میرجلالی: کل بنای زندگی‌ام را بر موسیقی گذاشتم | بازخورد خوبی از «یاور» گرفتم

64

1400/2/19

12:52


شهرام میرجلالی می‌گوید: خوشحالم که تاکنون بازخورد مناسبی از طرف مخاطبین سریال «یاور» دریافت کردم.

میرجلالی: کل بنای زندگی‌ام را بر موسیقی گذاشتم | بازخورد خوبی از «یاور» گرفتم

گروه موسیقی هنرآنلاین: شهرام میرجلالی،‌ خواننده و همخوان تیتراژ سریال «یاور» درباره فعالیت‌های تازه خود به هنرآنلاین گفت: این روزها بیشتر به جریان موسیقی در دوران پساکرونا فکر می‌کنم تا دوباره با بهتر شدن شرایط فعالیتمان را شروع کنیم، من کل بنای زندگی‌ام را بر این حرفه گذاشتم. از بچگی کلاس آواز رفتم و هدفم در زندگی موسیقی و خوانندگی بوده است. البته در رشته مهندسی عمران تحصیل کردم ولی در رشته عمران اصلاً فعالیت ندارم و تمام فکر و ذکرم موسیقی و هنر است.

او که اخیراً تیتراژ سریال تلویزیونی «یاور» را همراه با رئوف مکرم برای شبکه سه خوانده است، درباره این همکاری اظهار داشت: من از طرف آقای مهرزاد امیرخانی که شاعر کار بود برای همکاری در این کار دعوت شدم و با توجه به ارادتی که به او داشتم با افتخار این دعوت را پذیرفتم

این خواننده در پاسخ به این سوال که بازخوردهای تیتراژ سریال «یاور» چگونه بوده، عنوان کرد: از آنجا که من خواننده اصلی کار نبودم، خیلی در جریان بازخوردها نیستم ولی مسلماً این کار به دلیل شباهت صدای رئوف مکرم به محسن چاوشی حواشی زیادی داشته است. با همه این اوصاف خوشحالم که تاکنون بازخورد مناسبی از طرف مخاطبین دریافت کردم.

میرجلالی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: متاسفانه اکثر بچه‌های موسیقی تقریباً یک سال و نیم است که بیکار شده‌اند. فضاهای استودیوها در این شرایط فضای امنی نیست و به همین خاطر برخی از بچه‌ها خانه‌نشین شده‌اند. ما در حال حاضر برای کارهایی که از قبل آماده کرده‌ایم منتظر فرصت مناسب هستیم تا آن‌ها را منتشر کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: من احساس می‌کردم موسیقی در دوران کرونا می‌تواند بعنوان یک درمان برای روح و جسم مردم باشد چه برای کسانی که عزیزی را از دست داده‌اند و چه کسانی که احتیاج به روحیه بهتر برای سپری کردن این دوران سخت دارند، اما متاسفانه به دلایل مختلف ، نتوانستیم ان‌ طور که باید و شاید در خدمت مخاطبان باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو