هنیه خطاب به نتانیاهو: با آتش بازی نکن!

منبع: برترین ها

53

1400/2/18

09:36


به دنبال حمله اشغالگران رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به نخست‌وزیر این رژیم هشدار داد که با آتش بازی نکند.

ایسنا: به دنبال حمله اشغالگران رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به نخست‌وزیر این رژیم هشدار داد که با آتش بازی نکند.

 به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی به دنبال حمله اشغالگران رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم هشدار داد: نتانیاهو با آتش بازی نکن! این نبردی است که امکان ندارد نه تو، نه ارتش، نه پلیس و نه رژیم اسرائیل در آن پیروز شوید.

وی افزود: آنچه در حال وقوع است یک انتفاضه است که باید ادامه یابد و متوقف نخواهد شد.

هنیه خاطرنشان کرد: قربانی‌ها هر چه قدر که باشد ما از قدس و مسجد الأقصی دفاع خواهیم کرد و نبردی که دشمن آن را در قدس آغاز کرده است، پیروز آن نخواهد بود.

وی ادامه داد: قدس با وجود همه وحشی‌گری‌ها و تروریسم اسرائیلی که در حال وقوع است، معامله قرن را با تحصن گنندگان در مسجد الاقصی از هم پاشیده است و دشمن مرتکب حماقت می‌شود و عواقب کاری که در داخل قدس و مسجد الاقصی انجام می‌دهد را نمی‌داند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان از کشورهای عادی کننده روابط با رژیم صهیونیستی خواست که به توافقات امضا شده میان خود و تل‌آویو پایان داده و سفارتخانه‌هایشان در اراضی اشغالی فلسطین را ببندند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که هلال احمر فلسطین اعلام کرد در جریان درگیری‌هایی که از عصر جمعه میان فلسطینی‌ها و پلیس رژیم صهیونیستی به ویژه در میدان مسجد الاقصی رخ داد؛ دستکم ۲۰۵ تن زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد از این تعداد بیش از ۸۰ تن به بیمارستان منتقل شده‌اند و در این میان ۶ نیروی پلیس اسرائیل نیز زخمی شدند.

این درگیری‌ها پس از افطار جمعی که در داخل مسجد الاقصی برای همبستگی با مردم محله شیخ جراح در قدس شرقی ترتیب داده شد، درگرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو