خرید ادکلن اصل بدون جعبه

منبع: دلگرم

95

1400/2/18

14:38


خرید ادکلن اصل بدون جعبه

اگر به دنبال خرید ادکلن اصل هستید، احتمالا قیمت های بالا باعث شده باشد که یکبار فکر خرید ادکلن های بدون جعبه را بکنید.

حق دارید؛ قیمت ادکلن های اصل بسیار بالا رفته است و توانایی خرید محصولات برند های معتبر، برای هر کسی وجود ندارد اما در صورتی که تمایل به خرید ادکلن بدون جعبه دارید، پیشنهاد می کنم قبل از انجام اینکار حتما این مطلب را مطالعه کنید.

اخیرا با جملات آشنایی چون فروش ادکلنهای اصل بدون جعبه، عطرهای تاریخ گذشته ، عطرهای آن باکس شده ، تستر ،فروش عطر استوک از اروپا و امریکا،عطرهای استوک اروپایی با قیمت پایین،عطرهایی که در مسیر حمل و نقل دریایی به علت کاهش حجم و حمل راحت تر بدون جعبه حمل میشن و .... به کرات در سایتها ،پیج ها ، صفحات اینستاگرام و گروه های تلگرامی نامعتبر فروش عطر وادکلن برمی خوریم .

این جملات افراد سود جو تنها روشی برای قانع کردن افرادی است که تمایل به خرید عطرهای با برند معتبر دارند اما توانایی مالی خرید آنها را نداشته ویا به دنبال راهی برای خرید ارزان تر این عطرها هستند.

باید به این نکته توجه فرمایید که اصلا چیزی به اسم عطر استوک وجود ندارد.اگرتا حدودی با زبان انگلیسی آشنا باشید ،با سرچی ساده در گوگل متوجه خواهید شد که چیزی به این عنوان در شرکت های تولید کننده عطر وجود ندارد .

هر شرکت یا فردی ادعای فروش عطر بدون جعبه میکند تنها هدفش فروش ادکلنهای پر شده و فیک می باشد که سود فراوانی را برایشان به همراه دارد.به هیچ عنوان گول دلایل و حرفهایشان را نخورید .این افراد سودجو از بی اطلاعی مشتریان سوء استفاده کرده و ادکلنهای پر شده یا شارژ شده را به قیمتهای گزاف به مشتریان میفروشند.هر ادکلنی بدون جعبه اصلی و فاقد پچ کد و بارکد تقلبی است. عطرهای استوک یا همان پرشده تماما تقلبی هستن و با اسانسهای شیمیایی غیر مجاز پر می شوند. برای این منظور شیشه های خالی و تمام شده ی عطرهای اورجینال جمع آوری شده و این شیشه ها با شبیه ترین و نزدیک ترین اسانس شیمیایی به عطر اصلی پر میشوندو بدون داشتن جعبه ادکلن دوباره در گردش فروش قرار می گیرند و در حالتی دیگراین افراد سود جو عطرهای تقلبی که تمییز و بسیار شبیه ساخته شده اند را خریداری می کنند و برای گمراه کردن وجلوگیری از تشخیص مشتری ،جعبه آن را دور انداخته و بعنوان عطر اوجینال بدون جعبه بفروش می رسانند. امروزه خرید و فروش شیشه های عطرهای اصل بسیار داغ شده است .چون غالب این شیشه ها از سطل های زباله بیرون آمده امکان هر نوع آلودگی روی این شیشه ها وجود داره مثل آلودگی های ویروسی ، قارچ ها ، کپک های بسیار مضرو سرطانزا مثل آفلاتوکسین که ممکن است علاوه بر ضرر مادی ،خطرات بسیار جدی برای سلامتی شما به همراه داشته باشد .

خرید ادکلن اصل بدون جعبه به نام تستر

درباره فروش عطرهای بدون جعبه به اسم تستر نیز باید توجه داشته باشید ،شرکت هایی که در صنعت عطر سازی فعالیت می کنند، پس از تولید کردن عطر هنگامی که قصد فروش عمده عطر های خود را دارند به طور معمول به ازای هر ۱۲ عطر یک تستر عطر درون کارتن مربوطه قرار می دهند.تقریبا تمامی تسترها دارای جعبه مقوایی سفید یا جعبه کارتنی قهوه ای رنگ یا سفید رنگ هستند و هیچ تستری بدون جعبه ارایه نمیشود( فقط ۲-۳ عطر هستند که تسترشان بدون جعبه است. مانند دلچه گابانا دوان و دوان رز و یا ماین مارک جوزف)که معمولا بر روی جعبه و شیشه تستر جمله Not for Sale درج می شود تا از فروش آن جلوگیری شود.این تستر ها کاملا رایگان در اختیار فروشندگان قرار می گیرند تا فروشنده عطر بدون باز کردن جعبه عطر اصلی، بتواند به مشتریان خود این امکان را بدهد که عطر را تست ورایحه عطرمورد نظرش را استشمام کرده و در صورت رضایت اقدام به خرید آن نماید.تنها تفاوت عطرهای اورجینال و تسترش در شکل بسته بندی عطر است.پس این ادعا نیز برای فروش عطرهای بدون جعبه کاملا بی اساس و دروغ است وتقریبا همه تسترها جعبه دارند و بچ کد حک شده روی جعبه با بچ کد شیشه مطابقت میکند.در ضمن قیمت تستر اگر با جعبه و بااصالت باشد تنها ماکزیمم 20% پایین تر ازقیمت عطر اصلی است نه بیشتر.

خرید ادکلن اصل بدون جعبه ادکلن کرید اونتوس

همواره درخواست خرید ادکلن اصل بدون جعبه ادکلن کرید اونتوس به دلیل کیفیت و رایحه ی بسیار خوب این ادکلن و قیمت بالایی که دارد ، بسیار زیاد است .افراد سود جوبا شعار ،با هزینه بسیار کم از رایحه عطرهای منحصر به فرد در برندهای معتبرو معروف دنیا با قیمت بسیار پایین بهره مند شوید به مشتریان خود عطرهای بی اصالت و فیک و در بهنرین حالت فقط با شیشه خالی اصلی و پر شده با اسانس شیمیایی را غالب میکنند وسودی کلان به جیب می زنند.گول این سودجویان را نخورید .

خرید ادکلن اصل بدون جعبه ادکلن لالیک

ادکلن دیگری که با عنوان ادکلن اصل بدون جعبه فروخته می شود ،ادکلن لالیک است. سودجویان معمولا مشتریان ادکلنهای پر طرفدار و محبوب و نام آشنایی همچون عطرهای برند لالیک را که قیمت نسبتا بالایی دارند با عنوان فروش ادکلن بدون جعبه با قیمت بسیار پایین وسوسه کرده و اسانس های فیک و گاها آلوده را به آنان غالب می نمایند .

ادکلن اصل بدون جعبه آنباکس

فروشگاه های معتبر و فروشنده عطرهای اورجینال و اصل و با اصالت گاها و به ندرت برای آشنایی مشتریان خود و نشان دادن اطلاعات و مشخصات عطر اصل به آنان اقدام به انباکس کردن عطرها می نمایند .این اتفاق خیلی به ندرت می افتد وتنها مشتریان این فروشگاهها از این موضوع مطلع شده و عطر آنباکس شده همراه با جعبه با قیمتی کمی پایین تر را خریداری میکنند .پس اصلا امکان فروش عطرهای اورجینال به تعداد و بدون جعبه وجود ندارد و این تنها عنوانی برای راضی کردن مشتریان برای خرید عطرهای فیک است . در واقع ادکلن ‌های آنباکس این سودجویان، ادکلن هایی هستند که با مایع های تقلبی پر شده‌اند و آنان تنها قصد کلاهبرداری ورسیدن به سود های کلان را دارند.

خرید و فروش عمده ادکلن اصل بدون جعبه

همان طور که در بالا اشاره شد به هیچ عنوان امکان خرید و فروش ادکلن های اصل بدون جعبه و به صورت عمده وجود ندارد .امروزه این تجارت کثیف و دروغین نه تنها در ایران بلکه در ترکیه و دبی نیز در حال انجام است . در حال حاضر کشورهای ترکیه و امارات اقدام به تولید تسترهای های کپی نموده اند که تشخیص تقلبی بودن آن حتی برای افراد متخصص و با تجربه در زمینه خرید و فروش عطر هم بسیار سخت است و آنان نیز در دام سودجویان قرار گرفته اند. امروزه با فراگیر شدن این کلاهبرداری بزرگ دستگاههای اتوماتیک پر کن برای شیشه های پرسی و دسته دو و بازیافتی وجود داره که در بازار خریداری می شوندواین شیشه ها با عطر تقلبی پر شده و گاها با قیمتهایی کمی پایینتر از قیمت ادکلن اصل به مردم بی اطلاع فروخته میشوند .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو