معرفی برندهای شیک کیف ایرانی

منبع: آرگا

159

1400/2/18

14:04


کیف زنانه در کنار انواع کیف دخترانه از موارد و نشانه‌های مد در دنیاست! سابقه دیرینه و موفق این بخش از استایل هر خانم شیک‌پوش به سال‌ها پیش و حتی تاریخ کهن برمی‌گردد. اما این روزها و با رسیدن به سال ۲۰۲۱ نمونه مدل‌های این نوع کیف در همه‌جا خوش درخشیده‌اند.

برندهای سرشناس ایرانی نیز در این مسابقه بزرگ جایگاه خوبی را از آن خود کرده‌اند. تا جایی که انواع کیف زنانه و مدل کیف دخترانه، در کنار مدل تازه کوله پشتی و انواع کیف پول، گوی سبقت را از سایر نمونه‌ها ربوده و به فروش بالایی رسیده‌اند.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • با بهترین کیف دخترانه و برند کیف زنانه ایرانی آشنا شویم.
  • کوله پشتی و کیف دخترانه برند ایرانی در چه جایگاهی قرار دارد؟

این نوشتار را با هم بخوانیم.

کیف ایرانی

مدهای امسال را در برندهای کیف زنانه ایرانی جستجو کنید!

شیک‌پوشی و جذابیت، به‌ویژه برای آنها که به استایل و ظاهر زیبای خود اهمیت زیادی می‌دهند، بخش مهمی از دوره هایی از زندگی افراد را در همه سنین شامل می‌شود. از نوجوانی تا سالمندی، فرصت زیادی برای تجربه این لذت وجود دارد تا خوب بپوشیم و شیک‌پوش و جذاب جلوه کنیم.

برای خانم‌ها که روحیه حساس و نگاه ظریفی دارند، کیف زنانه همواره بخشی از این ماجرا بوده است. انتخاب مدل‌های مختلف از کیف پول تا کوله پشتی و از کیف دخترانه مجلسی تا کیف اداری و کار، هرگز بدون به‌کار بستن ذوق و سلیقه ممکن نیست!

اما این موضوع منحصر به خانم‌ها نبوده و انواع کیف مردانه نیز در این مورد نقش ایفا می‌کند. تصور کنید یک کیف مردانه چرمی یا کیف پول و کوله پشتی بی‌نظیر و لاکچری، تاچه‌حد می‌تواند در شیکپوشی و جذابیت مردانه موثر باشد؟

خوشبختانه برندهای کیف مردانه ایرانی و نیز انواع کیف زنانه و دخترانه از این نظر چیزی از نمونه‌های وارداتی کم ندارند. از طراحی و برش تا دوخت انواع کیف چرم و کوله پشتی و متریال مصرفی در تهیه آنها در حد کیفی مناسب برای تولید انبوه جای می‌گیرند.

کیف ایرانی

برند ایرانی، ستاره آسمان مد!

اگر مایلید در بخش مد و تولید کیف مردانه و زنانه ایرانی تحقیق کنید پیشنهاد می‌کنیم نام برندهای سرشناس در این زمینه را همراه با متریال مصرفی در هر یک به‌خاطر بسپارید. از جمله انواع کیف زنانه و مردانه چرم که با نام چرم مشهد و چرم مارال گره خورده است.

اما چرم تنها متریال مصرفی در این صنعت نیست و انواع کیف دخترانه و کوله پشتی با پارچه و حتی نمونه بافت نیز در میان این محصولات دیده می‌شود.

در میان محصولات کیف پول و مجلسی و کیف زنانه کمری هم تولیداتی با متریال مختلف دیده می‌شود که جای خود را در بازار مد باز کرده‌اند. از جمله کیف مردانه رستاک و نیز نمونه دیگر از کیف مردانه با نام مانای که هر دو در برند سیلار جا دارند.

در میان برندهای کیف زنانه نیز نمونه‌های کیف چرم و کیف دوشی در این برند خوش درخشیده‌اند. انواع کیف پول در مدل فانتزی و کیف پول زنانه در تنوع رنگ و مدل هم در این برند جا دارند.

کیف ایرانی

در برند ایرانی از کیفیت سراغ بگیرید!

اما آنچه برندهای کیف دخترانه، مدل‌های کیف مردانه برند ایرانی و انواع کیف زنانه شیک و بادوام در برندهای وطنی را خوشنام کرده، کیفیت مواد مصرفی در آنهاست. از پارچه اعلا و چرم مصنوعی تا چرم طبیعی و مرغوب ایرانی فرصتی برای تولیدکنندگان انواع کیف زنانه، دخترانه و مردانه در مدل‌های متنوع کیف پول، انواع کوله پشتی و نیز کیف پول فراهم آورده تا تولیداتی بی‌نظیر را به بازار مد و کیفیت عرضه کنند.

با توجه به سلیقه بالای خانم‌ها در این مورد، به‌ویژه انواع کیف دخترانه مجلسی و مدل های اسپرت تهیه شده از چرم مصنوعی و نیز تنوع کیف پول ساخته شده از متریال مرغوب این روزها خریداران خوبی دارد.

اما کیفیت کیف ایرانی در این موارد محدود نمی‌شود. خوشبختانه با رواج استفاده از کوله پشتی توسط شیک‌پوشان، تولیدکنندگان این محصولات نیز آستین‌ها را بالا زده و دوخت انواع کوله پشتی زیبا و باکیفیت را رونق داده‌اند. تا جایی که امروزه نمونه ایرانی کوله پشتی در رقابت با کیف دخترانه از نوع کوله پشتی چیزی از برند خارجی کم ندارد!

برند ایرانی، کیف دخترانه ایرانی!

اگر مایلید کیف زنانه ایرانی خریده و در عین حال شیک‌پوش و خوش لباس باقی بمانید، نام برندهای ایرانی را از ذهن خود دور نکنید! ده‌ها نمونه از کیف پول، انواع کوله پشتی دخترانه، کیف زنانه مجلسی و انواع کیف زنانه روزانه را در این برندهای معتبر خواهید یافت.

اما این پایان ماجرا نیست!

سیلار برای انواع کیف پول مردانه و تنوع بالایی از کیف اداری و کیف مردانه مناسب برای محیط کار نیز تدارکات خوبی دیده است. تا آنجا که بسیاری از بانوان ضمن خرید کیف زنانه مناسب برای خود از این برند، در هنگام خرید کیف مردانه نیز نام این مجموعه را در ردیف انتخاب‌های خود قرار می‌دهند.

سخن پایانی

دنیای مد و شیک‌پوشی پایانی ندارد. اما مجال ما برای گفتن از آن در این مطلب کوتاه به پایان رسیده است. پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن سایر مدل کیف مردانه، انواع زیبا و خاص کیف دخترانه و نمونه‌های دیگر کیف زنانه با سیلار همراه شوید.

هم چنین اگر مایلید کیف مردانه یا نمونه‌ای از کیف پول را جهت هدیه خریداری کنید، سری به سایت گالری این مجموعه زده و از مدل‌های موجود این برند ایرانی دیدن نمایید.

شک نداشته باشید کیف‌های موجود در این مجموعه، رضایت شما را نیز مانند ما و بسیاری دیگر از مشتریان این برند تامین خواهد کرد!

تخفیف ویژه مخاطبان آرگامگ

شما می توانید برای مشاهده نمایشگاه آنلاین سیلارشاپ به نشانی www.SilarShop.com مراجعه نمایید و با کد تخفیف argamag خرید کنید. با ثبت‌نام در سیلارشاپ، کیف پول سیلار شما شارژ هدیه خواهد شد. سپس با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید به کیف پول سیلار بازگشت خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو