عارضه شایعی که موقع استفاده از کاندوم به وجود می‌آید ایجاد لکه‌های پوستی روی آلت تناسلی به واسطه حساسیت به مواد تشکیل دهنده آن است. آنچه بیش از هر عامل دیگری باعث به وجود آمدن این مشکل پوستی می‌شود استفاده از کاندوم‌های غیر استاندارد و نامرغوب است که از مواد نامناسب و ارزان ساخته می‌شوند. کدکس به عنوان یکی از برترین برندهای شناخته شده ایران با تولید کاندوم ضد حساسیت در مدل‌های مختلف از این مشکل پیشگیری کرده و استفاده از آن ایمن و کاملا بی‌خطر است، در این مطلب شما را بیشتر با کاندوم ضد حساسیت kodex آشنا می‌کنیم.

دلیل حساسیت پوست به کاندوم چیست؟

عمده‌ترین دلیل حساسیت به کاندوم لاتکس‌های غیر طبیعی و بی‌کیفیت هستند که در تماس با پوست باعث واکنش شدید شده و خود را با مشکلات مختلفی مثل تغییر رنگ، سوزش و خارش آلت تناسلی نشان می‌دهند. مواردی مثل گُر گرفتگی صورت، خارش گلو، آبریزش چشم، کهیر و التهاب در بخش‌هایی از بدن که با کاندوم در تماس هستند و آبریزش و گرفتگی بینی از دیگر واکنش‌های حساسیتی سیستم ایمنی بدن در مواجه با کاندوم‌های نامناسب هستند.

التهاب گلو، صورت و دهان، مشکل در بلع و مشکلات تنفسی هم از موارد معدودی هستند که در صورت بروز آن‌ها باید هرچه سریع‌تر به پزشک مراجعه شود. خانم‌ها و آقایان هر دو ممکن است به کاندوم واکنش آلرژیک نشان دهند، اما پوست واژن به دلیل حساسیت بیشتر و جذب بالاتر پروتئین‌های لاتکس امکان دارد در مواجه با کاندوم حساسیت بیشتری بروز دهند.

وجود حساسیت‌های مختلف در گروه‌های متفاوت مصرف کنندگان، تولید کننده‌های کاندوم را به فکر تولید محصولات باکیفیتی انداخت که ضمن ایمنی بالا برای مصرف کننده مشکلات پوستی ایجاد نکنند. در حال حاضر انواع کاندوم‌های ضد حساسیت و ضد قارچ در بازار وجود دارند که شما بر حسب سلیقه و نوع پوست خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

کاندوم های کدکس با لاتکس 100 درصد طبیعی تهیه می‌شوند که ضمن تحریک پذیری بالا و کمک به لذت جنسی مناسب به دلیل نازک بودن برای زوج‌های جوان گزینه بسیار مناسبی هستند.

ویژگی‌های یک کاندوم ضد حساسیت خوب چیست؟

یک کاندوم ضد حساسیت خوب ضمن از بین نبردن لذت و شادی رابطه جنسی برای دو طرف به رعایت اصول بهداشتی و از بین بردن تهدیدات احتمالی کمک می‌کند. افرادی که حین رابطه با مشکلات قارچی و باکتریایی مواجه شدند باید به پزشک متخصص مراجعه کنند؛ اما تا زمان بهبودی کامل لازم نیست از لذت رابطه محروم شوند استفاده از کاندوم‌های ضد حساسیت نازک و تهیه شده از مواد طبیعی به آن‌ها کمک می‌کند بدون ریسک، رابطه سالمی را با همسر خود تجربه کنند. این کاندوم‌ها به دلیل وجود مواد ضد عفونی کننده روند درمان بیماری‌های پوستی احتمالی افراد را هم تسریع می‌کنند.

کاندوم‌های ضد حساسیت kodex چه مشخصاتی دارند؟

شهرت کدکس بی‌علت نیست؛ این برند با تولید انواع کاندوم‌های ضد حساسیت با رایحه‌های مختلف دست مصرف کننده را برای انتخاب باز گذاشته است. محصولات این شرکت از مواد صد درصد طبیعی تهیه شده و برای محافظت هر چه بیشتر، مخزن ذخیره هم دارند. حالت ارتجاعی بالای این محصول مانع از جا ماندن آن در واژن می‌شود و افراد می‌توانند بدون استرس و با خیال راحت از آن استفاده کنند.

برخی مواد اسپرم کش و روان کننده‌های شیمیایی بکار رفته در کاندوم هم می‌تواند دستگاه تناسلی را تحریک کرده و با خارش و سوزش برای افراد مشکل ایجاد کنند. کاندوم‌های ضد حساسیت کدکس دارای ویژگی ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه هستند و برای بدن‌هایی که حساسیت بالاتری دارند انتخاب بهتری خواهند بود. این کاندوم‌ها موضع را استریل می‌کنند و از هر گونه بیماری و حساسیت پیشگیری می‌کنند.

برخی از بوی بد حین رابطه جنسی شکایت دارند که کدکس برای رفع این مشکل خوشبو کننده‌های طبیعی و ضد حساسیتی بکار می‌برد که ضمن ایمن سازی رابطه، احساس بهتری را هم به زوجین منتقل می‌کند.

بهترین روش تهیه کاندوم ضد حساسیت kodex کدام است؟

شما در داروخانه‌های معتبر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید شناخته شده سراسر کشور می‌توانید انواع مدل‌های کاندوم ضد حساسیت kodex را خریداری کنید. خوشبختانه در حال حاضر امکان خرید کاندوم از فروشگاه اینترنتی لوکس ایرانا هم فراهم شده و شما با یک جستجوی ساده در این فروشگاه تخصصی محصولات بهداشتی می‌توانید ضمن مطالعه مشخصات کامل مدل‌های مختلف این محصول بدون استرس و با صرف وقت مدل مناسب خود را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی بخرید.

با خیال راحت بگویید کدکس می‌خواهید و یک رابطه ایمن و گرم را تجربه کنید. خرید محصولات مراقبتی بسیار مهم است و در سلامت زوج‌های جوان نقش حیاتی ایفا می‌کند به همین دلیل باید از مراکز معتبر خرید کنند و هنگام انتخاب دقت بیشتری بکار ببرند. خرید اینترنتی به شما این امکان را می‌دهد که بدون رودربایستی و استرس خرید کنید و در منزل یا هر جای دیگر که بخواهید سفارشات خود را تحویل بگیرید.

منبع: luxirana.com