بیلی آیلیش: من را الگوی خودتان قرار ندهید

منبع: ایران آرت

138

1400/2/19

09:59


خواننده 19 ساله آمریکایی که عکس‌های متفاوتی از او منتشر شده به هوادارانش می‌گوید: گاهی وقت‌ها باید تغییر کنید و دیگر آن کسی که در گذشته می‌خواستید، نباشید.

ایران آرت: بیلی آیلیش که در دو سال اخیر جوایز متعددی را کسب کرده و هوادارانش در اینستاگرام به بیش از 84 میلیون نفر رسیده‌اند، در تازه‌ترین گفت‌وگویش به هواداران می‌گوید که او را الگوی خود قرار ندهند.

خواننده 19 ساله آمریکایی که عکس‌های متفاوتی در مجله ووگ بریتانیا از او چاپ شده، در این‌باره بیان می‌کند: "گاهی وقت‌ها باید تغییر کنی و دیگر آن کسی که در گذشته‌ می‌خواستی باشی، نباشی! همچنین، نباید تلاش کنی آن کسی باشی که در آینده دوست داری باشی! تو باید دقیقا همان کسی باشی که الان می‌خواهی باشی؛ در غیر این صورت، دیوانه خواشی شد! مرا الگوی خودتان قرار ندهید، چرا که تو خودت باید الگوی خودت باشی."

دومین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش به نام Happier Than Ever در تاریخ ۳۰ جولای (۸ مرداد) امسال منتشر خواهد. بیلی درباره این آلبوم گفته "مورد علاقه‌ترین چیزی است که تاکنون ساخته". آلبوم Happier Than Ever شامل ۱۶ قطعه است.

اولین آلبوم استودیویی آیلیش، "وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟" (۲۰۱۹) به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم موفق به کسب جایزه گرمی شد. بیلی آیلیش در آن سال جایزه گرمی بهترین تک آهنگ، بهترین ضبط و بهترین اجرا را هم از آن خود کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو