کت و شلوار رنگ آبی با مدل های جدید و روز

کت و شلوار رنگ آبی با مدل های جدید و روز


منبع: آرگا

243

1400/2/18

12:12


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کت و شلوار آبی مردانه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

کت و شلوار آبی از انواع رنگ های خاص و متفاوت کت شلوار به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در پوشش تان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید بهتر است کت و شلوار خود از بین طیف های مختلف این رنگ خاص انتخاب نمایید.

مدل های کت و شلوار آبی مردانه

کت شلوار آبی در انواع طیف های مختلف آبی روشن و آبی تیره وجود دارد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از رنگ آبی روشن در پوشش تان استفاده نمایید. رنگ آبی تیره نیز برای آقایان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

مدل کت شلوار آبی

طرح های کت شلوار آبی

اگر شما تمایل دارید در پوشش تان از این رنگ کت شلوار استفاده نمایید بهتر است در انتخاب رنگ سایر لباس هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید. پیراهن سفید به دلیل رنگ خنثی که دارد با رنگ کت و شلوارهای مختلف به راحتی ست می شود همچنین شما می توانید رنگ پیراهن مردانه را از بین رنگ هایی نظیر بنفش و طوسی و … انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که انتخاب شما فقط به پیراهن ساده ختم نمی شود و می توانید در استایل تان از پیراهن طرح دار نیز استفاده نمایید که در صورت پوشیدن پیراهن طرح دار باید مدل کت و شلوار خود را ساده انتخاب کنید.

اگر به مهمانی رسمی دعوت شده اید بهتر است از کراوات نیز در پوشش خود استفاده نمایید. کراوات در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است از کراوات ساده در پوشش خود استفاده نمایید همچنین کراوات ها با طرح ریز نیز جذابیت و زیبایی خاص خودشان را دارند.

کت شلوار آبی

کت شلوار آبی روشن

کت شلوار زیبا مردانه

مدل کت شلوار زیبا مردانه

مدل کت و شلوار آبی روشن

مدل کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار آبی مردانه

مدل کت و شلوار مردانه آبی

کت و شلوار آبی تیره

کت و شلوار آبی ساده

انتخاب کفشی مناسب که به همراه این رنگ کت و شلوار پوشیده شود نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ کفش هایتان را قهوه ای یا مشکی انتخاب نمایید همچنین کفش های کرم نیز می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

در صورت تمایل می توانید از کت آبی تک رنگ در پوشش تان استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ شلوارتان را از بین رنگ هایی نظیر سفید و سرمه ای و استخوانی انتخاب نمایید. پوشیدن شلواری با رنگ مشکی نیز می تواند جذابیت استایل شما را تکمیل نماید.

کت شلوارهای آبی در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که برای حضور در مهمانی رسمی بهتر است آقایان کت و شلواری ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایند. کت و شلوارهای طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید تغییراتی را در استایل خود ایجاد نمایید بهتر است از این طرح کت و شلوارها در پوشش تان استفاده نمایید.

 

مدل کت و شلوار آبی و زیبا

مدل کت و شلوار آبی تیره

کت و شلوار مردانه زیبا و شیک

مدل کت و شلوار آبی روشن

کت و شلوار آبی

طرح کت و شلوار آبی

مدل کت و شلوار آبی تیره

کت شلوار ساده مردانه

طرح کت و شلوار مردانه

مدل کت و شلوار جدید آبی مردانه

کت و شلوار ساده مردانه

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های کت شلوار آبی با طیف های مختلف جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت و شلواری مناسب را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو