بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران، لیزر مو‌های زائد

بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران، لیزر مو‌های زائد


منبع: نی نی بان

318

1400/2/19

09:06


اگرچه لیزر موهای زائد، رشد موها را به طور قابل توجهی به تاخیر میندازد، اما معمولاً نمی‌تواند موها را به طور دائم از بین ببرد. پس این یک اشتباه رایج است که اکثر کسانی که می‌خواهند موهای زائد خود را لیزر کنند، انتظار دارند موهایشان برای همیشه از بین برود. این افراد بعد از چندین جلسه فکر می‌کنند چون موهایشان به طور کامل از بین نرفته، دکتر زیبایی کارش را خوب انجام نداده است! غافل از این که از اول هم قرار نبوده موهای زائدشان به طرز معجزه‌آسایی ناپدید شوند! علاوه بر این، کسانی که لیزر انجام می‌دهند باید به جلساتی که دکتر تعیین می‌کند، پایند باشند و جلسات لیزر خود را نیمه‌کاره رها نکنند تا واقعاً نتیجه بگیرند.

اگرچه لیزر موهای زائد، رشد موها را به طور قابل توجهی به تاخیر میندازد، اما معمولاً نمی‌تواند موها را به طور دائم از بین ببرد.

بیشتر بخوانید: بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021


در ادامه لیستی از بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار داده‌ایم که می‌توانید به هرکدام از آن‌ها که خواستید، مراجعه کنید.

لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران

                                   

بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران

کلینیک زیبایی دایا بیوتی

کلینیک زیبایی دایا بیوتی در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار می‌گیرد، زیرا دایا بیوتی در تمامی خدمات خود از جمله لیزر موهای زائد، با آخرین متدهای روز دنیا پیش می‌رود و کادر مجرب و متخصصی دارد که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.
آدرس کلینیک: شمال تهران، زعفرانیه، واقع در مقدس اردبیلی و ساختمانی به اسم پالم
تلفن تماس کلینیک: 22666929 ، 22666930
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 شب، پنج‌شنبه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

                                   

لیزر مو‌های زائد

کلینیک زیبایی بیتا

کلینیک زیبایی بیتا بدون شک در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار می‌گیرد. چرا که این کلینیک زیبایی، زیر نظر خانم دکتر پروانه منصوری اداره می‌شود و انواع خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد را ارائه می‌دهد. خانم پروانه منصوری 18 سال سابقه درخشان دارند و از بهترین متخصصین زیبایی تهران محسوب می‌شوند.
آدرس کلینیک: شمال غرب تهران، سعادت‌آباد، واقع در ابتدای سرو شرقی و ساختمان سعادت
تلفن تماس کلینیک بیتا: 22082205
تماس با موبایل: 09226002829
ساعات کاری: یک روز درمیان، شنبه و دوشنبه و چهارشنبه، از 3 بعد از ظهر تا 7 غروب


بیشتر بخوانید: درمان جای جوش با لیزر، انواع روش و مراقبت‌های بعد از آن


کلینیک زیبایی ملودی

                                   

مرکز لیزر تهران

کلینیک زیبایی ملودی نیز در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار می‌گیرد. این کلینیک زیر نظر آقای شهرام شکوهی مدیریت می‌شود و یکی از معروف‌ترین کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی است که لیزر موهای زائد و سایر انواع خدمات زیبایی را ارائه می‌دهد.
آدرس کلینیک: ضلع شمال شرقی میدان ونک، واقع در کوچه صانعی و ساختمان صدف
تلفن تماس کلینیک: 88404088
شماره موبایل: 09199500500
هم‌چنین برای اطلاع از ساعات کاری کلینیک ملودی می‌توانید با شماره‌های گفته شده تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی صدف

                                   

لیزر موهای زائد بیکینی

اسم کلینیک زیبایی صدف را نیز باید در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران بیاوریم. زیرا بسیاری از بهترین متخصصین پوست و فوق تخصص جراحی پلاستیک در این کلینیک مشغول به کار هستند و این کلینیک نیز مثل کلینیک‌های زیبایی دیگری که تا الآن معرفی کردیم، خدمات زیبایی دیگری را نیز در کنار لیزر موهای زائد ارائه می‌دهد.
آدرس کلینیک: شمال شرق تهران، میرداماد و بالاتر از میدان مادر، واقع در خیابان روبار شرقی شمالی
برای اطلاع از ساعات کاری کلینیک زیبایی صدف می‌توانید به آدرس گفته شده مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: درمان هموروئید با لیزر


کلینیک زیبایی ارکید

کلینیک زیبایی ارکید نیز بدون شک در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار می‌گیرد. زیرا این کلینیک علاوه بر خدمات خوبی که ارائه می‌دهد، مشاوره‌ی رایگان پوست و مو و زیبایی هم دارد.

کلینیک زیبایی ارکید نیز بدون شک در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار می‌گیرد. زیرا این کلینیک علاوه بر خدمات خوبی که ارائه می‌دهد، مشاوره‌ی رایگان پوست و مو و زیبایی هم دارد. پس می‌توانید درباره‌ی لیزر کردن موهای زائد خود، از پزشکان مجرب این کلینیک به طور رایگان مشاوره بگیرید.
آدرس کلینیک: شمال شرق تهران، ونک و بین جهان کودک و خیابان گاندی، واقع در کنار داروخانه‌ی جهان کودک
تلفن تماس کلینیک: 44890792 ، 88201505 ، 44625966 ، 88677983
شماره موبایل: 09195617967
برای اطلاع از ساعات کاری کلینیک ارکید می‌توانید با شماره‌های گفته شده تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی نای ذی

کلینیک زیبایی نای ذی با داشتن آخرین دستگاه‌های تمام اتوماتیک روز دنیا در لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران قرار می‌گیرد. این کلینیک زیبایی با بهره‌مندی از متخصصین پوست و زیبایی مجرب توانسته است در طی سال‌ها مراجعین خود را راضی نگه دارد و کلینیک قابل اعتمادی باشد. از این رو می‌توانید برای لیزر موهای زائد خود به این کلینیک نیز مراجعه کنید.
آدرس کلینیک: شمال شرق تهران، میدان ونک و گاندی شمالی، واقع در خیابان شریفی
تلفن تماس کلینیک: 88201505 ، 88665532
برای اطلاع از ساعات کاری کلینیک نای ذی نیز می‌توانید با شماره‌های گفته شده تماس بگیرید یا حضوراً به کلینیک مراجعه کنید.

                                  

همه چیز درباره لیزر موهای زائد


بیشتر بخوانید: درمان زگیل تناسلی با لیزر بهتر است یا فریز کردن؟


چند توصیه درباره‌ی لیزر موهای زائد

  • هر چه تفاوت بین رنگ مو و پوست کمتر باشد، خطر آسیب به پوست با لیزر بیشتر می‌شود. از بین بردن موهای زائد برای کسانی که پوست روشن با موهای تیره و نازک دارند، از همه موثرتر است. اگرچه با هر رنگ پوستی می‌توانید موهای زائد خود را با لیزر تا حدودی کاهش دهید.
  • لیزر موهای زائد قسمت‌هایی از بدن از جمله پشت لب، زیربغل، بیکینی، دست‌‌ها و پاها بسیار رایجند. اما قسمت‌های مثل اطراف پلک و پوست دارای خال‌کوبی نباید لیزر شوند.
  • بسیاری از خانم‌های باردار نگرانند که نکند لیزر در بارداری به جنین آسیب برساند. البته شواهد محکمی در این باره وجود ندارد. اما با این حال، پوست در دوران بارداری حساس‌تر است و به همین دلیل به خانم‌های باردار توصیه می‌کنیم در این دوران لیزر انجام ندهند.

بیشتر بخوانید: دستگاه لیزر پیکوشور، حذف تاتو و زیبایی پوست


برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است از لیست بهترین کلینیک لیزر در شمال تهران کمک بگیرید و با متخصصین زیبایی مجرب مشورت کنید. هم‌چنین می‌توانید:
به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو