ال‌جی و نقش مهم تأییدیه مستقل در ایمنی خودرو

منبع: فوت و فن

68

1400/2/21

08:36


ال‌جی و نقش مهم تأییدیه مستقل در ایمنی خودرو

برای شرکت‌های درگیر در تجارت اتومبیل، هیچ چیز مهم‌تر از ایمنی نیست. ایمنی به قدری مهم است که برای برخی، بزرگترین نقطه فروش هنگام تبلیغ محصولاتشان به حساب می‌آید

مصرف‌کنندگان امروز بسیار باهوش هستند و نمی‌توانند کلمات موجود در بروشور یا تبلیغات را باور کنند. علاوه بر این، شرایط اجزای خودرو در حوزه برقراری ارتباط حتی چالشی‌تر هستند زیرا مصرف‌کنندگان با هر آنچه در اتومبیل می‌گذرد و آنچه انجام می‌دهند آشنا نیستند.

برای کسب و کار قطعات خودروی ال‌جی که به سرعت در حال رشد است، صدور گواهینامه از فناوری‌های ایمنی عملکرد برای آینده خودروهای مستقل یا بدون راننده، برگ برنده است. گواهینامه محصول ایمنی عملکردی ISO 26262 برای ماژول دوربین جلو LG ADAS یاAdvanced Driver Assist Systems توسط سازمان TÜV Rheinland، یکی از سازمان‌های جهانی پیشگام در آزمایش محصول، ارائه شده است. علاوه بر این، ال‌جی برای کل فرایند ساخت، از طراحی و تأیید محصول تا تولید، یک گواهی عملکرد ایمنی عملکردی دریافت کرده است.

گواهینامه ISO 26262 یک استاندارد بین المللی خودرو است که با سنجش احتمال وقوع حادثه به دلیل خرابی قطعات خودرو یا خطا در روند تولید محصول، ایمنی عملکردی هر محصول و فرآیند را تضمین می‌کند. این گواهینامه از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود زیرا خودروسازان جهانی به طور فزاینده‌ای به عنوان یک پیش‌شرط برای تامین قطعات، به ویژه برای رانندگی خودکار، از پایداری عملکرد بالاتر بهره می‌برند.

ماژول دوربین جلو ADAS ال‌جی با جمع آوری انبوهی از اطلاعات ترافیکی در مقابل خودرو، نقش مهمی در “چشم” بودن یک اتومبیل خودران دارد. ماژول ADAS موانع را تشخیص داده و در صورت وجود خطر برخورد، با عملی نظیر ترمزگیری سریعا تصمیم می‌گیرد. این ماژول همچنین با ردیابی خطوط موجود در جاده و حفظ فاصله معینی از سایر وسایل نقلیه به اطمینان از رانندگی ایمن‌تر کمک می‌کند.

مانوآل دیِز، مدیر عرصه جهانی امنیت سایبری و ایمنی عملکردی در سازمان TÜV Rheinland، گفت: «سازمان ما بسیار خرسند است که در این نوع پروژه‌ها شریک ال‌جی است زیرا ال‌جی یکی از موفق ترین شرکت‌ها در منطقه به شمار می‌رود. ال‌جی با رعایت استانداردهای بالایی که به آن مشهور است یکی از بازیگران اصلی در دنیای خودرو خواهد بود.»

دکتر کیم جین یونگ، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس گفت: «به عنوان یک تامین‌کننده قطعات خودروی جهانی رده اول، تلاش و وقت زیادی از تیم ما برای دریافت این گواهینامه صرف شد. ما تلاش خواهیم کرد با تضمین کیفیت و بهره‌وری بالا به یک شریک ابتکاری برای مشتریان خود در صنعت قطعات خودرو تبدیل شویم».

شرکت‌های تست و صدور گواهینامه مستقل با اطمینان از اینکه بازیکنان محصولات با کیفیت و قابل اطمینان را ارائه می‌دهند، نقش مهمی در اکوسیستم خودرو دارند. و این نقشی است که همه سازندگان خودرو و قطعات باید آن را پشت سر بگذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو