سامانه واکسیناسیون کرونا رسما راه‌اندازی شد

منبع: برترین ها

38

1400/2/18

14:50


سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران برای متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن ( افراد بالای ۸۰ سال) که واکسن دریافت نکرده اند، راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران برای متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن ( افراد بالای ۸۰ سال) که واکسن دریافت نکرده اند، راه اندازی شد.

سامانه واکسیناسیون کرونا رسما راه‌اندازی شد

 سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی https://salamat.gov.ir آغاز به کار کرد و متولدین سال ۱۳۲۰ و قبل از آن ( افراد بالای ۸۰ سال) که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند ‌یا از طریق خانه‌های بهداشت تماسی با آنها برای واکسیناسیون گرفته نشده است، می‌توانند وارد سایت شوند و ثبت نام کنند.

افراد زیر ۸۰ سال باید منتظر فراخوان ستاد ملی مقابله با کرونا باشند تا زمان ثبت نام آنها اعلام شود. متولدین پس از سال ۱۳۲۰ در حال حاضر نمی‌توانند در سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران ثبت نام کنند.

به زودی بر اساس اولویت بندی در سند ملی واکسیناسیون سامانه برای ثبت نام گروه های سنی در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه ممکن است تعداد ثبت نام ها بالا باشد، ظرفیت بسیار بالایی در زیرساخت‌ها و سرورها در نظر گرفته شده است تا سامانه واکسیناسیون با مشکل مواجه نشود.

تا چند روز بعد از ثبت نام، از مرکز بهداشت منطقه زندگی با فرد تماس گرفته می‌شود یا پیامک برای فرد ارسال و زمان و محل دقیق واکسیناسیون به افراد اعلام می‌شود

سامانه واکسیناسیون کرونا رسما راه‌اندازی شد

سامانه واکسیناسیون کرونا رسما راه‌اندازی شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو