تام کروز سکوتش را درباره فایل صوتی جنجالی شکست

منبع: ایران آرت

99

1400/2/22

08:37


در آن فایل کروز خشمگینانه فریاد می‌زند و عوامل فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن" را پس از زیر پا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی کووید تهدید به اخراج می‌کند.

ایران آرت: تام کروز در مصاحبه با مجله "امپایر" سکوتش را در مورد درز فایل صوتی از محل فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۷" (Mission: Impossible 7) در ماه دسامبر سال گذشته شکست. در آن فایل کروز خشمگینانه فریاد می‌زند و عوامل فیلمبرداری را پس از زیر پا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی کووید تهدید به اخراج می‌کند. تولید آن فیلم چند بار به علل مختلف متوقف شده و کروز، ستاره و تهیه‌کننده فیلم را غضب‌آلود کرده بود. یکی از این تأخیرها تعطیلی تولید پروژه‌های هالیوود در ابتدای پاندمی و وقفه‌ای دیگر به علت ابتلای عوامل به ویروس بود.

کرور در مورد آن غوغا به امپایر می‌گوید تمامی عوامل را در آن لحظه جمع نکرده بوده و تنها برای چند نفر سخنرانی کرده است: "همان چیزی را گفتم که شنیدید. در آن مقطع مسائل بسیاری در خطر بود."

کروز اضافه می‌کند: "تمامی آن احساسات در ذهنم در جریان بودند. به همکارانم فکر می‌کردم و به صعنت [فیلمسازی]. و وقتی تمام اعضای گروه متوجه شدند که فیلم را ادامه می‌دهیم باری از دوشم برداشته شد."

پس از درز آن فایل صوتی تولید "مأموریت غیرممکن ۷" متوقف نشده است. کروز می‌گوید:‌ "و می‌بینید که تولید فیلم ادامه دارد." و به شوخی اضافه می‌کند: "مهمانی با اپلیکیشن زوم و مهمانی‌ برای بچه‌ها [هم ادامه دارد]."

به گزارش 30نما، کروز در فایل صوتی درز شده گفته بود:‌ " متوجه هستید؟ اگر یک بار دیگر ببینم کار لعنتی‌تان تمام است – اگر در محل فیلمبرداری این رفتار را ببینم کار شما تمام است. تمام. روشن شد؟ متوجه خواسته من شدید؟ متوجه مسئولیتی که دارید شدید؟ چون دلیلش را خواهم خواست و اگر منطقی نباشد و من با منطق شما کنار نیایم، اخراجید. کافی است… اگر ما تعطیل کنیم افراد شغل، خانه و خانواده‌ی لعنتی‌شان را از دست می‌دهند. این اتفاقی است که می‌افتد. تا کوچک‌ترین مشاغل. به شما اهمیت می‌دهم اما اگر با من همکاری نکنید اخراجید. متوجه هستید؟ این میله را می‌بینید؟ چند متر است؟ وقتی افراد دور یک کامپیوتر لعنتی جمع می‌شوند، شما چه می‌کنید؟ و اگر نپذیرند اسامی‌شان را برای "مت اسپونر" بفرستید. تمام."

درز این فایل سبب شد این بحث در هالیوود شکل بگیرد که آیا جار و جنجال کروز کار درستی بوده یا نه. "جورج کلونی" از کروز حمایت کرد و گفت او کار اشتباهی مرتکب نشده اما خود او حاضر نیست به این شکل با عوامل حرف بزند. "لیا رمینی" یکی از منتقدین کروز و عضو سابق فرقه ساینتولوژی این غوغا را تبلیغاتی خواند.

کروز در بخش دیگری از مصاحبه با "امپایر" تأیید کرده است که با موتور سیکلت روی یک صخره حرکت کرده و خطرناک‌ترین بدلکاری دوران بازیگری‌اش را انجام داده. او می‌گوید: "اگر باد با شدت می‌وزید، ممکن بود مرا از روی رمپ پرتاب کند. هلی‌کوپتری [که صحنه را فیلمبرداری می‌کرد] مشکل ایجاد می‌کرد، چون نمی‌خواستم با تمام سرعت مسیر رمپ را بپیمایم و به سنگ برخورد کنم. یا اگر به شکل عجیبی از رمپ جدا می‌شدم، نمی‌دانستیم که برای موتور چه پیش خواهد آمد. به محض اینکه از رمپ جدا می‌شدم شش ثانیه وقت داشتم تا چتر نجات را بکشم و باید خودم را از موتور جدا می‌کردم. اگر جدا نمی‌کردم فرجام ناگواری پیش می‌آمد."

"سایمون پگ"، "وینگ ریمز"، "ربکا فرگوسن"، و "ونسا کربی" دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی "کریستفر مک‌کواری" خواهند بود. چهره‌های جدید چندگانه نیز "هیلی آت‌ول" و "پام کلمنتیف" بوده‌اند.

"مأموریت غیرممکن ۷" بهار سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو