آشنایی با شهر زیبای کمر ترکیه | Kemer

آشنایی با شهر زیبای کمر ترکیه | Kemer


منبع: تاپ تراول

282

1400/2/19

10:29


لیدوما تریپ

شهر کمر ترکیه

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ترکیه یکی از جاذبه های بسیار زیبای ترکیه یعنی شهر کمر را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

شهر کمر در فاصله 42 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. در طول این مسیر 42 کیلومتری چشم اندازهای بسیار زیبا موجود است.

مقالات بیشتر بخوانید:


   تبلیغات    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


شهر کمر ترکیه

در شهر کمر اقامتگاهی احاطه شده با مناظر بدیع و زیبا طراحی گردیده که محیطی ایده آل را برای گذراندن تعطیلات گردشگران بوجود آورده است.

تفریحگاه مجهز و ساحلی کمر به افراد علاقمند به ورزش های آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی این امکان را میدهد تا به خلیج ها و سواحل بکر موجود در منطقه جنوبی شهر رفته و از مناظر دیدنی آن لذت ببرند.

در بخش شمالی این تفریحگاه پله کانهائی تعبیه گردیده است که شما را مستقیماً به ساحل متصل می کند. ساحل منطقه کمر ساحلی با پرچم آبی است. واژه پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا اعطا گردیده و درمعنای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند استفاده می گردد.

این منطقه به منطقه ای با سواحل زیبا و آرام شناخته گردیده است و در صورتی که در هتل های این منطقه اقامت داشته باشید ، می توانید از تفرجگاه های ساحلی و ورزش های آبی استفاده و لذت ببرید ، در منطقه کمر آنتالیا ، علاوه بر سواحل زیبا و آرامش قسمت می توانید از دیدن منظره کوهستان نیز لذت ببرید و تجربه ای ناب از کوه و دریا در دفتر زندگی خود ثبت نمایید.

شهر کمر ترکیه

منطقه کمر در حقیقت بهترین و توریستی ترین منطقه آنتالیا است که زیباترین سواحل را در خود جای داده ، این منطقه در غرب آنتالیا واقع شده و در سال های گذشته برای آسایش گردشگران امکانات رفاهی زیادی را تدارک دیده و گردشگران می توانند از جاذبه های گردشگری بسیار عالی در این منطقه دیدن کنند و لذت ببرند ، در این جا می توانید اقامت گاه و هتل های گوناگون و لوکس ، مکان های مناسب ورزش های آبی را ببینید ، همچنین برای خلوت کردن یا میل کردن غذای خوشمزه ترکی و مدیترانه ای می توانید به کافه ها و رستوران های این منطقه بروید.

علاوه بر همه این ها می توانید به مراکز خرید این منطقه بروید و طبق سلیقه خودتان خریدی ایده آل انجام دهید ، در این منطقه زیبا هم می توان به اوج هیجان رسید و هم به اوج آرامش ، این دیگر بستگی به شرایط روحی و شخصیتی شما دارد که چگونه انسانی هستید ، کمر در حقیقت یکی از بهترین نقاط روی کره زمین برای سپری کردن یک تعطیلات بسیار دلچسب است ، در این جا علاوه بر ورزش های آبی م یتوانید جت اسکی کرایه نمایید و به غواصی بپردازید که یکی از تفریحات اصلی این منطقه محسوب می شود.

منطقه کمر به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که هر کدام از این قسمت ها زیبایی خاص خود را دارند و از جاذبه های گردشگری و همچنین تفریحات خوبی برخوردارند که می توانید در طول سفر از آن ها استفاده نمایید و به اوج لذت سفر دست یابید ، نکته جالبی که درمورد منطقه و سواحل کمر گفتنی است ، این است که این منطقه را اتحادیه اروپا به عنوان تمیزترین و بهترین سواحل انتخاب کرده و همین یکی از علت های هجوم گردشگران از کشورهای گوناگون به این منطقه گردیده است.

شهر کمر ترکیه

تاریخچه

در گذشته و در زمان حکومت امپراتوری یونان و وقتی که یونانی ها به ترکیه تسلط داشتند ، نام کمر ” ایدروس یونانی ” بوده ولی دولت عثمانی پس از گرفتن آنتالیا و ترکیه نام آن به کمر تغییر یافت و یک دیوار سنگی در سال 1916 تا 1917 میلادی دور تا دور آن ساخته شد که از سیلاب ها و جریانات کوهستانی جلوگیری می کرد و همچنین این دیوار از کمر در مقابل دشمن نیز محافظت می کرد.

دیوار محافظ کمر 23 کیلومتر بوده و تا سال 1960 تنها راه رفتن به کمر قایق بوده است چرا که در این جا هیچ راه غیر دریایی نبوده است و این تا سال 1980 میلادی ادامه داشته تا این که صنعت گردشگری در ترکیه تکان بزرگی خورد و آنتالیا و کمر هم از این قضیه مستثنی نیستند و همان طور که می بینید کمر امروزه یکی از پر گردشگرترین مناطق آنتالیا است ، قابل ذکر است است ، شهر کمر قدیمی آنتالیا روی هم رفته 8 شهر و روستا دارد.

تفریحات منطقه کمر آنتالیا

نخستین خبر خوب برای خانم ها و آقایان عاشقان خرید است که بدانید یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید آنتالیا در منطقه کمر قرار دارد ، این جا بهترین و شادترین تفریحات را می توانید انجام دهید و در این جا می توانید یکی از بهترین تعطیلات زندگی خود را تجربه نمایید ، یکی از بهترین و پرطرفدارترین تفریحات در این منطقه ، فستیوال های بین المللی غواصی و قایق رانی است که هر سال برگزار خواهد شد و افراد بسیاری در این جشنواره به عنوان کمپانی کننده یا تماشدر صورتی که کمپانی می کنند ، همچنین این منطقه دارای یک پیست اسکی است که در سال 2007 میلادی بنا شد و دومین تله کابین بلند دنیا هم در این جاست.

جاذبه های دیدنی

در کمر می توانید جاهای بسیار زیبایی را دیدن نمایید که تا به این ساعت در عمرتان ندیده اید مانند بندرهای قایق ، مزارع اسب سواری و غواصی ، همچنین یک پارک بسیار زیبا که در مرکز این شهر است ، یکی دیگر از عوامل جذب توریست پیست های دوچرخه سواری است و از آن جایی که آنتالیا قدیمی ترین شهر ترکیه است می توان جاهای بسیار قدیمی را در این منطقه کشف کرد ، یکی از زیابیی های منحصر به فرد کمر ، جنگل های کاج و باغ های لیمو هستند ، این منطقه از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است و می توان آثار باستانی بسیار زیبایی را در این جامانند دروازه هادریان را ببینید.

شهر کمر ترکیه

چطور به منطقه کمر آنتالیا برویم؟

از مرکز شهر که به سوی سواحل و مناطق توریستی در حرکت هستید ، رفته رفته به جاهای زیبایی می رسید که با مرکز یک ساعت فاصله دارند ، برای این که به این مناطق زیبا برسید ، بهترین راه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی آنتالیا است و چون حمل و نقل عمومی آنتالیا خوب و پیشرفته است می توانید بدون هیچ مشکلی به منطقه کمر و سواحل زیبای آن برسید.

در صورتی که با تور آنتالیا سفر کردید که دیگر مشکلی نیست و ترانسفر فرودگاهی رایگان در پکیج تور شما گنجانده گردیده است ، نکته جالب توجه برای افراد علاقه مند به هیجان ، در صورتی که می خواهید از آنتالیا به شهر کمر و سواحل زیبای آن بروید ، می توانید از اتوبوس های دریایی که کرایه آن ها 15 لیر ترکیه است ، استفاده نمایید ، قابل ذکر است است که این اتوبوس ها تنها در تابستان کار می کنند و هر روز از 9  تا 18 فعالیت دارند.



   تبلیغات    

                 تور کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو