- فر- ای- شوال در فرانسه

این روستای بی مثال در بالای دره هات هیفر واقع شده و طبیعتی بکر و سرسبز دارد. سیکت- فر- ای- شوال به همراه مناطقی که در اطراف آن وجود دارند، بسیار شناخته شده و معروف است و بیشتر مردم دنیا این منطقه را به خاطر طبیعت بی نظیرش می شناسند. شامونیکس حدودا در 6 کیلومتری سیکت قرار گرفته و پس از صعود می توانید به تماشای مناظر بی نظیر اطراف بپردازید. یکی از مناطقی که در نزدیکی روستای سیکت و حدودا در 50 کیلومتری آن قرار گرفته، قله ام تی بلانک است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان هست.

سیکت- فر- ای- شوال در فرانسه

گریندل والد در سوئیس

یکی از رویایی ترین مناطق دیدنی آلپ که بسیار پرطرفدار است، گریندل والد نام دارد و اکثر مردم دنیا آن را به خاطر پیست های اسکی معروفش می شناسند. پیاده روی در دامنه کوه های این منطقه نیز یکی از بهترین تفریحات برای کسانی بوده که به گریندل والد سفر می کنند. علاوه بر آن، گردشگران می توانند به فعالیت های ورزشی و تفریحات دیگری همچون پیاده روی با کفشهای مخصوص در مسیرهای برفی یا اسنوشوینگ، سورتمه سواری و اسکی بپردازند.

گریندل والد سوئیس

یخچال آلتس در سوئیس

در رشته کوه های آلپ مناطق دیدنی بسیار زیادی وجود دارند که از شاخص ترین آنها می توانیم به یخچال آلتس اشاره کنیم. در اطراف و نزدیکی دریاچه های یخی و جنگلهای کاج، علفزارهای سرسبز و پر از گلهای وحشی وجود دارند که منظره ای بسیار رویایی و تماشایی را به وجود آورده اند.

یخچال آلتس در سوئیس

گورنرگرات در سوئیس

یکی از قله های مرتفع و نوک تیز که در رشته کوه های آلپ قرار دارد، گورنرگرات هست. از این منطقه به راحتی میتوان کوه ماترهورن را که یکی از ترسناک ترین و کشنده ترین کوه ها در این منطقه است، مشاهده کرد. کوه ماترهورن نماد کوه های آلپ بشمار می آید و دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی در دل خود است. از جمله آنها می توانیم به شهری اشاره کنیم که درست در زیر این کوه قرار گرفته و جاذبه های عجیب و غریبی دارد. در نزدیکی گورنرگرات، شهر زیبایی به نام زرمات نیز قرار دارد که در فصل زمستان برای ورزش هایی نظیر اسکی بسیار مناسب است.

گورنرگرات در سوئیس

لخ در اتریش

اگر عاشق مناظر زمستانی هستید، بهترین پیشنهاد برای شما سفر به اتریش و بازدید از روستای زیبای لخ است. این روستا در فصل زمستان بسیار تماشایی بوده و اکثر اسکی بازان از سراسر دنیا به این روستا می آیند تا به تفریح بپردازند. در مسیر دسترسی به این مورد از زیباترین مناطق آلپ می توانید مناظر سرسبز و دیدنی اطراف را به همراه قله های بلند تماشا کنید.

لخ در اتریش

بلد در اسلوونی

یکی از دیدنی ترین مناطق آلپ، دریاچه بلد هست. قابل ذکر است بر روی صخره ای که به سمت این دریاچه وجود دارد نیز یک قلعه نمادین قرار گرفته است. در میان دریاچه هم یک جزیره کوچک مشاهده می شود که در آنجا یک کلیسا هست. در بلد جاذبه دیدنی دیگری به نام پارک ملی تریگو وجود داشته که می توانید از آنجا دریاچه بنیچ و کوههای آلپ را تماشا کنید. همچنین، از سمت شرق آن نیز می توانید کوه های جولیان را ببینید.

بلد در اسلوونی

کورتینا دی رامپسو در ایتالیا

کسانی که اهل ورزش های زمستانی هستند، به احتمال بسیار زیاد نام این منطقه به گوششان خورده است. در اطراف این منطقه کوه های دولومیت قرار گرفته اند و علاوه بر آن، این روستا دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی هست. رستوران، فروشگاه های محلی و کوچک و استراحتگاه های متعددی در این روستا بچشم می خورند که می توانید سری به آنها بزنید. نکته ای که در مورد استراحتگاه های موجود در این روستا وجود دارد، این است که اکثر این استراحتگاه ها ویو فوق العاده ای دارند و شما با اقامت در آنها می توانید از تماشای مناظر طبیعی نهایت لذت را ببرید.

کورتینا دی رامپسو در ایتالیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو