بهترین رنگ تاتو لب کدام است

منبع: زیبامون

213

1400/2/21

10:42


در این مقاله بهترین رنگ‌های تاتو لب و برخی از نکات ترکیب رنگ آنها را بررسی کرده‌ایم.

بهترین رنگ تاتو لب کدام است

چندین سال است که میکروپیگمنتیشن یا همان تاتو صورت طرفداران زیادی پیدا کرده است. این محبوبیت چندین دلیل دارد که عبارتند از؛ داشتن آرایش دائمی روی صورت بدون نگرانی بابت پاک شدن یا نیاز به تجدید دوباره آن، حذف برخی از اقلام آرایشی مثل رژ لب، خط چشم و مداد ابرو، رفع نواقص صورت مثل کم پشتی ابرو، عدم تقارن ابروها، رفع افتادگی پلک، لب‌سازی برای افرادی که لب نازکی دارند یا لب شکری هستند، پوشش جای زخم در ناحیه ابرو و لب.

اما این مزیت‌ها زمانی ارزشمندند که برای سلامتی مضر نباشند و از طرفی در گذر زمان دچار بدرنگی و تغییر تناژ زیادی نشوند. این امر مستلزم استفاده از تجهیزات بهداشتی و بویژه خرید رنگ تاتو اورجینال و بدون عارضه است. در این مقاله بهترین رنگ‌های تاتو لب و برخی از نکات ترکیب رنگ آنها را بررسی کرده‌ایم.

 

تاتو لب چیست؟

به ترزیق رنگدانه با دستگاه تاتو در زیر بافت لب، تاتو یا میکروپیگمنتیشن لب می‌گویند. بسیاری از افراد تمایل دارند همواره لبی خوشرنگ داشته باشند و هر لحظه از زیبایی لب‌هایشان لذت ببرند، مخصوصاً در میهمانی‌ها، مسافرت، استخر و... همواره این زیبایی همراهشان باشد.

برخی از افراد به طور ژنتیکی لب‌های کبودی دارند و این موضوع ظاهر ناخوشایندی به آنها داده است. برخی لب‌هایی نازک دارند و دنبال راهی برای لب‌سازی هستند. برخی دچار مشکل مادرزادی لب‌های شکری هستند و رد بخیه جراحی روی لب‌هایشان خودنمایی می‌کند و این موضوع بشدت اعتماد به نفس‌شان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در تمامی موارد میکروپیگمنتیشن لب انتخابی بسیار عالی و پرطرفدار است! اما انتخاب رنگ تاتو لب، هم به سلیقه مشتری بستگی دارد، هم به موقعیت اجتماعی وی و هم به نوع کاری که قرار است انجام شود.

به عنوان مثال؛ افرادی که در نهادهای رسمی و دولتی خاص (همچون مراکز دادگستری) مشغول به کار هستند بایستی رنگ‌های طبیعی و ملایم‌تری تاتو کنند یا افراد لب شکری نیاز است از ترکیب رنگ‌های گوشتی و قرمز برایشان استفاده کرد.

 

بهترین برندهای رنگ تاتو لب

تاتو لب ریزش بالایی دارد طوریکه در جلسه اول حدود 70 درصد و در جلسه دوم 30 درصد ریزش رنگ دارد. در نهایت، جلسه سوم به طور کامل رنگ می‌گیرد (البته اگر پیگمنتر حرفه‌ای باشد و رنگ اورجینال). یکی از دلایل اصلی این مسئله، پوسته‌ریزی طبیعی و هر روزه لب است. در صورتی که فرد دچار تبخال شود نیز کل تاتو لب می‌ریزد! بنابراین، اورجینال بودن رنگ اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

رنگ تاتو ورد فیمس

 

رنگ تاتو لب 1

 

اولین و بهترین پیشنهاد ما استفاده از رنگ‌های تاتو ورد فیمس است. ورد فیمس محصول کمپانی آمریکایی است و بر پایه آب است. در حجم‌های 15، 30 و 300 میلی بسته‌بندی شده است. تمامی رنگ‌های این شرکت تأییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) دارند. به علاوه، این شرکت نشان اورگانیک و اورجینال بودن را دارا است.

پیگمنت‌های ورد فیمس بسیار ریز مولکول هستند و نفوذپذیری بالایی در پوست دارند. همچنین تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و به نسبت کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری دارند. چند نمونه از پرکاربردترین آن عبارت است از؛

 

  • بورگاندی

بورگاندی رنگی زرشکی و بسیار پررنگ با تناژ بنفش است. غالباً در ترکیب با رنگ‌های مارس سند رد و پرنس آلبرت پینک استفاده می‌شود تا روشن‌تر و ملام‌تر شود.

 

  • ناپاولی

ناپاولی رنگی زرشکی با تناژ سرد است. در ترکیب با مستر مایک رد یا پائول روجرس رد استفاده می‌شود. برای خنثی کردن سردی آن نیز بایستی یک قطره نارنجی به آن افزود. مناسب افرادی است که رنگ‌ لب قرمز دوست دارند.

 

  • مستر مایک رد

مستر مایک رد قرمز آلبالویی است. در ترکیب با ناپاولی، مارس سند رد و پائول روجرس رد استفاده می‌شود. خروجی قرمز صورتی دارد و پرطرفدارترین رنگ تاتو لب است.

 

  • پائول روجرس رد

پائول روجرس رد رنگی قرمز صورتی است. در ترکیب با مستر مایک رد، ناپاولی یا رمبرنت رد استفاده می‌شود و خروجی صورتی دارد.

 

  • رمبرنت رد

رمبرنت رد قرمز گوشتی است. برای لب‌سازی و یا ترمیم لب افراد لب شکری یکی از بهترین انتخاب‌ها است. در ترکیب با مارس سند رد یا مستر مایک رد کاربرد بیشتری دارد.

 

  • مارس سند رد

مارس سند رد رنگی کالباسی و بسیار ملایم و طبیعی است. نباید به تنهایی استفاده شود، بلکه در ترکیب با رنگ‌های رمبرنت رد، مارس سند رد یا ناپاولی کاربرد بهتری دارد. بویژه برای افرادی که دنبال تاتو لب بسیار ملایم و طبیعی هستند انتخاب مناسب‌تری است.

 

  • پرنس آلبرت پینک

پرنس آلبرت پینک صورتی بسیار خوشرنگ و ملایم است. به تنهایی هیچ کاربردی در تاتو لب ندارد. بیشتر برای روشن کردن رنگ‌های تیره مثل بورگاندی و ناپاولی استفاده می‌شود.

توجه کنید که هیچگاه از یک رنگ به تنهایی برای تاتو لب استفاده نمی‌شود. در غیر اینصورت، ریزش رنگ بیشتر می‌گردد.

 

رنگ تاتو پرمابلند

 

رنگ تاتو لب 2

 

شرکت تولیدکننده رنگ پرمابلند و ورد فیمس یکی است. پرمابلند نیز پایه آب است و تنها در دو حجم 10 و 15 میلی موجود است. دارای تأییدیه FDA  و نشان اورگانیک و اورجینال بودن است. رنگ‌های لب پرمابلند بیشتر تناژ صورتی هستند. نسبت به رنگ‌های ورد فیمس گرانقیمت‌تر هستند و چون درشت مولکول هستند ترکیب رنگ‌شان به مهارت خاصی نیاز دارد. پرکاربردترین آن عبارت است از؛

 

  • پاشن رد

پاشن رد رنگی قرمز تیره است. خروجی قرمز پررنگی دارد.

 

  • اسکاندال

اسکاندال قرمز آلبالویی و گرمی است که مشابه مستر مایک رد ورد فیمس است.

 

  • ترس پینک

ترس پینک صورتی چرک و تیره‌ای است که در ترکیب با اسکاندال خروجی زیبایی خواهد داشت.

 

  • بازوکا

بازوکا رنگی قرمز با تناژ صورتی است. خروجی صورتی بسیار زیبایی دارد. در ترکیب با رنگ تاتو اسکاندال می‌توان به تناژهای تیره‌تر هم رسید.

 

  • پینک میکسر

پینک میکسر رنگی کالباسی و معادل مارس سند رد ورد فیمس است. بهتر است در ترکیب با اسکاندال یا پاشن رد استفاده شود.

 

رنگ تاتو اینتنز

 

رنگ تاتو لب 3

 

رنگ تاتو اینتنز نیز محصول آمریکا است. پایه آب است و در حجم‌های 15 و 30 میل موجود است. بیشتر رنگ‌های لب اینتنز تناژ قرمز هستند. خروجی‌های زیبا و ماندگار از ویژگی‌های خاص آن‌هاست. چند نمونه پرکاربرد آن عبارت است از؛

 

  • امریکن رز

امریکن رز قرمز متوسط است.

 

  • دراگن رد

دراگن رد قرمز روشن است.

 

  • برایت رد

برایت رد قرمز روشن است.

 

  • چری بمب

چری بمب رنگ زرشکی متوسط است.

 

  • رابی رد

رابی رد قرمز پررنگ است.

 

  • دارک رد

دارک رد قرمز تیره و متمایل به قهوه‌ای است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو