بیوگرافی فریدون بیگدلی خواننده موسیقی پاپ

بیوگرافی فریدون بیگدلی خواننده موسیقی پاپ


منبع: بیتوته

106

1400/2/20

10:00


بیوگرافی فریدون بیگدلی خواننده موسیقی پاپ



اهنگ فریدون بیگدلی, زندگینامه فریدون بیگدلی, عکس فریدون بیگدلی و همسرش

فریدون بیگدلی خواننده 

 

بیوگرافی و عکس های فریدون بیگدلی خواننده ایرانی

فریدون بیگدلی در تاریخ ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۵۴ متولد شده است. این خواننده در عرصه موسیقی پاپ فارسی فعالیت می کند و آهنگساز نیز می باشد. برای دست یابی به اطلاعات بیشتر در مورد این هنرمند مطالب را دنبال کنید .

چکیده ای بیوگرافی فریدون بیگدلی

نام کامل: فریدون بیگدلی

متولد: 29 مرداد 1354

حرفه: خواننده، آهنگساز

سبک موسیقی: پاپ

ملیت: ایرانی

 

فعالیت هنری فریدون بیگدلی

فریدون بیگدلی فعالیت هنری خود را از زمان کودکی آغاز کرده است و با گذشت زمان به یک خواننده پخته و حرفه ای در زمینه پاپ تبدیل شده است.

فریدون بیگدلی، خواننده تیتراژ سینما و تلویزیون می باشد. تیتراژ سریال های تلویزیونی محبوبی چون ماه و پلنگ ، ستایش ۲ و برنامه تلویزیونی سلام دنیا با صدای این خواننده مزین شده اند.

  

فریدون بیگدلی, بیوگرافی فریدون بیگدلی, فریدون بیگدلی خواننده

کاور آهنگ ماه و پلنگ اثری از فریدون بیگدلی

 

فریدون بیگدلی در نزد استاد های شناخته شده ای چون حسین سرشار، مهدی شمس نیک نام، اسفندیار قره ‌باغی ، خانم زند و خانم قصری در عرصه موسیقی و خوانندگی  آموزش دیده‌ است . شیوه خوانندگی فریدون بیگدلی با توصیه های استاد ها و نکته هایی چون ‎ رعایت و درست ادا کردن نت ‌های موسیقی هم خوانی دارد . آقای بیگدلی پیوسته با این موارد در یکی از مصاحبه های خود بیان کرده است که این مدل خواندن ‎ها برای او رایج شده است اما امروزه سبک های گروه های موسیقی و خوانندگان جدید را بلد نمی باشد.

 

آهنگ سازی فریدون بیگدلی 

فریدون بیگدلی علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگ سازی نیز فعالیت می کند . وی برخی از کار های خود را آهنگ سازی کرده است اما علاوه بر آن ها آلبوم های خواننده های دیگر ی چون : مجید رضا زاده، احمد حسنی، مجید رفیعی، بهمن معروفی و... را نیز آهنگ سازی کرده است .

همچنین این خواننده با هنرمند های دیگری مانند : حمید خندان و مازیار عصری همکاری های صمیمانه ای داشته است.

 

 فریدون بیگدلی خواننده, فریدون بیگدلی, بیوگرافی فریدون بیگدلی

عکس فریدون بیگدلی خواننده پاپ ایرانی

 

نظر فریدون بیگدلی در مورد صنعت موسیقی جدید کشور

فریدون بیگدلی یکی از خوانندگان تجربه دار به شمار می رود او در زمینه موسیقی های جدید و قطعه های تک آهنگ شرح داده است که روزانه بیشتر از ۱۰ آهنگ شبیه به هم می شنوند به صورتی که حتی یک نت بالا و پایین نمی شوند و همه از کار هم کپی می کنند .

 

وی در ادامه صحبت های خود به اعتراض درآمد و اضافه کرد: ما در حال حاضر تعداد زیادی حامد همایون در کشور داریم و چند گروه با پسوند بند تشکیل شده و فعالیت می‌ کنند. امروزه می‌بینیم گروه ‌های موسیقی عبارت ‌هایی را در شعر های خود به کار می برند که چنین چیزی در عرصه موسیقی نداشته و نداریم.

 

فریدون بیگدلی با یاد کردن از شرایط موسیقی در گذشته توضیح داد که : مدل‌ ها و پوشش‌ ها تغییر کرده است و همزمان با مدل جدید جوانان به سرعت از ما سبقت گرفته ‌اند و دلیل آن در درجه اول جوان ‌تر بودن و در درجه دوم خوش تیپ‌ تر بودن آن ها است. همیشه ما سر سنگین ‌تر از جوانان دوره کنونی بودیم و با شرایط خود را وفق می ‌دادیم اما در حال حاضر خواننده با موتور روی استیج حاضر می‌ شود.

 

فریدون بیگدلی همچنین نحوه کنسرت های امروزی را نیز تحلیل کرد و توضیح داد : لباس‌ هایی که بعضی از خوانندگان امروزه در کنسرت ‌ها می ‎پوشند به گونه ای است که آیا اصلا ما می توانیم آن ها بپوشیم؟ 

 

و با پرسیدن این سوال افسوس خورد که : متاسفانه هر خواننده‌ ای سلیقه و مدلی را می ‌پسندد و در جامعه این ‌پوشش ‌ها در میان مخاطب جای خود را باز کرده است. در زمان ما صدا محوری وجود داشت و خواننده باید از صدای خوبی برای خوانندگی برخوردار می‌ بود و مهارت خواندن می ‎داشت اما امروز به هیچ عنوان چنین مسئله‌ ای وجود ندارد و یک خواننده تنها دارای ظاهر خوبی باشد کافی است.

 

آثار فریدون بیگدلی

ایران ما  زندگی محاله  رفتم 
 گل مریم علی مولا  تیتراژ برنامه نان و ریحون 
 انتظار گل مرداب  پیچ شمرون  
رفیق  شکسته بال   نشکن دلم و 
 کی بود ، کی بود آدمک   

 

گالری عکس های فریدون بیگدلی

 

فریدون بیگدلی, بیوگرافی فریدون بیگدلی, فریدون بیگدلی خواننده

عکس ها و بیوگرافی فریدون بیگدلی خواننده و آهنگساز

 

 فریدون بیگدلی خواننده, فریدون بیگدلی, بیوگرافی فریدون بیگدلی

عکس فریدون بیگدلی هنرمند ایرانی

 

عکس فریدون بیگدلی و همسرش, عکس های فریدون بیگدلی, فریدون بیگدلی خواننده

عکس چهره از فریدون بیگدلی

 

عکس فریدون بیگدلی و همسرش, عکس های فریدون بیگدلی, فریدون بیگدلی خواننده

عکس فریدون بیگدلی خواننده تیتراژ سریال ستایش

 

گردآوری:بخش بازیگران بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو