با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید


منبع: گهر

135

1400/2/18

15:11


این روزها دیگر خرید هدیه تولد کار چندان سختی نیست. شما با چند کلیک و گشتی در دنیای اینترنت براحتی می توانید فروشگاه های آنلاین بسیاری را برای تهیه کادو پیدا کنید و خرید خود را براحتی انجام داده  و سفارش خود را درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید.

با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید, جدید 1400 -گهر

تک کادو یکی از فروشگاه های آنلاینی است که این روزها در مورد آن بسیار شنیده می شود. فروشگاه اینترنتی ویژه هدیه که با محصولات خاص و خدمات مطلوبی که ارائه می دهد توانسته است به سرعت جایگاه ویژه و مناسبی را برای خود در بین ایرانیان کسب نماید. در ادامه با محصولات و خدماتی که این فروشگاه اینترنتی ارائه می کند بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

کادو برای دختر ها و خانم ها

با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید, جدید 1400 -گهر

با سر زدن به این فروشگاه براحتی می توانید قسمت مربوط به کادو برای دختر را پیدا کنید. تنوع محصولات در این بخش فروشگاه قابل قبول است و محصولات ظاهری جذاب و دلبرانه دارند. انواع و اقسام زیورآلات مخصوصاً زیورآلات نقره چشم ها را به سمت خود جلب می کنند.

بعضی از زیورآلات دارای جعبه های تزیین شده با گلهای مصنوعی هستند که بسیار خاص و ویژه به نظر می رسند و فقط مشابه آنها را در این فروشگاه می توان یافت.

ست ها و پک های هدیه متفاوت و متنوعی که از کنار هم قرار گرفتن چند محصول مرتبط بوجود آمده اند نیز در این فروشگاه جلب نظر می کند. از دیگر محصولات می توان به انواع کیف پول، ساعت مچی، تابلو، عروسک و … اشاره کرد.

هدیه برای پسران و آقایان

در بخش کادو برای آقایان نیز تنوع محصولات قابل توجه است و کاربردی بودن و قیمت مناسب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

از محصولات این بخش می توان به ست های کیف و کمربند مردانه که در دو نوع فوم و چرم موجود است، ست های قمقمه جیبی، ساعت مچی، کیف پول، دستبند های چرمی، ست های اسپری و ادکلن، ست های فندک و زیرسیگاری و سایر ست های هدیه اشاره کرد.

هدیه برای کودکان

در بخش هدیه برای کودکان عروسک های مختلف دیده می شود و به نظر می رسد در حال حاظر به این بخش از فروشگاه توجه کافی نشده است و تمرکز فروشگاه بر روی محصولات ویژه بزرگسالان است.

با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید, جدید 1400 -گهر

نحوه خرید از فروشگاه و شرایط ارسال

روند ثبت نام و سفارش محصول در این فروشگاه به آسانی انجام می شود و معلوم می شود که ساده سازی های گسترده ای در این ضمینه صورت پذیرفته است.

روش های ارسال در شهر تهران به دو صورت انجام می شود یکی از روش های ارسال ویژه و فوری است که محصول ۳ ساعته به مشتری تحویل می شود و روش دیگر روش عادی و معمولی است که در روز ثبت سفارش و یا نهایتاً یک روز پس از سفارش به دست مشتری خواهد رسید.

ارسال به شهرستان ها هم در این فروشگاه با پست انجام می شود که می توان دو گزینه پست سفارشی و پیشتاز را انتخاب نمود. سریعترین روش پست پیشتاز است که ۲ تا ۴ روز کاری برای تحویل زمان نیاز است و با پست سفارشی نیز ظرف ۳ تا ۶ روز کاری با هزینه کمتر سفارش به دست مشتریان خواهد رسید.

شرایط پرداخت سفارشات

در فروشگاه تک کادو شما می توانید از دو روش پرداخت آنلاین و پرداخت در محل استفاده نمایید که این خود مزیت بسیار بزرگ این فروشگاه به حساب می آید و مشتریانی که برای بار اول است که خرید می کنند می توانند با خیال راحت تر روش پرداخت در محل را انتخاب کرده و هزینه سفارش خود را بعد از تحویل آن تقبل نمایند. در ضمن این فروشگاه داری نماد اعتماد الکترونیک هم هست که اعتماد کافی را ایجاد می کند تا سفارشاتان را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

تزیین و کادوپیچی

با خرید اینترنتی هدیه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید, جدید 1400 -گهر

در این فروشگاه در صورتی که مشتری در هنگام ثبت سفارش گزینه کادوپیچی را فعال کرده باشد کادوپیچی بصورت رایگان و حرفه بر روی محصول انجام خواهد شد و شما بعد از خرید هدیه و تحویل آن می توانید به همان صورت به طرف مقابلتان تحویل دهید.

شرایط مرجوع و بازگشت کالا

در این فروشگاه شما می توانید باخیالی راحت خرید خود را انجام دهید چرا که تا ۲ روز کاری بعد از تحویل محصول می توانید آن را بدون قید و شرط به این فروشگاه بازگرداننده و هزینه خود را دریافت کنید.

در این مقاله بصورت خلاصه به معرفی فروشگاه تک کادو پرداخته شد که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. شما می توانید براحتی هدیه های جذابی را برای دختر، پسر، مرد و زن با هر سن و سال و سلیقه ای تهیه کنید. بهتر است تا خود به این فروشگاه سر بزنید و گفته های ما را شخصاً تجربه کنید و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو