دانلود فیلم آموزش Learn Microsoft Sql Server From Scratch Step by Step

منبع: دانلود ها

119

1400/2/20

15:42


در فیلم آموزش Learn Microsoft Sql Server From Scratch Step by Step یاد خواهید گرفت که چگونه باید یک پایگاه داده را به‌صورت گام به گام ایجاد کنید. این پایگاه داده می‌تواند برای یک فروشگاه آنلاین کاربرد داشته و حجم زیادی از اطلاعات شما را دربر گیرد. این دوره برای همه کاربران مبتدی یا پیشرفته مناسب است و حتی اگر تجربه و دانش فنی در این زمینه را نداشته باشید، می‌توانید از دانش و تجربیات این دوره استفاده کنید. این دوره به‌صورت کوتاه در مورد SQL صحبت کرده و شما را تا حد زیادی راهنمایی خواهد کرد. شما در این دوره یک پایگاه داده Point of Sell را راه اندازی می‌کنید و می‌توانید اطلاعات محصولات خود را به‌صورت کامل در آن قرار دهید.

Udemy – Learn Microsoft Sql Server From Scratch Step by Step

یادگیری SQL Server از پایه

فیلم-آموزش-Learn-Microsoft-Sql-Server-From-Scratch-Step-by-Step

در فیلم آموزش Learn Microsoft Sql Server From Scratch Step by Step به جداول در پایگاه داده خود خواهید پرداخت و می‌توانید تمامی المان‌های آن را به خوبی ایجاد کنید. شما یقینا می‌دانید که فروش آنلاین چه اهمیت بزرگی در این دوره دارد و در همین راستا، همواره حس خوبی نسبت به خرید خود خواهید داشت. این دوره انگیزه و حس مشارکت بالایی را در شما ایجاد خواهد کرد و می‌توانید سرگرم کننده‌تر از همیشه آن را دنبال کنید. این دوره تصویر کاملی از نحوه ایجاد پایگاه داده SQL به شما خواهد داد و هیچ کم و کسری نخواهید داشت. درک درستی از نسخه‌های مختلف برنامه SQL Server در این دوره به شما داده شده و می‌توانید با نسخه دلخواه خود در آن کار کنید.

فیلم-آموزش-Learn-Microsoft-Sql-Server-From-Scratch-Step-by-Step

info

We know what it’s like to buy a book, feel good about yourself, never finish it and have nothing to show for it. We don’t want that to happen with this course. We want this to be a course you’ll actually finish. We believe half of learning is motivation and engagement, so we’ve tried extra hard to make this course fun, relevant, entertaining, and punchy – no frills, no dragging things out, just the good stuff.
we Believe this course  will give you the full image of how to  create a Sql database and understanding of  Sql Server 2008 r2, 2012, 2014, 2016, 2017 and 2019 an how  a Point of Sell database can be created.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو