دانلود فیلم آموزش Calculation for school education

منبع: دانلود ها

102

1400/2/20

15:42


با فیلم آموزش Calculation for school education یادگیری فرمول‌های مختلف درس ریاضی برایتان ساده خواهد بود. اگر یادآوری فرمول‌های مختلف حساب دیفرانسیل برای شما دشوار است و اعتمادی به روش‌های حل مسائل خود ندارید، می‌توانید به تمامی سوالات خود در این دوره پاسخ دهید. حتی اگر در سوالات مربوط به حسابان خود مشکل دارید، می‌توانید اصل موضوع را تقویت کرده و حساب و کتاب خود را در کلاس درس یا دانشگاه به خوبی انجام دهید. می‌دانیم که حساب دیفرانسیل یکی از شاخه‌های مهم ریاضیات است و با این دوره می‌توانید بسیاری از مشکلات خود را در زمینه علمی حل و فصل کنید. به‌طور کلی، بسیاری از سولاتی که در این دوره ارائه می‌شود، در المپیادها و رقابت‌های علمی مختلف کاربرد دارد. این دوره در سطح مبتدی و پیشرفته کاربرد داشته و می‌توانید مباحث مختلف را با آن پوشش دهید.

Udemy – Calculation for school education

محاسبه در مباحث ریاضی مدرسه

فیلم-آموزش-Calculation-for-school-education

با فیلم آموزش Calculation for school education می‌توانید نحوه محاسبه مشتقات توابع ضمنی، مشتقات توابع نمایی، توابع لگاریتمی، قانون زنجیره تمایز و مشتقات توابع در اشکال پارامتری را فرا بگیرید. هر یک از این مباحث، نقش مهمی در مفاهیم و مثال‌های علمی دارند و می‌توانید با سرعت و سادگی بیشتری آن‌ها را حل کنید. این دوره آموزش در مدرسه را برای شما ساده‌تر کرده و هیچ مشکلی از بابت حل مسائل ریاضی نخواهید داشت. در واقع تکنیک‌های لازم به شما آموزش داده شده و روی هر مسئله نیز جوابگو خواهد بود.

Calculation-for-school-education

info

If you find it difficult to remember various formulas of Differential Calculus ? If you have a feeling of not being confident in Differentiation ? If you facing difficulty in solving calculus questions and feel that you need to strengthen your basics? Then you have come to the right place.
Calculus is an important branch of Mathematics. It helps in solving many problems arise in practical situations. Generally many questions do come from this topic in competition exams.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود فیلم آموزشی با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو