آیا نصب ردیاب خودرو الزامی می شود؟

آیا نصب ردیاب خودرو الزامی می شود؟


منبع: روزیاتو

112

1400/2/18

16:40


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن سیستم‌های امنیتی خودروها میزان سرقت ماشین‌ها کم‌تر شده است اما در عین حال، سارقین نیز دست از تلاش برای سرقت خودروی شما برنخواهند داشت. هر چقدر تکنولوژی پیشرفت داشته باشد و بتوان سیستم امنیتی قوی‌تری طراحی کرد دوباره پس از گذشت مدت کوتاهی و آشنایی سارقین با فوت و فن‌های غیر فعال کردن مدل‌های جدید دزدگیر، خودروی شما به راحتی به سرقت می‌رود.

در واقع می‌توان گفت که سرعت یادگیری سارقین برای از کار انداختن تجهیزات امنیتی از زمان رشد تکنولوژی هم بیشتر است. با این شرایط باید به روشی پناه برد که نسبت به دزدگیر خودرو قابل اعتمادتر باشد. ردیاب خودرو همان فرشته نجاتی است که می‌تواند دست تمام سارقین دنیا را برای سرقت خودروی شما بسته نگه دارد. اگر دوست دارید بدانید که ردیاب خودرو چگونه در کسری از ثانیه سارقین را به دام شما می‌اندازد ادامه مطلب را از دست ندهید.

آیا ردیاب می‌تواند جای دزدگیر را بگیرد؟

آمارهای پلیس نیروی انتظامی نشان می‌دهد درصد خودرو‌های سرقتی پیدا شده با افزایش استفاده از ردیاب خودرو بسیار بالا رفته است. به همین دلیل دزدگیر، قفل فرمان یا روش‌های قدیمی دیگر به تنهایی جواب‌گوی نیاز مردم نیستند و در کنار آن‌ها باید از ردیاب برای محافظت از خودرو استفاده شود.

ردیاب خودرو، ناجی همه فن حریف خودروی شما

ردیاب خودرو بیش‌تر از هر دزدگیری می‌تواند از خودرو مراقبت کند یا پس از سرقت، آن را به شما باز گرداند. زمانی که از دزدگیر استفاده می‌کنید به دلیل این که سارقین محل قرارگیری دزدگیر و سیم‌کشی آن را به راحتی پیدا می‌کنند سریعا آن را از کار می‌اندازند اما ردیاب خودرو به شکلی درون ماشین جا ساز می‌شود که سارقین نمی‌توانند آن را به آسانی پیدا کنند. ردیاب‌ها از طریق ارسال پیام و سیگنال از درون خودرو می‌توانند وضعیت لحظه به لحظه خود را به شما اطلاع دهند یا در صورت سرقت، محل قرارگیری خودرو را به شما نشان دهند. این ویژگی مهم‌ترین برتری ردیاب نسبت به دزدگیر محسوب می‌شود اما ردیاب‌ها ویژگی‌های خوب دیگری هم دارند که در قسمت بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب خودرو چیست؟

نشان دادن موقعیت مکانی خودرو از طریق سیستم جی پی اس، مهم‌ترین ویژگی ردیاب است اما ویژگی‌های دیگری هم وجو دارند که ردیاب‌ها را به سوپر قهرمان شما تبدیل می‌کنند.

  • یکی از ویژگی‌های جذابی که ردیاب‌هایی مثل ردیاب فندکی یا ردیاب آهنربایی از آن بهره‌مند هستند شنود صداهای داخل خودرو است. با شنود شما می‌تواند صدای داخل اتاق ماشین را با کیفیت بالا بشنوید و وضعیت ماشین خودروی خود را بررسی کنید.
  • اکثر ردیاب‌های خودرو بدون نیاز به سیم‌کشی طراحی شده‌اند و به راحتی روی خودرو نصب می‌شوند. با این وجود لازم نیست بعد از خرید ردیاب نگران نصب آن روی خودروی خود باشید.
  • بعضی از ردیاب‌ها با بدنه مقاوم نسبت به حرارت و رطوبت ساخته می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود عمر ردیاب طولانی‌تر شود.
  • ردیابی مثل ردیاب فندکی خودرو علاوه‌بر این که نقش ردیاب را ایفا می‌کند می‌تواند به سری شارژر انواع گوشی تبدیل شود و موبایل شما را درون خودرو به راحتی شارژ کند.
  • ردیاب‌ها چون از سیستم جی پی اس و ماهواره‌ها برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند در همه نقاط جهان حتی نقاط کور و دور افتاده هم قابل ردیابی هستند و هیچ سارق خودرویی نمی‌تواند از دست آن‌ها فرار کند.

چگونه بهترین ردیاب خودرو را انتخاب و خریداری کنیم؟

ردیاب یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از سرقت خودرو محسوب می‌شود که در انواع مختلفی تولید و روانه باز می‌شود. هر ردیاب ویژگی‌های خاص خودش را دارد که باید بر اساس نیاز خود باید بهترین مدل آن را برای خودروی خود انتخاب کنید. قیمت، سیم‌دار بودن، نحوه نصب ردیاب، داشتن یا نداشتن شنود از مهم‌ترین آپشن‌هایی هستند که می‌توانید در حین خرید ردیاب در نظر بگیرید. پس از انتخاب ردیاب مناسب باید از یک فروشگاه معتبر تخصصی، ردیاب مورد نظر خود را خریداری و آن را روی خودروی خود نصب کنید.

بهترین ردیاب خودرو را از ایران رهیاب بخواهید

در این مقاله درباره نصب الزامی ردیاب برای شما گفتیم و سعی کردیم این وسیله کاربردی را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه تخصصی ایران رهیاب با ارائه بهترین ردیا‌ب‌های خودرو سعی در برطرف کردن نیاز هم‌وطنان عزیزمان دارد. تمامی محصولات ایران رهیاب با کیفیت اصلی و ضمانت کالا به مشتریان ارائه خواهد شد. انواع ردیاب‌های ماهواره‌ای، فندکی، دیاگی و غیره را می‌توانید در سایت ایران رهیاب به آدرس iranrahyab.com مشاهده کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۴۱۰۳۲۸-۰۲۱ و ۲۲۱۷۱۰۶۲ -۰۲۱ تماس بگیرید.

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو