آبشار بیشه استان لرستان؛ طبیعتی دلنشین بر فراز کوه هایی زیبا

منبع: همگردی

172

1400/2/20

22:01


استان لرستان دارای آبشارهای زیبایی بوده که آبشار بیشه دورود یکی از این زیبایی هاست. این آبشار 58 متر تا سطح رودخانه فاصله داشته و عرض حدود 20 متر را نیز در بر دارد. آب این آبشار از چشمه های زیادی سرچشمه گرفته و پس از رسیدن به ایستگاه راه آهن بیشه و گذشتن از آن، به رودخانه سزار ملحق می شود. با ما در این مقاله خواندنی همراه شوید تا بدانید آبشار بیشه کجاست و با زیبایی های آبشار بیشه استان لرستان بیش از پیش آشنا شوید.

آبشار بیشه

آشنایی

براساس مقاله آبشار بیشه کجاست باید بدانید که بدلیل یکی شدن و همجواری آبشار با چندین مکان زیبا همچون جنگل های پهناور بلوط و چشم انداز و نماهای روستای بیشه و از طرفی نمای ایستگاه راه آهن روستا، به مکانی عالی و دلپذیر تبدیل شده است. در پایین ایستگاه درختانی بسیار زیبا و بلند، جویبارهایی بسیار پاک و اقامتگاه هایی عالی و دبش وجود داشته تا به استراحتتان بپردازید و علاوه بر این، پایین و روبروی ایستگاه جاییست برای چادر زدن و استراحت بازدیدکنندگان عزیز.

شاید در گذشته تنها راه رسیدن به آبشار بیشه دورود خط راه آهن اهواز-تهران بود، اما اکنون بدلیل استقبال مردم از این جای دیدنی، راه آسفالتی را برای رفتن به آنجا درست کردند و جاده سبز دشت میزبان شما عزیزان خواهد بود. اطراف این آبشار دارای طبیعتی فوق العاده بوده و رودخانه خروشان و دیدنی سزار بر زیبایی هایش می افزاید. آبشار بیشه چهل و هشتمین اثر ملی بوده که در بیست و هفت اسفند سال 1387 به وسیله سازمان میراث فرهنگی جز بهترین های میراث بسیار طبیعی ایران و لرستان ثبت شد. این آبشار یکی از لذت بخش ترین دیدنی هاست؛ از همان هایی که اگر دلمان از همه جا و همه چیز خسته شود و به این مکان برویم، این زیبایی توصیف نشدنی با سرازیر شدن از قلب زاگرس به بهتر شدن حالمان کمک خواهد کرد.

آشنایی با آبشار بیشه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو