ویژگی های درب ضد سرقت لوکس به همراه قیمت

منبع: تالاب

379

1400/2/19

01:33


ویژگی های درب ضد سرقت لوکس به همراه قیمت

امروزه استفاده از درب ضد سرقت بسیار رایج شده است و دلیل آن هم ساختار ضد سرقت و مستحکم این درب می باشد که باعث افزایش امنیت و آسایش خانواده ها شده است. با نصب درب ضد سرقت تا حد زیادی خیالتان از بابت جلوگیری از ورود سارقین به داخل منزل راحت می شود .

 

اما این مساله را به خاطر داشته باشید که درب ضد سرقت به طور صد در صد امنیت را برای شما فراهم نخواهد کرد.بهتر است برای اطمینان بیشتر روش های دیگری مانند نصب قفل دیجیتال،دوربین مدار بسته و .. را همزمان با نصب درب ضد سرقت استفاده نمایید.

 

درب ضد سرقت لوکس

در این روزها علاوه بر امنیت درب ضد سرقت ،شکل و ظاهر درب هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از میان تمام درب های موجود در بازار درب ضد سرقت لوکس دارای طرفداران بسیاری است. این درب ها همان طور که از نام آن ها مشخص است دارای ظاهری بسیار شیک هستند و علاوه بر امنیت ،زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورند.

روکش درب ضد سرقت لوکس دارای طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی است و معمولا جنس آن ها از چوب می باشد. این درب ها علاوه بر ظاهر زیبا دارای استراکچر مقاوم و امنیت بسیار زیادی می باشند و می توان گفت کامل ترین و با کیفیت ترین نوع درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت لوکس است که هم دارای طراحی زیباست و هم مقاومت و امنیت بالا.

 

قیمت درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس معمولا از کشور ترکیه و یا سایر کشورهای اروپایی مثل ایتالیا وارد می شوند.بیشترین نوع درب ضد سرقت لوکس ساخت کشور ایتالیا است و از لحاظ قیمت بسیار گرانتر از سایر انواع درب ضد سرقت می باشد.به طور کلی قیمت درب ضد سرقت لوکس به شکل ظاهری و برجستگی های روکش درب و همچنین جنس روکش بستگی دارد. ساختار این درب ها از فولاد است اما برای زیباتر شدن از روکش تمام چوب در این درب ها استفاده می شود.

برای روکش درب ضد سرقت لوکس معمولا از چوب هایی مانند:چوب گردو ، چوب بلوط، چوب تزیینی امریکایی و اروپایی، و دیگر چوب های خراطی شده استفاده می شود. طرح های برجسته و سلطنتی در این درب ها طرفداران زیادی دارد و این امر موجب می شود این درب ها در مقایسه با انواع دیگر درب ضد سرقت گران تر باشند.

 

درب ضد سرقت نیمه لوکس

نوع دیگر از درب ضد سرقت ، می توان به درب ضد سرقت نیمه لوکس اشاره کرد. این درب ها در مقایسه با درب ضد سرقت لوکس ارزان تر هستند و ظاهری ساده تر دارند.بسیاری از افراد که سبک مدرن را می پسندند این نوع درب را برای منازل خود انتخاب می کنند. درب ضد سرقت نیمه لوکس نیز از چوب MDF و روکش چوب طبیعی راش و گردو ساخته شده است.

این درب ها به سه دسته: نیمه لوکس مدرن، نیمه لوکس برجسته، و نیمه لوکس CNC تقسیم می شوند.از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت مدل ونوس اشاره کرد.

ویژگی های درب ضد سرقت لوکس به همراه قیمت

ویژگی های درب ضد سرقت لوکس

مجهز به قفل مرکزی و قفل های دیجیتال مانند قفل اثر انگشتی و قفل کارتی

ظاهری زیبا و برجسته

مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید(مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی)

مجهز به چشمی، یراق آلات با کیفیت

عایق صوتی و حرارتی مناسب

در این درب ها فوم پلی ارتان در ساختار داخلی درب مورد استفاده قرار می گیرد تا امنیت درب افزایش یابد. 

 

ساختار داخلی و ابعاد درب ضد سرقت لوکس

همان طور که اشاره شد در ساخت این درب ها از فوم پلی ارتان استفاده می شود. این فوم ها به صورت مایع و تزریقی وارد درب می شود و سپس به صورت جامد در می آید . مزیت این ساختار نسبت به ساختار درب هایی که در ساخت آن ها از بتن استفاده می شود این است که این فوم می تواند درب را در برابر ضربه های شدید و حتی سوراخ شدن با استفاده از دریل محافظت نماید .

مساله بعدی در مورد این درب ها سایز و ابعاد درب است باید بدانید این درب ها هم در ابعاد استاندارد در بازار موجود است و هم می توانید به صورت سفارشی اقدام به تهیه درب نمایید و دربی با سایز دلخواه خریداری نمایید.

 

زمان ساخت درب ضد سرقت لوکس سفارشی طولانی تر و قیمت آن نیز گران تر است.گاهی از درب ضد سرقت لوکس به عنوان درب ضد سرقت لاکچری هم نام برده می شود.

ویژگی های درب ضد سرقت لوکس به همراه قیمت

درب لابی 

از دیگر انواع درب ساختمانی می توان به درب ورودی لابی اشاره داشت . انواع مختلفی از درب لابی لاکچری و لوکس نیز در بازار موجود است که بسته به نیاز و بودجه خود می توانید آن ها را خریداری و نصب نمایید.درب لابی دارای انواع مختلفی است مانند درب لابی چوبی و درب لابی شیشه خور و… .درب لابی چوبی و مدرن محبوب ترین نوع درب لابی می باشد.

راسان درب علاوه بر تولید درب ضد سرقت و درب های لابی،جدیدترین مدل های درب ساختمانی و درب داخلی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد تا بتواند تمامی نیازهای شما عزیزان را برطرف نماید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو