معرفی شیک‌ترین اکسسوری میز ناهارخوری

منبع: تالاب

125

1400/2/20

18:25


معرفی شیک‌ترین اکسسوری میز ناهارخوری

میز ناهار خوری یکی از اجزای اصلی هر خانه ای است که به صورت مداوم و روزانه از آن استفاده می شود. خانم های با سلیقه می توانند از میزهای ناهار خوری برای پذیرایی شام و نهار و یا پذیرایی جشن های تولدی اعضای خانواده خود از آن استفاده کنند. اگر شما هم قصد دارید تا از فضای میزنهار خوری خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم شما را با شیک ترین اکسسوری ها برای تزئین و جذاب کردن میز نهارخوری آشنا کنیم.

 

استفاده از رومیزی های شیک و خاص

بدون شک اولین و مهم ترین ایتمی که روی هر میز ناهار خوری دیده می شود رومیزی آن است به همین دلیل خرید رومیزی مناسب تا حد بسیار زیادی می تواند به جذابیت میز نهارخوری شما کمک کند.

 

استفاده از رومیزی شیک می تواند رنگ و لعاب مناسب و جذابی به فضای خانه شما دهد اما چطور می توان زیباترین و بهترین رومیزی را انتخاب کرد؟ برای انتخاب بهترین رومیزی تنها کافی است تا در ابتدا سایز و شکل میز خود را بررسی کنید. بررسی اینکه میز شما گرد است، مستطیل است یا مربع می تواند برای انتخاب رومیزی مناسب بسیار سرنوشت ساز باشد. 

 

تزئین میزنهار خوری با رانرهای دست دوز

انتخاب رانرهای مستطیل شکل دست دوز برای آن دسته از میزنهارخوری هایی که شکل مستطیلی دارد بسیار مناسب خواهد بود چرا که میزهای مستطیل شکل با حضور رانرهای کشیده و جذاب می تواند تا حد زیادی میز را جذاب تر نشان دهد. کما اینکه استفاده از رانرهای رومیزی موجب می شود که فضای چوبی میز بیشتر دیده شود و تمام سطح میز زیر رومیزی پنهان نشود.

 

به همین خاطر پیشنهادی که ما داریم این است که برای میزنهارخوری های مستطیل شکل و کشیده خانه خود از رومیزی ناهار خوری شیک و رانرهای جذاب رومیزی استفاده کنید. 

 

تزئین میزنهارخوری با ارگنایزرهای تزئینی

یکی دیگر از ایده های فوق العاده جذابی که می توانید از آن استفاده کنید این است که از ارگانیزرهای رو میزی کمک بگیرید. ارگانیزرها می توانند بهترین اکسسوری برای میزنهار خوری های کوچک باشند و روی نظم چینش میز هم تاثیر مثبتی بگذارند.

شما می توانید از ارگانیزرها برای جمع کردن قوطی سس ها، نمکدان و فلفل دان، قوطی آبلیمو و سرکه استفاده کنید و همه این موارد را به صورت منظم در یک باکس روی میز قرار دهید. به همین منظور شما به راحتی توانسته اید علاوه بر نظم بخشید به میز خانه خود، جذابیت فوق العاده ای به تزئین میز نهارخوری خود دهید و به خوبی از زیبایی و تزئین میز خود لذت ببرید.

 

معرفی شیک‌ترین اکسسوری میز ناهارخوری

 از دستمال سفره به عنوان اکسسوری میزنهارخوری استفاده کنید

شاید باور نکنید اما دستمال سفره های ساده و ارزان قیمت می تواند جذابیت میز ناهار خوری شما را چند برابر کند. شما می توانید از این دستمال ها با مدل تاکردن های متفاوت استفاده کنید و نمای روی میز خود را 180 درجه تغییر دهید. توجه داشته باشید که دستمال سفره ها اکسسوری های تزئینی میز نهارخوری هستند و نمی توان قدرت بالایی که در جذاب کردن میزهای ناهارخوری دارد را نادید گرفت. پس تا می توانید از این دستمال های ساده و ارزان خریداری کنید تا دکوراسیون های متفاوت و جذاب تری را برای روی میز خود ایجاد کنید.

یکی از رایج ترین مدل های استفاده از این اکسسوری ها این است که آن را به شکل مثلث در بیاورید. اشکال مثلثی دستمال سفره ها می تواند روی بشقاب، زیر لیوان یا کنار بشقاب قرار بگیرد.

یکی دیگر از مدل های جذابی که می توان از آن برای میز عصرانه استفاده کرد این است که این دستمال ها را به شکل پاپیون دور دسته فنجان بپیچانید و به این صورت نمای زیبایی در سینی چای میز خود ایجاد کنید.

 

بانکه های ساده را برای روی میز نهار خوری نگهدارید

یکی دیگر از جذاب ترین و ساده ترین اکسسوری هایی که می توان از آن برای اکسسوری میزنهار خوری استفاده کرد این است که از بانکه های ساده استفاده کنیم. استفاده از بانکه های شیشه ای در گوشه کناری میزنهارخوری موجب می شود تا شما بتوانید از آن ها برای نگهداری بیسکوییت ها و شکلات های خود استفاده کنید.

بانکه های شیشه ای درب دار می تواند علاوه بر نگهداری خوراکی و مواد غذایی، فضای جذابی را کنار میزنهارخوری شما ایجاد کند. پس اگر دوست دارید فضای فوق العاده ای برای میزنهار خوری خود ایجاد کنید، حتما این بانکه های جذاب را کنار میز خود قرار دهید.

 

معرفی شیک‌ترین اکسسوری میز ناهارخوری

خرید بهترین رومیزی و کالای خواب از فروشگاه اینترنتی صفاهوم

حالا که در مورد اکسسوری های رومیزی با شما صحبت کردیم، بد نیست که روش خرید و انتخاب آن را نیز به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین و زیباترین رومیزی ها، حلقه های دستمال و سایر اکسسوری های میزنهاری خوری را تهیه کنید.

شما می توانید به فروشگاه اینترنتی صفاهوم، یکی از قدیمی ترین فروشگاه هایی که در حوزه کالای خواب و روتختی عروس فعالیت می کند سر بزنید و با دنیایی از تنوع محصولات در این فروشگاه جذاب رو به رو شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو