با تخفیفان هر خریدی می‌صرفه !

منبع: دلگرم

84

1400/2/22

01:56


با تخفیفان هر خریدی می‌صرفه !

این روزها تخفیفان در کنار ارائه تخفیف برای مراکز تفریحی، رستوران و خدماتی، با راه‌اندازی سرویس «پولِ‌تو» امکانی را فراهم کرده تا هر نوع خریدی را به فرصتی برای پس انداز و پول به دست آوردن تبدیل کنیم. «پول‌تو» اولین پلتفرم کش بک ایرانی است که اجازه می‌دهد در خریدهای اینترنتی و حضوری در سطح شهر، بخشی از مبلغ پرداختی خود را پس بگیریم. اما این سرویس جدید چطور کار می‌کند؟

پول‌ِتو چیست؟

پول‌‌تو یک سامانه هوشمند بازگشت وجه نقد است که در ازای معرفی مشتری به فروشگاه‌های طرف قرارداد خود، بخشی از مبلغ پرداختی توسط مشتری را به عنواد کارمزد دریافت می‌کند و آن را با مشتری به اشتراک می‌گذارد. به عبارت دیگر مشتری با خرید از طریق پول‌تو بخشی از مبلغ پرداختی خود را دریافت می‌کند. این برنامه در سایر کشورها با نام کش بک (به انگلیسی: cashback) شناخته شده و خدماتی بسیار محبوب در بین مردم است. کش بک یا همان «بازگشت وجه» در حقیقت یک برنامه مشوق مالی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در ازای خرید از سایت‌های آنلاین یا فروشگاه‌های حضوری طرف قراداد، درصد از مبلغ پرداختی خود را دریافت کنند.

جالب است بدانید که تا کنون بیش از 500 میلیون تومان وجه نقد به کاربران خریدهای اینترنی برگشت داده شده و در حال حاضر روزانه بیش از 2000 خرید از فروشگاه‌های حضوری با پول‌تو ثبت می‌شود.

چطور از پول‌ِتو استفاده کنیم؟

استفاده از پول‌تو بسیار آسان است. برای استفاده از پول‌تو ابتدا باید این موضوع رو مشخص کنید که قصد خرید اینترنتی دارید یا خرید حضوری.

در خریدهای اینترنتی به جای این‌که مستقیم وارد فروشگاه اینترنی مد نظر خود شوید، از طریق آدرسی که تخفیفان در اختیار شما قرار می‌دهد وارد آن فروشگاه شوید و خرید خود را به روال سابق انجام دهید.

در خریدهای حضوری هم کافی است تا کارت بانکی که با آن خرید می‌کنید را در تخفیفان ثبت کنید و فروشگاه‌های طرف قرارداد با تخفیفان را از طریق اپلیکیشن تخفیفان پیدا کنید. در حال حاضر تخفیفان بیش از 5 هزار فروشگاه را در سطح شهر از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، جانبو، دیلی مارکت و تعداد بسیار زیادی داروخانه، میوه فروشی، سوپرمارکت و.... را پشتیبانی می‌کند.

چقدر با پول‌ِتو می‌شود پول دریافت کرد؟

اگر قصد خرید به صورت حضوری دارید، می‌توانید خرید از فروشگاه‌های تحت قرارداد با تخفیفان، تا 5 درصد هزینه خود را دریافت کنید. اما این درصد برای خریدهای اینترنتی بسیار بیشتر است. در زمان خرید از فروشگاه‌های آنلاین با پول‌تو می‌توانید تا 25 درصد از هزینه‌ پرداختی خود را پس بگیرید!

البته پول‌تو خدماتی فراتر از بازگشت وجه نقد ارائه می‌دهد. شما از طریق سرویس پول‌تو تخفیفان می‌توانید از جدیدترین و جذاب‌ترین حراج‌های فروشگاه‌های اینترنتی با خبر شوید. همچنین کدهای تخفیف خوبی هم می‌توانید پیدا کنید. اگر به دنبال کد تخفیف دیجی کالا ، نماوا، فیلیمو، مقداد آی تی، ایسام، مو تن رو، خانومی صدها سایت دیگر هستید، کافی است سری به پول‌تو بزنید.

جوایز کمپین «با تخفیفان می‌صرفه» را از دست ندهید!

تخفیفان قصد دارد برای عید فطر امسال همه را خوشحال کند و هیچ کس را دست خالی نگذارد. کافی است شانستان را امتحان کنید و از تخفیف‌های بسیار جذابی را دریافت کنید. از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی گرفته تا پیشنهادهای بسیار جذاب مراکز تفریحی و خدماتی. همینطور این شانس را خواهید داشت تا در قرعه کشی ویژه تخفیفان شرکت کنید و یک ایرپاد اپل، ساعت هوشمند اپل یا دوربین چاپ سریع اینستاکس جایزه بگیرید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو