مدل شال تابستانی جدید و زیبای ساده و طرح دار

مدل شال تابستانی جدید و زیبای ساده و طرح دار


منبع: آرگا

190

1400/2/17

12:08


در این مطلب با انواع مدل شال تابستانی مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شال تابستانی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و با نزدیک شدن به فصل تابستان انواع طرح های مختلفی از این نوع شال وارد بازار می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود طرح مورد نظرتان را از بین آن ها انتخاب نمایید.

مدل شال تابستانی ساده و طرح دار

شال های دخترانه و زنانه در انواع طرح های شال تابستانه و شال زمستانه و … موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به فصلی که در آن هستید طرح و رنگ شال تان را انتخاب نمایید.

مدل شال تابستانی

طرح های شال تابستانه مخصوص خانم های شیک پوش

برای دوخت شال های تابستانه از پارچه های خنک نظیر پارچه حریر و نخی و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم تابستان احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از شال نخی در پوشش تان استفاده نمایید.

شال های تابستانه در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند که طرح های ساده به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری ها ست می شوند از این رو شما می توانید از این طرح شال ها در پوشش خود استفاده نمایید. ست کردن شال های طرح دار و گلدار در پوشش کمی دشوار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام پوشیدن این طرح شال ها کمی با دقت بیشتری عمل کنید.

اگر تمایل دارید در روزهای گرم تابستان از لباس های طرح دار و گلدار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است مدل شال خود را ساده انتخاب نمایید همچنین اگر اغلب از لباس های ساده در پوشش تان استفاده می کنید شال های گلدار و طرح دار می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

شال طرح دار تابستانی

مدل شال تابستانه شیک

مدل شال گلدار تابستانه

مدل شال تابستانه ساده

مدل شال زنانه تابستانه

طرح شال تابستانه

شال تابستانه طرح دار و خاص

مدل شال تابستانه طرح دار

مدل شال تابستانی ساده

طرح شال تابستانی

شال گلدار تابستانی

شال شیک و ساده

طرح شال تابستانه

طرح شال تابستانه

مدل شال تابستانه زیبا

انتخاب رنگی مناسب برای شال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. شال های زنانه و دخترانه در انواع رنگ های تیره و خنثی و روشن موجود می باشند همچنین در دوخت برخی از شال ها نیز از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده شده است که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید رنگ شال تان را به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها ست نمایید بهتر است رنگ آن را خنثی نمایید همچینن اگر تمایل دارید در روزهای گرم سال احساس گرمای کمتری داشته باشید بهتر است از شال رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایید. شال های رنگ تیره نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما از لباس ها با رنگ روشن در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است رنگ شال تان را تیره انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید رنگ شال را با رنگ کیف یا کفش هایتان ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید از شال رنگی در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است زمینه اصلی شال دارای رنگی باشد که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان به راحتی ست شود.

نحوه بستن شال نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و روی استایل شما تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما برای بستن شال مدل های مختلف را تمرین کنید زیرا با تمرین و تکرار زیاد می توانید شال خود را به روشی خاص و جذاب ببندید و تغییرات مثبتی را در ظاهرتان ایجاد نمایید.

طرح شال تابستانه

مدل شال تابستانی گلدار زنانه

شال مشکی تابستانی

مدل شال تابستانه طرح دار و ساده

شال زیبا و طرح دار تابستانی

مدل شال طرح دار زنانه

شال زیبا و طرح دار

مدل شال تابستانه رنگی

مدل شال تابستانه رنگی و خاص

مدل شال تابستانه زرشکی

مدل شال شیک زنانه

مدل شال تابستانه گلدار و زیبا

طرح شال تابستانه خاص

مدل شال تابستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع طرح های شال تابستانه مخصوص خانم های جذاب و خوش سلیقه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها شال خوشرنگ و شیکی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو