یوتیوب روزیاتو: سلبریتی هایی که حیوانات خاص و عجیبی دارند [تماشا کنید]

منبع: روزیاتو

118

1400/2/18

00:06


هنرپیشه های غربی در کنار فرزندان پر شمار خود معمولا میزبان حیوانات خانگی هم هستند و رابطه شان با این حیوانات (سگ، گربه و گاهی انواع پرنده) آنقدر صمیمی است که این افراد گاهی حکم فرزند را برایشان ایفا می کنند. البته در ایران نیز نگهداری از حیوانات خانگی خصوصا پرنده و گربه مدتی است که باب شده اما در مورد الاغ یا کروکودیل چطور؟

ظاهرا هنرپیشه های غربی حالا دیگر از نگهداری حیواناتی مثل سگ یا گربه خسته شده اند و برای خودنمایی یا هرچه که اسمش است به نگهداری از حیواناتی مانند الاغ، مار و  مانند اینها روی آورده اند و در کنار این حیوانات زندگی مسالمت آمیزی را هم سپری می کنند. در این ویدیو نوشین مجری کانال یوتیوب روزیاتو از هنرپیشه ها و چهره های شناخته شده ای با شما می گوید که علاقه خاصی به نگهداری از این حیوانات دارند.

کانال یوتیوب روزیاتو هر هفته با دو ویدیوی جدید میهمان خانه های شما می شود تا علاوه بر ارائه اطلاعات مفید در مورد هنرپیشه ها، آشپزی، سلامت و موضوعات جالب دیگر سهمی در سرگرم سازی شما داشته باشد. با سابسکرایب کردن کانال روزیاتو در یوتیوب حمایت خود از ادامه انتشار این ویدیوها اعلام خواهید کرد.

در ادامه میتوانید تازه ترین ویدیو کانال یوتیوب روزیاتو را مشاهده نمایید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو