دانلود Firefox Nightly for Developers 90.0a1 – مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان

دانلود Firefox Nightly for Developers 90.0a1 – مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان


منبع: دانلود ها

96

1400/2/20

18:16


با دانلود Firefox Nightly for Developers می‌توانید نسخه توسعه دهندگان مرورگر فایرفاکس را در اختیار داشته و امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید. در نظر داشته باشید که این نسخه ناپایدار بوده و تنها به‌صورت آزمایشی برای توسعه دهندگان ارائه شده است. این برنامه برای کمک به شرکای تجاری فایرفاکس ارائه شده است که بتوانند مشکلات مرورگر را پیدا کرده و ایده‌های خودشان را ارسال کنند. این برنامه را می‌توانید برای به نمایش گذاشتن تجربیات خود به کار برده و امکانات بیشتری از فایرفاکس را در اختیار داشته باشید. این برنامه محیط ناپایداری دارد و می‌توانید با ارائه بازخورد در پیشبرد هرچه بهتر آن کمک رسانی کنند. این برنامه را می‌توانید روی سیستم عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

دانلود-Firefox-Nightly

با نرم افزار Firefox Nightly for Developers می‌توانید به ویژگی‌های بیشتری از فایرفاکس دسترسی پیدا کرده و حتی ببینید که در نسخه‌های جدید چه امکاناتی را خواهید داشت. امکانات جدید فایرفاکس در این نسخه زودتر در اختیار شما قرار می‌گیرد و بنابراین می‌توانید بازخوردی برای تغییرات آن در نسخه اصلی فایرفاکس نیز ارائه دهید.

info

Warning: Nightly is an unstable testing and development platform. By default, Firefox Nightly automatically sends data to Mozilla — and sometimes our partners — to help us handle problems and try ideas. Learn what is shared: https://www.mozilla.org/en-US/privacy/firefox/#pre-release

Firefox Nightly gets updated every day and is designed to showcase the more experimental builds of Firefox. The Nightly channel allows users to experience the newest Firefox innovations in an unstable environment and provide feedback on features and performance to help determine what makes the final release.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو