چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

منبع: تالاب

124

1400/2/19

02:35


چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

حرفه ای شدن در پابجی موبایل

 سوالی که برای بسیاری از بازیکنان به وجود خصوص بازیکنان مبتدی در بازی پابجی موبایل اگر شما می‌خواهید به یکی از بازیکنان حرفه ای در بازی پابجی موبایل تبدیل شوید کافیست تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

پیش از اینکه به سراغ ترفند های کاربردی و کلیدی بروم باید این نکته را به شما بگویم که تمامی بازیکنان حرفه‌ای که هم اکنون در بازی پابجی موبایل هستند قطعاً استراتژی های مختلفی را انجام داده اند و بسیار شکست خورده اند که توانسته‌اند هم اکنون به یکی از بازیکنان حرفه‌ای تبدیل شوند اما با استفاده از مطالبی که در ادامه ذکر خواهد شد شما می‌توانید ثبت خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهید و شما نیز به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

 

نکته دیگری که وجود دارد این است که ممکن است خیلی از بازیکن ها با یوسی پابجی از آیتم های بازی استفاده کرده و بازی خود را حرفه ای تر کنند . ما در این مقاله بدون در نظر گرفتن یوسی صحبت کرده ایم.

 

 نکته اول :

سعی کنید سعی کنیم سبک بازی خود را بشناسید شما باید ترفند ها و استراتژی های مختلفی را امتحان کنید تا بتوانید سبک بازی خود را تشخیص دهید در واقع سعی کنید متوجه شوید که در کدام یک از رقابت های بازی‌پابجی‌موبایل شما تسلط بیشتری بر بازی دارید و می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید و مهمتر از همه در نقشه ای که می دانید به خوبی به جزئیات آن مسلط هستید معمولاً به رقابت بپردازید.

 

 نکته دوم

 همیشه لازم نیست که واکنش سریع داشته باشید متاسفانه بسیاری از بازیکنان تصور می‌کنند به محض اینکه بازیکنان دشمن به سمت آنها شلیک خواهد کرد باید آنها نیز همزمان شلیک کنند که این امر می‌تواند ۱۰۰% موجب شکست شما شود بهتر است که در گوشه‌ای کمین کنید و پنهان شوید تا تیرهای بازیکن دشمن تمام شود زمانی که او در حال بارگیری مجدد اسلحه خود است بهترین زمان برای حمله و شلیک به سمت او می باشد.

 

 نکته سوم

 اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که بیشتر در رقابتهای تیمی شرکت می‌کنید چند نکته را باید به خاطر داشته باشید نکته اول اینکه سعی کنید با هم‌تیمی‌های خود هماهنگ باشید و یک کار تیمی منسجم را دنبال کنید یعنی این که هر یک از شماها باید وظیفه خاصی به عهده داشته باشید و مکمل یکدیگر باشید.

 نکته بعدی اینکه اگر بازیکن دشمن آسیب دیده و سایر هم تیمی ها قرار است به او کمک کنند و بهترین زمان برای غافلگیری آن ها شلیک در زمان بازیابی سلامتی است در چنین مواقعی علاوه بر اینکه بازیکنان آسیب دیده را می‌توانید نابود کنید بازیکنی که قصد بازیابی سلامتی هم تیمی خود را دارد نیز به راحتی می توانید نابود کنید.

 

 نکته چهارم

 هوشمندانه پیش بروید ! منظور این است که اگر قصد دارید به صورت تهاجمی بازی کنید این نکته را فراموش کنید که بازیکنان تهاجمی تنها باید یک مسیر را پیش رفته و به هیچ وجه نباید عقب‌نشینی کنند.

 شما نباید یک مسیر مستقیم را پیش بگیرید در واقع باید در مواقع ضروری عقب نشینی کنید و از دید دشمن پنهان شوید.

 

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای شویم؟

 

 نکته پنجم

و اما یکی از مهمترین نکات در بازی پابجی موبایل  این است که شما باید بدانید چه زمانی تغییر حالت دهید این امر می‌تواند به راحتی باعث شکست و پیروزی شما شود.

 

 حالت FPP یک نمای ۱۸۰ درجه در اختیار شما قرار می دهد و شما نمی توانید به خوبی به تمامی اطراف خود مسلط باشید علی‌الخصوص پشت سر خود اما اگر حالت TPP را انتخاب کنید یک نمای کلی ۳۶۰ درجه در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما به راحتی به تمامی دور و اطراف خود مسلط خواهید بود و همین امر می تواند به شما کمک بسیار زیادی در طول اجرای بازی کند.

 

 نکته ششم

 آخرین نکته که می تواند به شما کمک کند این است که سعی کنید از سلاح‌های مختلف استفاده کنید تا بدانید که شما به کدام یک از سلاح هایی که در بازی پابجی موبایل در دسترس میباشد تسلط کافی دارید در واقع اگر شما نتوانید کنترل سلاح مورد نظر خود را در دست داشته باشید شانس اینکه پیروز شوید به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و شما می توانید برای ارتقاء سلاح های خود نسبت به خرید یوسی پابجی موبایل اقدام کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو