با احتیاط در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید

منبع: برترین ها

66

1400/2/18

13:48


کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک که از نظر کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل رشد قیمت دوج کوین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود، اخیرا در توییتی گفته برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، باید محتاط بود.

دیجیاتو: کارآفرین میلیاردر و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک که از نظر کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل رشد قیمت دوج کوین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود، اخیرا در توییتی گفته برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، باید محتاط بود.

ماسک پیش از اینکه در برنامه SNL ظاهر شود، در توییتی به ۵۳ میلیون فالورش گفته:

«رمزارزها امیدوارکننده هستند، اما با احتیاط سرمایه‌گذاری کنید!»

با احتیاط در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنید

در این توییت، مدیرعامل تسلا همچنین لینک ویدیوی مصاحبه‌اش با TMZ را قرار داده که گفته مشابهی هم در آن وجود دارد:

«شفاف بگویم، مردم نباید تمام پس‌انداز زندگی خود را در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند. چنین کاری غیرمنطقی و غیرعاقلانه است.»

اما ماسک در ادامه صحبت‌هایش از این احتمال گفته که رمزارزها می‌توانند تبدیل به ارز آینده زمین شوند:

«شانس بالایی وجود دارد که رمزارزها ارز آینده زمین باشند، اما کدام یک از آن‌ها چنین سرنوشتی خواهند داشت؟ احتمالا چندین رمزارز چنین نقشی داشته باشند، البته تمام این موارد در حال حاضر تنها یک حدس هستند.»

اگرچه رمزارزها در ماه‌های اخیر افزایش ارزش چشمگیری داشته‌اند و برخی تحلیل‌ها از آینده روشن آن‌ها حکایت دارند، با این حال بسیاری از کارشناسان رمزارزها را گزینه مناسبی برای ذخیره‌های ارزی درنظر نمی‌گیرند و ارزهای رایج همچنان در این بخش حرف اول را خواهند زد. با توجه به این موضوع، کارشناسان به مردم توصیه می‌کنند که تمام پس‌انداز خود را در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنند چرا که شاید آن را از دست بدهند.

ایلان ماسک یکی از طرفداران رمزارزها به ویژه دوج کوین محسوب می‌شود. در حساب توییتری ماسک توییت‌های زیادی به این رمزارز اختصاص پیدا کرده‌اند و بسیاری منتظرند قیمت آن در آینده نزدیک از مرز ۱ دلار عبور کند. هم اکنون قیمت دوج کوین نزدیک به ۷۰ سنت است.

باید منتظر ماند و دید ماسک در برنامه SNL درباره رمزارزها چه می‌گوید، شاید حضور این میلیاردر در برنامه Saturday Night Live بتواند ارزش دوج کوین را از ۱ دلار فراتر ببرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو