نحوه ورود به سایت دورهمی (dorehamitv.ir) + پیج رسمی طرفداران دورهمی

منبع: دلگرم

83

1400/2/17

17:18


نحوه ورود به سایت دورهمی (dorehamitv.ir) + پیج رسمی طرفداران دورهمی

ورود به سایت دورهمی

ورود و ثبت نام در سایت دور همی : دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت.

برای ورود و ثبت نام در سایت دور همی روی گزینه زیر کلیک کنید .

ورود به سایت دورهمی

دورهمی دکوری عظیم دارد، به صورتی که در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای دورهمی می‌نشینند.

در واقع مجموعه به مانند تئاتری است که در هر قسمت مخاطبانی حدود ۴۰۰ نفر را به عنوان تماشاگر پذیرا است.در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان (طراح، کارگردان و مجری)، بازیگران مطرحی چون: سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر، سروش جمشیدی، مه‌لقا باقری، سحر ولدبیگی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

صفحه ویژه طرفداران دورهمی

پیج رسمی طرفداران دورهمی در اینستاگرام نیز به آدرس زیر میباشد . طرفداران ویژه برنامه دورهمی میتوانند روز آدرس زیر کلیک مرده و به خانواده عظیم دورهمی بپردازند .

مسابقه دورهمی: نحوه ثبت نام و زمان پخش دورهمی جدید


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو