شرط بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها از اول مهر ۱۴۰۰

منبع: پرشین وی

58

1400/2/21

11:26


در این ویدئو درباره زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها صحبت می شود

شرط بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها از اول مهر ۱۴۰۰

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه ای به طور کامل جزئیات وضعیت کرونا در ایران را توضیح داد. به گفته علیرضا رئیسی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها از ابتدای سال تحصیلی جاری امکان پذیر است در صورتی که تمامی دانش آموزان و معلمان واکسینه شوند. در ادامه در پرشین وی جزئیات این صحبت ها را مشاهده می کنید

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها گفت :

مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهر بازگشایی می‌شوند و معلمان
و اساتید دانشگاه‌ها در مرداد واکسینه می‌شوند.

ویدئو صحبت های سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا

جزئیات بیشتر درباره آخرین وضعیت کرونا و بازگشایی مدارس

آخرین خبرها از واکسیناسیون و محدودیت‌های مقابله با کرونا ۱۸ اردیبهشت ماه در
برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله
با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه وضعیت کشور خوش‌بختانه به گونه‌ای است که از قله عبور کرده‌ایم و رو به سرازیری هستیم گفت: معمولاً از نظر زمانی بستری‌ها با فوتی‌ها تأخیر حدود ۱۲ روزه دارند، هنوز فوتی‌ها ادامه خواهد داشت به همین دلیل این سیر نزولی شروع شده و هنوز به کف نمودار نرسیده‌ایم، درست است که تعداد شهرهای قرمز کم شده، اما تعداد نارنجی‌ها اضافه شده است.

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها از مهر

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه مدارس و دانشگاه‌ها از اول مهر بازگشایی می‌شوند، افزود: معلمان و اساتید دانشگاه‌ها در مرداد واکسینه می‌شوند تا در آن شرایط خاص بتوانند در کلاس‌های درس حضور پیدا کنند

متاسفانه به دلیل بیماری کرونا آموزش دچار آسیب شده است و لذا آرزوی همه ما این است که تمام امور به صورت حضوری انجام شود و از شر این بیماری خلاص شویم.

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ ها

بازگشایی مدارس

او با اشاره به اینکه در طی هفته‌های آینده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها انشاالله این سیر نزولی ادامه دار خواهد بود افزود: امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که تعداد ورودی بیمارستان‌ها کم شود، چند شهر کوچک هنوز به قله نرسیده اند، چند شهری را که اعلام کرده ایم میزان بستری آن‌ها نسبت به ۱۰۰ هزار جمعیت عدد بالایی دارند و هنوز در وضعیت قرمز مانده‌اند.

صداوسیما و خبرآنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو