انجام پرواز به فرانسه و هند برای بازگشت ایرانی‌ها

منبع: برترین ها

54

1400/2/19

16:09


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دو پرواز پایان هفته جاری به کشورهای هند و فرانسه انجام می‌شود تا ایرانی‌های مقیم و مسافر بازگردانده شوند.

ایلنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: دو پرواز پایان هفته جاری به کشورهای هند و فرانسه انجام می‌شود تا ایرانی‌های مقیم و مسافر بازگردانده شوند.

محمد ذیبخش با اشاره به برقراری پرواز به کشور‌های فرانسه و هند برای بازگرداندن ایرانی‌ها اظهار داشت: پرواز بین ایران- هند و ایران- فرانسه همچنان ممنوع است و تمام پروازها لغو شده اما به درخواست وزارت امورخارجه برای بازگرداندن ایرانی‌های مقیم یا مسافر در این کشورها دو پرواز انجام می‌شود.

وی درباره جزییات برقراری این پروازها ادامه داد: پرواز به کشور فرانسه روز جمعه - 24 اردیبهشت ماه- انجام خواهد شد. پرواز ایران به هند هم پایان هفته جاری انجام می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به محدودیت و ممنوعیت‌های پروازی با کشورهای مختلف گفت: در حال حاضر با 42 کشور ویژه و پرخطر محدودیت و ممنوعیت پروازی داریم. که از بین این کشور‌ها به 15 کشور پرواز ممنوع است.

ذیبخش همچنین درباره احتمال اعمال محدودیت‌های جدید در مقصد/ مبدا مسیر بوشهر به دلیل تایید ابتدای چند نفر به کرونای هندی تاکید کرد: هنوز دستورالعملی برای انجام پروازهای بوشهر به سازمان هواپیمایی کشور صادر و ابلاغ نشده‌ است اما همچنان فروش بلیت براساس اطلاعات سامانه وزارت بهداشت انجام می‌شود و برای کد ملی که در این سامانه نشان دهد به کرونا مبتلا است، بلیت صادر نمی‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو