آموزش پاک کردن اکانت تلگرام

آموزش پاک کردن اکانت تلگرام


منبع: دلگرم

83

1400/2/18

09:47


آموزش پاک کردن اکانت تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام چگونه انجام می شود؟

حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام به طور دائمی یکی از راه های بستن حساب در این پیام رسان محبوب است. حذف حساب تلگرام به دو روش خودکار و دستی امکان پذیر است. ممکن است افراد به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی که دارند به فکر حذف این پیام رسان بیافتند و یا اینکه به دلیل مزاحمت هایی که برایشان ایجاد شده است.

در برخی موارد نیز شاهد آن هستیم افرادی که ریپورت شده اند به فکر حذف حساب تلگرام خود افتاده اند که در چنین مواردی حذف دائمی اکانت تلگرام سودی برای این افراد ندارد و آن ها را از ریپورت خارج نخواهد کرد.

توجه داشته باشید در صورت دیلیت اکانت تلگرام تمام داده ها ، کانال ها و گروه های شما به صورت دائمی حذف می شود و با افتتاح مجدد حساب این داده ها برگشت داده نمی شوند و شما به عنوان یک کاربر جدید به حساب می آیید. در این آموزش به صورت جامع به شما یاد می دهیم تا بتوانید حساب خود را در تلگرام پاک کنید. با حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی و آموزش قدم به قدم آن، به شما یاد می دهیم تا به سادگی اکانت خود را حذف کنید.

separator line

حذف اکانت تلگرام و مشکلات آن

قبل از بیان روش های حذف دائمی اکانت تلگرام باید مواردی را متذکر شویم:

با حذف تلگرام تمامی داده های شما پاک خواهد شد.
تمامی کانال ها و گروه هایی که داشتید پاک می شوند.
یوزر شخصی و اختصاصی شما از دست می رود.
کانتک هایی که به حساب خود اضافه کرده اید پاک می شوند.
کلیه چت ها و پیام های خصوصی شما حذف می شوند.
سیوهایی که داشتید همگی از بین می روند.
با نصب مجدد این اطلاعات برگشت داده نمی شود.
دیلیت اکانت تلگرام تاثیری در ریپورتی شما ندارد.

آموزش حذف اکانت تلگرام

حذف خودکار حساب تلگرام

یکی از قابلیت های اولیه تلگرام حذف اکانت هایی است که برای مدت طولانی بدون استفاده بمانند. در صورتی که شما برای مدت طولانی از حساب خود استفاده نکنید ، آن حساب به صورت خودکار بسته خواهد شد. این کار باعث می شود تا حساب هایی که فعالیتی در این پیام رسان ندارند حذف شوند. حذف خودکار حساب به چهار صورت ممکن است. شما می توانید وارد تنظیمات حساب خود شوید و هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که حداکثر زمان ممکن که یک سال است را انتخاب کنید.
  • یک ماه
  • سه ماه
  • شش ماه
  • یک سال

برای این کار در نسخه اندروید تلگرام باید به مسیر settings> privacy and security (تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت) مراجعه کنید و سپس از بخش Advanced روی گزینه Delete my account if away for کلیک کنید و هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید. در حال حاضر چهار گزینه برای شما فعال است که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

حذف حساب تلگرام

اگر مایل هستید اکانت خود را به صورت دستی پاک کنید ، باید در ابتدا به لینک دیلیت اکانت تلگرام (اینجا) بروید. برای دسترسی آسان تر می توانید از دکمه زیر استفاده کنید. با استفاده از این لینک می توانید به صورت مستقیم به صفحه ای وارد شوید که می خواهید دیلیت اکانت تلگرام را در آن انجام دهید.

به صفحه زیر هدایت می شوید که در آن می توانید شماره موبایلی که می خواهید اکانت خود را حذف کنید را وارد کنید. توجه داشته باشید که باید در ابتدای شماره خود از 98+ استفاده کنید. اگر از شماره های مجازی و یا خارجی استفاده کرده باشید، نیازی به این کار نیست.

دیلیت اکانت تلگرام

در این مرحله یک کد به تلگرام شما ارسال می شود. باید این کد را کپی کرده و در قسمت بعدی وارد کنید. توجه داشته باشید که این کد به بزرگی و کوچکی حروف حساس است.

دیلیت اکانت تلگرام دستی

Delete Account

بعد از این مرحله و اگر کد را به درستی وارد کرده باشید وارد صفحه جدیدی می شوید که می توانید Delete Account را انتخاب کنید. گزینه دوم را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

سپس وارد صفحه دیگری می شوید که در انتهای آن برگه باید دکمه Done را انتخاب کنید. در این قسمت کادری را مشاهده می کنید با عنوان why are you leaving که دلیل حذف کردن اکانت را از شما می پرسد. پر کردن این بخش اختیاری است و در صورت تمایل می توانید متنی را در آن وارد کنید و دلیل خود را از حذف حسابی که دارید بیان کنید.

حذف حساب تلگرام دستی

در برگه بعدی برای تایید نهایی حذف کردن اکانت تلگرام پیامی به نمایش گذاشته می شود.

از شما می پرسد آیا برای حذف اکانت مطمئن هستید؟

در این قسمت باید روی دکمه قرمز رنگ Yes, delete my account کلیک کنید تا حساب شما با کلیه اطلاعات آن حذف شود.

حذف دستی اکانت تلگرام

کار تمام شده و حساب تلگرام شما به طور دائمی حذف شده است.اگر مشکلی در روند داشتید و یا سوالی در این زمینه برای شما پیش آمد در قسمت نظرات با من در میون بذارید.

separator line

برای حذف اکانت تلگرام به صورت دائمی چکار کنم؟

در قدم اول از ذخیره کردن اطلاعات مهم خودتان مطمئن شوید . بعد از دیلیت اکانت تلگرام هر چیزی را در اکانت تلگرامتان داشته باشید از دست خواهید داد، از جمله کانال ها، گروه ها، پیام های شخصی، فایل های ذخیره شده و لیست مخاطبین.
وارد لینک مستقیم حذف اکانت تلگرام در سایت شوید.

در آموزشی که برای شما قرار دادم، لینک صفحه ی مربوط به حذف دائمی موجود هست، روی آن کلیک کنید و قدم های بعدی را ادامه بدهید.هویت خودتان را تایید کنید.بعد از ورود به لینک مرحله قبل، کافیه که با ورود شماره تلفن خودتان و تایید کد رمزی که برای شما ارسال شده، هویت خودتان را تایید کنید.

ارسال درخواست حدف دائمی و تایید نهایی در صفحه ی بعدی، که در تصاویر آموزش سایت وجود دارد، گزینه مد نظر را کلیک کنید و حذف دائمی اکانت خودتان را تایید کنید.

همچنین بخوانید:

آموزش نحوه قرار دادن استوری تلگرام و مشاهده استوری دیگران

قبل از حذف اکانت تلگرام این نکات را حتما بخوانید !

3 روش کاربردی برای مخفی کردن شماره در تلگرام


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو