آیا می توان همزمان در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ثبت نام کرد ؟

منبع: دلگرم

59

1400/2/18

10:19


آیا می توان همزمان در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ثبت نام کرد ؟

آیا ثبت نام هم زمان در قرعه کشی ایران خودرو سایپا امکان دارد ؟

خیلی از مواقع ثبت نام و پیش فروش دو شرکت خودروسازی ایران یعنی ایران خودرو و سایپا همزمان برگزار می شود و این سوال خیلی هاست که آیا ثبت نام همزمان ایران خودرو و سایپا امکان دارد؟

و در صورت ثبت نام همزمان در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا چه اتفاقی می افتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید در قوانین شرایط ثبت نام به این مورد اشاره شده است که صرفا در برنامه فروش شرکت ایران خودرو ثبت نام نموده ام و در برنامه فروش همزمان شرکت سایپا شرکت نکرده ام. که باید این گزینه را تیک بزنید تا مرحله ثبت نام آزاد شود.

ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا

ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا امکان پذیر نیست

ثبت نام همزمان در ایران خودرو و سایپا

در هنگام ثبت نام در سایت ایران خودرو یا ساپیا یکی از گزینه هایی که باید تایید شود این است که در برنامه پیش فروش یا فروش فوق العاده شرکت دیگر شرکت نکرده اید.

به عنوان مثال اگر قصد ثبت نام و خرید خودرو از ایران خودرو را دارید یکی از شرایط این است که در برنامه پیش فروش سایپا شرکت نکرده باشید و در صورت ثبت نام همزمان در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا یکی از ثبت نام های شما به صورت خودکار حذف می شود.

برنامه فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو

سایت ثبت نام ایران خودرو esale.ikco.ir می باشد. در زمان های مختلف شرکت ایران خودرو فروش فوق العاده با تحویل 90 روزه و پیش فروش با تحویل یک ساله برگزار می کند.

با توجه به همزمانی فعال‌سازی دو برنامه فروش، امکان ثبت‌نام برای هر متقاضی تنها در یکی از دو بخشنامه میسر خواهد بود. یعنی امکان ثبت نام در هر دو طرح ایران خودرو یعنی فروش فوق العاده و پیش فروش وجود ندارد و باید یکی را انتخاب کنید.

برنامه فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا

برای ثبت نام محصولات سایپا به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنید. در زمان های مختلف شرکت سایپا فروش فوق العاده با تحویل 90 روزه و پیش فروش با تحویل یک ساله برگزار می کند.

با توجه به همزمانی فروش محصولات ایران خودرو و سایپا که از طریق قرعه کشی انجام می شود خیلی از افراد برای اینکه شانس برنده شدن خود را افزایش دهند این سوال برایشان مطرح می شود که آیا می شود همزمان ایران خودرو و سایپا ثبت نام کرد؟

همان طور که گفته شد ثبت نام هم زمان در ایارن خودرو و سایپا ممکن نمی باشد و در صورت ثبت نام همزمان ایران خودرو و سایپا یکی از آن ها به صورت خودکار حذف می شود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو